Rezultatele cautarii dupa : "work"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 16 Iunie 2008
Pe langa componenta ATL (spot, outdoor), campania cuprinde diverse actiuni BTL de sampling in campusuri, dar si o importanta parte de Internet
Marti, 30 Octombrie 2007
Spotul Tv “Calatoria” semnat de Adventure este principalul suport de comunicare , pe baza caruia au fost dezvoltate executii si pentru celelate medii de comunicare pentru campania „Viata e o calatorie. Asigura-te ca e una frumoasa ”
Joi, 18 Octombrie 2007
Campania de imagine a Grupului Rompetrol este prezenta cu toate executiile sale pe statiile tv si in presa scrisa, dar in acelasi timp este comunicata si intern catre cei peste 8000 de angajati ai companiei
Miercuri, 19 Martie 2008
Bridge Communication si Hochland Romania au lansat o noua campanie de comunicare in care prezinta cel mai recent produs din gama sa - Hochland Cascaval Pané
Luni, 02 Iunie 2008
Campania TV se va derula in perioada 23 mai – 29 iunie 2008, pe urmatoarele posturi TV: Pro TV, Prima TV, Realitatea, Antena 3, Euforia, Discovery, National Geographic, Pro Cinema, AXN, Antena 2, MTV
Joi, 24 Ianuarie 2008
Testata in ultimul trimestru al anului 2007, oficialii campaniei „Romania zambeste cu Europa FM” citeaza din Studiul de Audienta Radio (SAR) audiente mai mari fata de anul precedent
Luni, 02 Iunie 2008
Comunicarea a fost adjudecata de cele doua agentii in urma unui pitch castigat in luna februarie a acestui an.
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Mercury360 deruleaza campania pentru Martinel, noul produs pentru copii de la Reinert, lider de piata in domeniul specialitatilor din carne in Germania, recent intrat pe piata din Romania
Joi, 18 Octombrie 2007
Campania este initiata de Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii (CNCD) in colaborare cu Asociatia Fotbalistilor Amatori si Non-amatori (AFAN) si Open Society Institute
Joi, 07 Octombrie 2010
Parte a grupului din care mai fac parte Lowe & Partners, Initiative si Hyperactive, Brand Connection si Medic One, si avand o echipa de 12 oameni, Lowe PR a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 1,23 Milioane EUR.
Joi, 11 Octombrie 2007
Intr-o campanie GMP, Alexandra Gatej - Presedintele Unilever South Central Europe, a devenit eleva IAA School dupa ce, in prima etapa de promovare a IAA School, campania i-a avut drept protagonisti pe Mihai Ghyka – General Manager al InBev Romania SA si Radu Florescu - CEO Saatchi & Saatchi.
Joi, 31 August 2017
The HUB Partners, prima agentie integrata de direct communication, angajeaza Account Manager si Senior Account Manager. Clientul este mare, strategic, inovativ si plin de provocari (din acelea pozitive). Citeste mai multe despre ce cautam mai jos, iar despre noi aici:...
Luni, 15 Octombrie 2007
Ogilvy&Mather a dezvoltat recent campania de lansare a unui nou sortiment de ciocolata Poiana, care aduce gustul amarui in completarea portofoliului existent al brandului
Luni, 10 Martie 2008
„Nu am organizat o licitatie de publicitate, pentru a pastra confidentialitatea lansarii noilor produse”, a afirmat pentru AdPlayers, Raluca Oprescu - Marketing Development Manager la Ursus Breweries
Miercuri, 27 Iulie 2005
"Cel mai bun print" la categoria Divertisment de la Ad’Or 2005 dovedeste ca, in ciuda contestatiilor si diferentelor de opinii privind partile bune sau rele, festivalul din Romania este o masura reala a evaluarii creativitatii
Joi, 21 Februarie 2008
Difuzata gratuit, GMP semneaza campania impotriva condusului sub influenta alcoolului initiata de Asociatia „Berarii Romaniei”, in parteneriat cu Politia Romana si Consiliul National al...
Duminca, 25 Noiembrie 2007
Realizata impreuna cu agentia de publicitate Propaganda, prima campanie pentru Bursa de Valori Bucuresti se desfasoara in perioada 24 noiembrie – 21 decembrie si urmeaza a fi reluata in 2008, prima campanie fiind derulata pe TVR1, TVR2, Antena 3 si Realitatea Tv
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Prima etapa a campaniei se desfasoara in lunile septembrie-octombrie si este o campanie de imagine care prezinta activitatea fundatiei Concordia in Romania, iar cea de a doua etapa va avea loc in 2008 si are ca scop strangerea de fonduri pentru a sprijini cauza copiilor defavorizati
Marti, 09 Octombrie 2007
Campania sub sloganul “Reusim impreuna!” cuprinde media TV, outdoor, presa, internet si mii de materiale de promovare si informare distribuite in toate unitatile Raiffeisen Bank din Bucuresti si din tara
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: