Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 31 Mai 2013
Axe, Volkswagen, Evian, ESPN, Dodge se numara printre predictiile The Gunn Report privind posibilitatea de a castiga ravnitii “Lei” ai Cannes Lions
Joi, 09 Mai 2013
Partenera la evenimentul interantional care va avea loc intre 23 si 24 mai, agentia va avea propriul stand iar unul dintre partenerii companiei va vorbi greilor pietei de comunicare europene despre unul din conceptele proprii de business in mediul digital - Tradigital
Joi, 11 Aprilie 2013
Potrivit unui studiu realizat prin interviuri cu 50 de antreprenori IMM, cele mai utilizate canale de comunicare sunt website-ul, blog-ul si media sociale (40%), urmate de relatiile cu presa (35%) si parteneriatele strategice/cross marketing (25%)
Luni, 19 Martie 2012
Pe scurt de la agentii: « Factura pe Email » Enel de la Saatchi & Saatchi, Proiect ArtWars (Artmark) de la Infinit Solutions, Tic-Tac pe facebook, de la Hyperactive; Ioana Spasiu, la V+O Communication.
Joi, 03 Noiembrie 2011
Sustinut de Nicolai Hæggelin, unul dintre cei mai buni experti in domeniile media si digital din Danemarca, trainingul ofera informatii esentiale pentru dezvoltarea unor campanii eficiente pe cele 3 canale diferite de comunicare: media generata (componenta virala, buzz, word-of-mouth), media platita si media proprie (canalele proprii de comunicare: website, blog, Twitter, newsletter)
Marti, 25 Octombrie 2011
Cu speakeri in majoritate internationali, editia 2011 promite 3 zile de seminarii si evenimente – pana la care cei interesati mai au doar cateva zile de inscriere
Marti, 12 Iulie 2011
Potrivit autorilor proiectului, campania de rebranding a durat 6 luni si a implicat un buget de 40.000 de Euro.
Vineri, 20 Mai 2011
„M-am intalnit cu cei de la Seed si m-au convins pe loc ca trebuie sa fac acest proiect cu ei”, a motivat alegerea Eduard Tuca, partener Hert Design, despre alegerea agentiei de branding
Miercuri, 13 Aprilie 2011
Avand o comunicare europeana estimata de AdPlayers intre 1 si 2 mil. EUR, creatia si strategia campaniei dezvoltate pentru concursul de tranzactionare FOREX premiat in 10 tari din Europa, inclusiv in Romania, au fost semnate local de agentia Infinit Solutions
Vineri, 15 Octombrie 2010
Mihnea Vasiliu este un alt manager important al Realitatea Catavencu care a ales sa paraseasca grupul. De curand, Florin Alexandrescu, director de vanzari al regiei Realitatea Media Together ce administreaza vanzarile de publicitate ale trustului, a decis si el sa se alature din decembrie companiei Group M Romania (WPP)
Joi, 30 Septembrie 2010
Estimat la un comision de agentie cuprins intre 100.000-200.000 EUR pe an, contul de creatie si strategie este administrat de Leo Burnett, comunicarea online - de acelasi grup de comunicare, in timp ce media este administrat de mediaedge:cia, iar PR-ul la Image
Vineri, 20 August 2010
White Image face email marketing pentru Hostway Romania, unde va fi responsabila de trimiterea si gestionarea informarilor prin email catre clientii Hostway, precum si de...
Marti, 03 August 2010
„Castigatoarea licitatiei, nu este o firma specializata de consultanta de brand” se arata intr-o pozitie a companiei despre castigatorarea licitatieie pentru brandul...
Vineri, 16 Iulie 2010
Fosta Realitatea Catavencu, si publicata de reteaua Info Sanatate deocamdata in doua editii pana la sfarsitul anului 2010, potrivit editorilor, revista periodica intentioneaza sa aiba 6 aparitii pe an in 2011
Luni, 21 Iunie 2010
Compania catalogheaza totusi termenul scurt de pregatire a ofertei, de la sfarsitul saptamanii trecute pana la inceputul acestei saptamani, drept unul realist
Vineri, 21 Mai 2010
Sustinut in Romania si de cotidianul online de publicitate, marketing si media AdPlayers, competitia se desfasoara in peste 20 de piete unde se distribuie hartiile creative...
Miercuri, 05 Mai 2010
Cu investitii de 40 Milioane EUR primul Content Delivery Network pus pe picioare de Direct One SA, ofera televiziunilor infrastructura de servicii prin MEDIA Direct, si pietei de media servicii de publicitate in programele distribuite pe Internet prin Turn Digital
Miercuri, 21 Aprilie 2010
Campania de responsabilitate sociala „Cards of Joy” se dezvolta cu Pastel Group, iar componenta online este dezvoltata cu Grapefruit
Joi, 08 Aprilie 2010
Festivalul international de publicitate din acest an se va desfasura incepand de duminica 20 iunie, pana sambata 26 iunie
Marti, 23 Martie 2010
Estimat de AdPlayers la 100-110.000 EUR, intregul cont de creatie, strategie si productie, inclusiv website a itrat in portofoliul Saatchi & Saatchi, in urma castigarii unui...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: