Rezultatele cautarii dupa : "website"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 23 Ianuarie 2007
"Directia spre are se vor orienta proiectele iLeo va avea ca scop îmbogatirea relatiei dintre consumatori si marci, în zone relevante pentru consumatori si mai putin speculate de catre branduri", afirma seful agentiei, Mugur Patrascu (foto) – Managing Partner, Leo Burnett Interactive (iLeo), compania de marketing interactiv din grupul Leo Burnett Romania
Luni, 22 Ianuarie 2007
"Nu avem bugetate sume, am vrut sa oferim cititorilor aceasta posibilitate si iata ca am realizat acest lucru", afirma Augustin Roman - Director Executiv la Gazeta Sporturilor (GSP), legat de recent lansata alternativa PDF a cotidianului de sport de la Convergent Media, editor caruia oficialul îi estimeaza, pentru anul trecut, o cifra de afaceri de 7 mil. EUR
Vineri, 22 Decembrie 2006
Lansat în prag de Sarbatori, site-ul www.chronotime.ro pentru Chronotime International vorbeste despre Breguet, Parmigiani, Blancpain, Jaquet Droz, Hublot, Omega, Breitling, Porsche Design, Rado, Longines, Gucci, Tissot, Victorinox Swiss Army, Calvin Klein Watches & Jewelry, Swatch, Mango, Timberland, Flik Flak, Underwood London, Buben & Zoerweg, Oregon Scientific
Vineri, 08 Decembrie 2006
Din luna ianuarie 2007, website-ul asociatiei IAA România se lanseaza ca site de stiri si informatii pentru mediul de comunicare din România, în pozitia de editor sef iaa.ro fiind numita Anca Rancea - fost colaborator la AdMaker.ro si redactor la Campaign , Marca înregistrata, Iqads.ro si The Marketer
Vineri, 08 Decembrie 2006
Lucrarea "Note" pentru Mandra, de la Carpalat, a luat Bronz la sectiunea Print de la Eurobest 2006, agentia condusa de Felix Tataru fiind si singura castigatoare din Romania la festivalul de publicitate unde au mai ajuns in finala McCann Erickson si Leo Burnett
Joi, 07 Decembrie 2006
Contul a fost câstigat în luna mai 2006, dupa o licitatie la care au mai participat, potrivit United, înca 2 agentii, United demarând recent, pentru retaileri, campania de lansare a mall-ului Liberty Center, programat sa fie predat la cheie în 2008
Joi, 21 Septembrie 2006
Conceptul pentru "Puiul gatit nu face rau" a fost declinat in 2 spoturi TV, 2 postere, un website (www.fengpui.ro ) si o campanie online, site-ul precum si campania web fiind dezvoltate de Webstyler, iar partea de media (strategie, planning si buying) de Spoon Media
Marti, 29 August 2006
Calin Rotarus, Online Sales Director la ARBOmedia, spune ca piata publicitatii online este controlata de 3 regii si un broker de media, executivul estimând o valoare de 6 milioane EUR pentru acest an, în crestere cu peste 100% fata de anul 2005, când apreciaza oficialul ca s-au cheltuit 2,4 milioane EUR
Marti, 22 August 2006
Divizia de internet a trustului MediaPro "urmeaza sa valorifice în mod inteligent pe internet cea mai mare arhiva de continut din România si sa o completeze cu servicii inovatoare", afirma Orlando Nicoara (foto), General Manager al companiei
Miercuri, 05 Iulie 2006
Din cele 50 de lucrari compilate de reteaua Leo Burnett in cadrul proiectului Cannes Predictions din acest an, un numar de 42 au intrat in finala iar 30 au fost premiate la festivalul de publicitate Cannes Lions 2006
Marti, 27 Iunie 2006
Biroul de la Barcelona al OgilvyOne a inceput lucrul la site-ul oficial al lui Ronaldinho (www.ronaldinhogaucho.com ) dupa negocieri care au durat timp de doi ani, programul de comunicare fiind planificat sa includa activitati de PR, buzz marketing si viral marketing, precum si improspatarea constanta a website-ului
Vineri, 16 Iunie 2006
In urma unui proces de selectie, creatia campaniei de promovare "Eu nu dau si nu iau spaga" a fost realizata pro bono de agentia de publicitate DDB Bucharest, campania fiind derulata in perioada 13 iunie – 9 iulie 2006
Vineri, 09 Iunie 2006
In cadrul unui eveniment destinat clientilor de publicitate interesati de dezvoltare regionala, casa de vanzari media crede ca piata publicatiilor locale din Romania a ajuns la un grad de maturitate care permite utilizarea conceptului de "Gandeste National si actioneaza Local"
Luni, 29 Mai 2006
Mihai Carder, Managing Director, a declarat la lansarea noului website photolandimages.ro, ca Photoland a vandut anul trecut in jur de 5000 de imagini, oferta furnizorul de imagini profesioniste cuprinzand cateva milioane de imagini Right Managed si Royalty Free
Marti, 23 Mai 2006
22 de romani au vazut in direct finala Ligii Campionilor UEFA, promotia „Welcome to Champions Planet", desfasurata pe site-ul www.championsplanet.ro inregistrand un numar de peste 20.000 de participanti si 115.000 vizitatori unici
Luni, 17 Aprilie 2006
Dupa o intalnire a Comitetului de Organizare a editiei din acest an, un comunicat sec al festivalului anunta ca Adrian Botan Managing & Creative Director McCann Erickson a revenit in comitetul de organizare, "Ad’Or 2006 merge mai departe" si ca "din 2007, Business Media Group va avea un rol mai mare"
Marti, 28 Februarie 2006
Roxana Carausu, Marketing Manager, Cosmopolitan si Beau Monde spune ca revista Cosmopolitan are, potrivit datelor BRAT (septembrie 2005), un tiraj de 43.000 exemplare si media lunara de difuzare de 35.382 exemplare, audienta fiind de 236.500 persoane (SNA aprilie 2005)
Miercuri, 22 Februarie 2006
Group Brand Manager-ul Heineken motiveaza alegerea site-ului www.championsplanet.ro ca suport principal de comunicare al campaniei Heineken "Welcome to Champions Planet" derulate de Grey Worldwide Romania (ATL, BTL) si Mediacom (media) in perioada 15 februarie – 1 mai 2006
Vineri, 17 Februarie 2006
Agentia de BTL se ocupa de evenimentele de deschidere ale hipermarketurilor Kaufland, retea care, dupa intrarea pe piata romaneasca din 13 octombrie ( Bucuresti), a mai deschis magazine la Ramnicu Valcea, Ploiesti si Alba Iulia
Luni, 09 Ianuarie 2006
Regia de vanzari bate palma pe 5 ani cu UTV, dupa extinderea pe piata romaneasca a parteneriatului de la nivel European cu Jetix
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE:



















