Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 04 Mai 2016
Cel mai mare festival dedicat Internetului din Europa Centrala si de Est, ICEEfest aduce la Bucuresti, in 9 si 10 iunie a.c. o lista importanta de experti in creativitate.
Marti, 03 Iunie 2014
The Gunn Report ofera 5 premii cu o valoare aproximativ de 500 USD pentru predictiile de spoturi publicitare care vor castiga mult ravnitele trofee Cannes Lions 2014
Luni, 17 Februarie 2014
Independenta GMP Advertising din Joi, 13 Februarie 2014
Cele mai premiate reclame din intreaga lume. Castigatorii The Gunn Report 2013 ii gasiti in carne si oase in raportul celor mai apreciate campanii, spoturi, printuri sau productii digitale in publicitate
Miercuri, 29 Ianuarie 2014
. Poate doar mesajul pacifist al spotului Axe “ Make Love not War”, mai imprastie fumul declansat de una dintre cele mai mari batalii ale marketingului producatorilor auto.
Luni, 27 Ianuarie 2014
Pierdere emblematica DDB, dupa rebrandingul Brandstalk. Volkswagen a plecat la GMP, dupa o licitatie la care au participat, potrivit unor surse din piata, DDB - agentia care administra contul din 2009, GMP Advertising, McCann Erickson, Tempo si DRAFTFCB GMP.
Vineri, 12 Iulie 2013
Fost director de marketing Volkswagen, Sebastian Vlasceanu este de curand noul director de marketing al Baumit. Anelise Moldovan, specialist marketing Volkswagen, este noul reprezentant de marketing al marcii auto din portofoliul Porsche Romania
Vineri, 31 Mai 2013
Axe, Volkswagen, Evian, ESPN, Dodge se numara printre predictiile The Gunn Report privind posibilitatea de a castiga ravnitii “Lei” ai Cannes Lions
Joi, 13 Decembrie 2012
White Image a fost premiata cu Argint la MarketingSherpa's Email Marketing Awards 2013 pentru ca in doar o luna a crescut cu 71% baza de date a vanzatorului de jucarii Noriel
Luni, 13 Februarie 2012
CLIENTI RECENT CASTIGATI*: (2011-2012), Kronospan, Rikado, Ariston, Mol Romania, Restart Romania (Techsoup Romania)CLIENTI : Alpha Bank, 7Days (Chipita), Finetti (Vivartia), Lipton Ice Tea (PLI), Lipton Hot Tea (Unilever), Algida (Unilever), Marks&Spencer, McDonald’s Moldova, Purina (Nestle), Persil...
Luni, 19 Septembrie 2011
De ce “Nu gasim timp sa ascultam”, in exclusivitate pentru AdPlayers - Robert Tiderle, managerul agentiei de publicitate Papaya, care semneaza strategia si creatia platformei de comunicare „Time to listen” a operatorului de telefonie mobila
Marti, 28 Iunie 2011
Mihut Craciun, GM, Kandia Dulce: “In momentul actual ne situam - este chiar si un numar norocos – undeva, in jurul valorii de 13% cota de piata, si o crestere de 6%, comparativ cu perioada similara din anul trecut. In conditiile in care, din nefericire pentru piata in care activam, piata a scazut cu 10% in comparatie cu aceeasi...
Luni, 27 Iunie 2011
“Publicitatea nu mai e ce-a fost. Ne trebuie altceva. Pana ieri multe dintre campaniile pe care le faceam se incheiau cu un spot TV. Astazi, publicitatea se schimba. Este un proces de comunicare complet, care nu se mai termina cand trimiti spotul TV, ci abia atunci incepe un dialog in care intram cu consumatorii”.
Vineri, 28 Mai 2010
Estimat de AdPlayers la 100.000 - 200.000 EUR pe an, DDB Bucuresti a preluat contul Volkswagen, atat pentru autoturisme cat si vehicule comerciale, in urma unui pitch local in...
Miercuri, 16 Decembrie 2009
Intr-un an in care estimeaza scaderi de 25%-30%, Dan Butoi, managerul companiei de obiecte promotionale Sprint Promotion este totusi bucuros ca a descoperit strategia de business...
Joi, 30 Iulie 2009
La doi ani si jumatate de la infiintare, Infinit Solutions se pozitioneaza ca agentie de publicitate full service independenta, insa deruleaza si parteneriate Interactive sau...
Luni, 06 Aprilie 2009
„70% din clientii de masini noi sunt persoane juridice”, Brent Valmar, Porsche Romania, seful grupului Porshe Romania, intr-o pozitie critica fata de ordonanta guvernului privind deducerea a doar 30% a cheltuielilor auto
Miercuri, 04 Martie 2009
Marti, 11 Noiembrie 2008
Brand Management intra in Cehia pe o piata de 1,7 Miliarde EUR, din care OOH (out of home, Outdoor si Indoor) se ridica la un volum de 79 milioane EUR
Joi, 23 Octombrie 2008
Cu 15 ani de media si comunicare, el va parasi agentia DDB Bucuresti si, potrivit unor surse apropiate, inclusiv publicitatea
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: