Rezultatele cautarii dupa : "vocea"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
Sponsorizari si licente: 6% din veniturile LPF. Vicepresedintele Pongracz cauta 4 sponsori oficiali
Vineri, 05 Februarie 2016
 Cu doar 6% din totalul veniturilor LPF din sponsorizari si licente,“Cresterea numarului de sponsori LPF reprezinta unul dintre principalele obiective pentru sezonul in curs”, a declarat pentru adplayers Robert Pongracz, Vicepresedintele LPF.

Coca-Cola schimba Open Happiness cu Taste the Feeling. Strategia uneste extensiile sub One brand
Miercuri, 20 Ianuarie 2016
 Marcos de Quinto - Directorul de Marketing al Companiei Coca-Cola, dezvaluie noua strategie globala de marketing „One brand” care reuneste, pentru prima data, Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero si Coca-Cola Life sub acelasi brand iconic Coca-Cola in campania „Taste the Feeling”
Vandalizarea vandalizarii 2015. Afisaj anulat 2013.
Vineri, 02 Octombrie 2015
 Afisaj ANULAT. Acesta a fost raspunsul publicitatii impotriva afisajului ilegal la inceput de an 2013. 
Vice-Presedintele Cris-Tim aduce la Pack Show ambalajul Skin si ambalarea prin Înalta Presiune
Vineri, 04 Septembrie 2015
 „Cris-Tim este singurul producator de mezeluri care foloseste la ambalare tehnologia HPP, o tehnologie prin Inalta Presiune care, chiar si in tarile cu traditie in industria noastra, este considerata inovatoare” spune Vladimir Manastireanu, Vice-Presdinte al grupului Cris-Tim

Viral cu 16 Milioane pe Facebook si 11 Mil. Youtube. “Legatura Unica (The Unique Connection) Pandora
Marti, 28 Aprilie 2015
 Pot copiii sa isi recunoasca mama fara sa o vada, doar bazandu-se pe intuitie si pe simturi? Cu peste 16 milioane de vizualizari pe pagina internationala Facebook si 11 milioane pe Youtube, un videoclip publicitar al marcii Pandora care a facut inconjurul lumii pe Internet ne spune ca Da! Filmul “Legatura Unica” poate fi vizionat aici.
Retrospectiva audientelor Pro TV 2014
Luni, 05 Ianuarie 2015
 Avatar a fost cel mai urmarit film al ultimilor 11 ani in Romania, Romanii au talent a stabilit un record de exceptie pe piata televiziunilor comerciale - 59.1% share, audienta medie in Prime Time de 9.5 puncte a fost cea mai buna din ultimii 10 ani
Parlamentul European informeaza 500 Milioane cetateni. Act, React, Impact pentru alegeri.
Vineri, 16 Mai 2014
Campania de informare se adreseaza cetateniilor Uniunii Europene care isi aleg intre 22 si 25 mai reprezentantii in Parlamentul European
Primul sprijin radio international al democratiei. BBC, VOA si RFI au urmat UNIFUN din '90.
Marti, 21 Ianuarie 2014
 Radioul a fost o necesitate a instalarii democratiei. O spus-o public chiar BBC la desfiintarea serviciul radio BBC in limba romana sau in limbile altor tari, motivand utilitatea serviciului international pana la instalarea unor regimuri democratice in tarile respective.

 

Campanie aniversara IAA Worldwide semnata de GMP Advertising
Sambata, 22 Iunie 2013
 GMP Advertising a realizat creatia pentru campania de comunicare aniversara “The Case for Advertising”, initiata de IAA Worldwide si lansata in...
Realitatea TV va inceta campania impotriva SNMATV
Vineri, 15 Martie 2013
 In urma intalnirii cu Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor, reprezentantii Realitatea Media au aratat ca doresc realizarea unei proceduri de auditare cu privire la SNMATV pentru a li se raspunde la preocuparile legate de acest serviciu si ca vor urma mecanismele interne puse la dispozitia membrilor ARMA
Mihail Vartosu privind scandalul audientelor: 'Consecintele asupra sistemului de masurare a audientelor tv pot fi dezastruoase'
Luni, 11 Martie 2013
  "O solutie pentru situatia creata nu poate veni decat in urma unor discutii intre partile implicate: Realitatea TV, Kantar Media Audiences si ARMA. Din pacate, in prezent, Realitatea TV nu discuta cu cei doi parteneri si utilizeaza toata vocea statiei de televiziune'".
Publicitate brici? Mana care taie ochiul.
Vineri, 09 Martie 2012
"Nu suntem de parere ca e un mesaj vizual foarte violent sau nepotrivit publicului larg”, spun reprezentantii One World Romania, prin vocea...
Cat a costat postul de radio Proximity? Oana Bernecher, moderatorul Tune in
Joi, 24 Noiembrie 2011
 Estimat de surse din piata la un buget aproximativ 20.000 de euro, proiectul postului de radio „Tune In” Proximity ajuns in finala John Caples International Awards a adus in curtea agentiei 91,7% rata de raspuns cu potentiali clienti, „o rata uriasa a intalnirilor datorita faptului ca tehnica de comunicare a fost una inovativa” dupa cum apreciaza pentru AdPlayers,...
Proximity Bucharest este finalista la John Caples International Awards
Miercuri, 23 Noiembrie 2011
 Autopromo-ul „Tune in” a intrat pe lista de finalisti a festivalului John Caples International Awards, una dintre cele mai importante competitii de comunicare directa la nivel international.
300-400 mii EUR creatie si media Bilbor (URBB), la Publicis si Mediaedge:cia
Joi, 01 Iulie 2010
 Creatia pe contul de comunicare a fost castigata in urma unei licitatii, insa oficialii de comunicare URBB nu au dezvaluit agentiile participante. Producatorul lucreaza in prezent cu...
Effie Awards nu-si recunoaste castigatorii
Vineri, 11 Iunie 2010
 Nici dupa sapte editii organizatorii festivalului nu au invatat publicul roman ca nu agentiile de publicitate sunt castigatoarele premiilor, ci intregul aparat din spatele masinariei...
Bataie intre fosti colegi pe 6 Milioane EURO publicitate nationala in presa locala
Vineri, 28 Mai 2010
 Daca pana mai ieri media locala era aproape monopolizata de Arbomedia care detinea 53% din piata de publicitate nationala in presa locala, noua regie Midas Media intra si ea in...
Dupa 20 de ani de la prima emisie, initiatorii Uniplus Radio vor in Piata Universitatii
Luni, 23 Noiembrie 2009
 Fondatorii primului post de radio independent din Romania, Uniplus Radio (fost Unifan), in prezent devenit Magic FM, isi revendica Piata Universitatii la 20 de ani de la prima...
Licitatie Unilever pentru Promotia Nu se mai face (I)
Vineri, 10 Aprilie 2009
 In septembrie-octombrie 2008, Unilever a avut in plan o promotie de 4-5 Mil. EUR. Unul dintre participantii la brief-ul pentru ceea ce se dorea sa fie „cea mai mare promotie” Unilever facuta vreodata pe piata romaneasca rupe tacerea si spune ca la capatul a trei saptamani de munca si propuneri ale agentiei raspunsul clientului a fost ca promotia „Nu se mai face”
Dan Tasca [..] a decis sa paraseasca Unilever pentru a se dedica unor proiecte personale Alexandra Olaru, Unilever
Luni, 06 Aprilie 2009
 Dupa despartirea de fostul Director de Marketing al diviziei de produse de ingrijire personala si a locuintei, 
« 2 3 4 5 6 »