Rezultatele cautarii dupa : "vizual"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Campanie de exceptie anti-SIDA. 10.000 de ore interpretarea in V Ray si 5 filme multi-platforma.
Luni, 05 Decembrie 2016
 Semnata de atelierul new yorkez The Studio, o animatie cu 10.000 de ore pentru rendering V-Ray intra in seria de 5 filme multi-platforma pentru campania "The Foundation for AIDS Research" impotriva SIDA
Toate posturile Intact TV pot fi urmarite HD.  In prezent, pe Telekom, Orange TV, Akta, Nextgen si Ines
Luni, 28 Noiembrie 2016
Conform trustului de media, emisia HD a posturilor Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel si ZU TV  este preluata, in prezent, de companiile Telekom, Orange TV, Akta, Nextgen si Ines. 

Rebranding THEMATIC Channels semnat de Propaganda Brand New
Marti, 01 Noiembrie 2016
 Regia de vanzari ce reprezinta canalele Tv din cadrul AMC Networks International, NBC Universal, The Walt Disney Company, Turner Broadcasting System si Viacom International Media Networks si-a improspatat identitatea de brand cu un nou logo si un nou aspect vizual.
“Atunci cand vine vorba de hartie, oamenii asociaza ideea de autenticitate cu tactilul Milton Glaser, designer poster Bob Dylan
Marti, 18 Octombrie 2016
 “Atunci cand vine vorba de hartie, oamenii asociaza ideea de autenticitate cu tactilul” spune Milton Glaser binecunoscut prin logo-ul sau  I ♥ NY si pentru poster-ul sau Bob Dylan din 1967 - probabil, cel mai cunoscut designer grafic din Statele Unite ale Americii, unul dintre cei 12...
O agentie turca a donat un echipament de 30.000 euro pentru Spitalul Municipal din Mangalia
Miercuri, 07 Septembrie 2016
 Agentia de Cooperare si Coordonare Turca (TIKA) a dotat Sectia de Oftalmologie a Spitalului Municipal din Mangalia cu echipament medical de ultima generatie, in valoare de 30.000 de euro, anunta reprezentantii de relatii publice si comunicare ai proiectului de la agentia Golin Bucharest.
Emoji inspira DDB Romania. Noua identitate vizuala si packaging Boodink pentru Coseli.
Marti, 03 Mai 2016
 Estimata de adplayers la peste 20.000 - 30.000 de euro, valoarea investitiei Boodink in noua identitate nu a fost dezvaluita de autori.
Noi burse de 12.000 de euro pentru proiecte jurnalistice despre educatie
Marti, 22 Martie 2016
 
Nu cred in Antena Poporului. Cred in Brancusi, dar si in cei care fac In Premiera si Romania Te Iubesc
Vineri, 19 Februarie 2016
 
Rebranding in Antena Group. Euforia TV devine Happy Channel
Luni, 25 Ianuarie 2016
 Din 8 martie, Euforia TV devine Happy Channel 

UniCredit Bank a batut palma cu Summer Well 2015. Ce obiective are?
Vineri, 07 August 2015
 Banca sustine evenimentul si pentru atingerea unor obiective de marketing ambitioase.

Andreea Marin revine in audiovizual cu Avon. Emisiune video pe digital si audio pe Itsy Bitsy FM.
Luni, 18 Mai 2015
 Difuzata in intervalele de emisie dedicate parintilor, din 18 mai, la orele 10:40 si 16:40, “Pretuieste viata” este realizata atat pe radio cat si in format audiovizual digital
Povestea Ralucai Tonciu. Lupta pentru ca viata ei sa mearga mai departe.
Luni, 27 Aprilie 2015
  “Cand eram mica am vrut sa ma fac politista. Imi doream sa fiu ca in filmele cu Jackie Chan, sa ma bat cu oameni rai. 
Concurs de design organizat de Bucharest Design Center si Antalis
Joi, 28 August 2014
 Data limita de trimitere este 19 septembrie, ora 5:00 PM, la adresa de email imagecoloraction@antalis.ro. Castigatorii vor fi anuntati pe data de 23 septembrie 2014 pe pagina de Facebook Bucharest Design Center.

 

Expozitie multimedia interactiva. SenzArt, la MNAC: intre 5 iunie si 30 noiembrie
Luni, 02 Iunie 2014
 Muzeul National de Arta Contemporana, Asociatia Amicii MNAC si Fundatia Orange Romania prezinta in perioada 5 iunie -30 noiembrie expozitia de instalatii multimedia interactive SenzArt

 

Scrii de 3.000 de euro? Ultima saptamana de intrat in concurs.
Marti, 06 Mai 2014
 Este ultima saptamana in care scrisul poate candida la burse de 3000 de euro. 
150-200 mii euro publicitate in revista. 300-400 mii euro cu TV. Intelligent Life advertising.
Marti, 08 Octombrie 2013
Lansata de curand cu o frecventa de aparitie la 2 luni, revista Intelligent Life, sub licenta The Economist, estimeaza venituri de 150 -200 mii de euro din publicitate in print si 300-400 mii euro impreuna cu reclama atrasa pe emisiunea cu acelasi nume difuzata la tv. Romania TV.
Anus Smoking. Campanie controversata antifumat.
Marti, 16 Iulie 2013
 Motivul controverselor: mesajul vizual promovat de asociatia Non Smoking Generation – o organizatie care militeaza impotriva imaginii “cool” promovate de producatorii de tigari.

Branding aniversar de 15-20 Mii EUR. Austral 20 ani sub amprenta Seed Consultants.
Luni, 01 Iulie 2013
 Estimat de surse adplayers din piata la 15-20 Mii EUR, brandingul aniversar Austral 20 ani a aparut sub amprenta Seed Consultants. Oficialii companiei nu...
Campanie de comunicare a publicitatii targetate comportamental.
Vineri, 14 Iunie 2013
 Finantata si coordonata de Asociatia Europeana de Publicitate Digitala Interactiva (EDAA) cu sprijinul IAB Europe si a membrilor sai locali, campania „Unzipped” a demarat deja pe 13 iunie in Marea Britanie si urmareste informarea si directionarea europenilor catre platforma www.youronlinechoices.eu .

 

Criza in presa, adusa de TV.Putini clienti mai sunt interesati sa mearga in tiraje de 10-25.000
Joi, 19 Iulie 2012
 „Opiniile mele sunt strict personale si nu implica in niciun fel institutia pentru care lucrez”, precizeaza din capul locului Traian Traicu, un om de comunicare bancara, ce vorbeste despre criza publicitatii in presa scrisa. Adusa de ponderea tot mai mare a bugetelor de media care au mers in TV, scaderea publicitatii in ziare a dus la scaderea calitatii editoriale a ziarelor,...
« 1 2 3 4 5 »