Rezultatele cautarii dupa : "vitamine"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Polonezii de la Olini indeamna romanii ca, de sarbatori, sa daruiasca celor dragi produse sanatoase
Vineri, 20 Decembrie 2024
 Olini, producatorul polonez de uleiuri presate la rece si oteturi artizanale, din ingrediente naturale isi propune ca anul acesta, de sarbatori sa ai grija de imunitatea intregii familii cu ajutorul Oxymel-ului, un macerat de legume si ierburi pe baza de otet de mere.
Caroli Foods Group extinde categoria de produse ready meals si lanseaza Humus Maestro, cinci variante de humus fara E-uri
Marti, 10 Decembrie 2024
 Toate cele cinci sortimente Humus Maestro sunt realizate dupa retete fara conservanti, coloranti artificiali, arome sau organisme modificate genetic.
Pauza temporara in productie la fabrica HELL, din cauza deficitului de vitamina B la nivel european
Vineri, 18 Octombrie 2024

Producatorul HELL ENERGY (Ungaria), va suspenda temporar productia de bauturi energizante HELL, care contin vitamine de tip B, incepand cu data de 17 octombrie 2024, pentru o perioada estimata de 2-3 saptamani.


...
 Parcul industrial HELL a devenit cea mai mare fabrica de ultima generatie din lume detinuta de catre acelasi grup intr-o singura locatie
Miercuri, 29 Mai 2024
 Dupa finalizarea noii unitati de productie, fabricile din complexul HELL se intind pe o suprafata de 77,11 hectare (771.100 metri patrati).
Bonduelle se concentreaza cu gama Vapeur pe inovatiile dezvoltate de grupul francez
Marti, 27 Februarie 2024
 Campania pentru gama Vapeur de legume pregatite la abur cu o tehnologie inovatoare, care pastreaza calitati precum continutul de vitamine, a fost derulata in-store, prin canalele de e-commerce si in social media, precum si prin intermediul unui parteneriat de brand, si-a propus sa reflecte orientarea Bonduelle catre noua generatie de consumatori, preocupati de sanatate si de...
Investitie de 18 milioane de euro in judetul Mures, de la HELL ENERGY
Joi, 30 Iunie 2022
 Investitia sustine angajamentul companiei fata de comunitatea locala, oferind tinerilor fara experienta, din zona, posibilitatea de a se forma si descoperi profesional, acum si in viitor, pe masura dezvoltarii regionale a business-ului.
Liderul pietei de energizante lanseaza a-X-a editie limitata. HELL ENERGY Summer Cool Sun Smiles, cu aroma de capsune si rubarba si cu aroma de soc.
Luni, 30 Mai 2022
 „HELL ENERGY a lansat pentru prima data editia limitata Summer Cool in 2013, cea din 2022 fiind seria noastra de vara cu numarul 10. Daca pana in prezent editiile limitate au avut un design minimalist, in ultimii doi ani am optat pentru versiuni tot mai indraznete, unele dintre acestea fiind adevarate piese...
Proiectul Kaia pentru copii refugiati din Ucraina: 1.200 de copii, 75 de voluntari, donatii din Europa
Vineri, 25 Martie 2022
 Peste 1.200 de copii ucrainieni aflati in 8 centre de refugiati din nordul Capitalei au fost implicati in activitati educativ-distractive in cadrul centrelor Kaia implementate incepand cu data de 8 martie prin eforturile celor 75 de voluntari care s-au alaturat proiectului initiat de Loredana Visa, director general...
Bruce Willis, imaginea brandului HELL ENERGY pentru inca doi ani
Vineri, 11 Februarie 2022
 Bruce Willis este imaginea brandului de bauturi energizante HELL ENERGY pentru inca doi ani, ca urmare a reinnoirii contractului dintre producatorul de bauturi energizante din Ungaria si vedeta de la Hollywood. 
Sapte din zece romani aleg o farmacie dupa cost. Acelasi procent obisnuiesc sa consume suplimente alimentare. Cercetare Reveal Marketing Research
Miercuri, 10 Noiembrie 2021
 Dintre suplimentele alimentare, cele mai cautate sunt vitamine si minerale (80%), suplimente pentru imunitate (70%), suplimente pentru raceala si gripa (57%), suplimente pentru ficat / hepatoprotectoare (34%) si suplimente pentru digestie, flora intestinala, probiotice si prebiotice (33%)
HELL ENERGY lanseaza noua editie Ice Cool cu arome specifice sezonului rece si design scandinav
Miercuri, 20 Octombrie 2021
 Printre brandurile cu cele mai dinamice cresteri din zona bunurilor de larg consum, cu produse vandute in mare parte in Europa si Asia, In 2018, HELL ENERGY a demarat o campanie globala care il are in prim-plan pe Bruce Willis, ambasadorul brandului. Datorita inovatiei continue in ceea ce priveste portofoliul de...
Ultramaratonul caritabil AUTISM24H de la Mamaia, organizat intre 4-5 septembrie, sustine 14 proiecte destinate copiilor cu nevoi speciale
Joi, 05 August 2021
Nume uriase din sport printre ambasadorii evenimentului - Simona Halep, Gheorghe Hagi, Cristina Neagu, Elisabeta Lipa, Andreea Raducan, Ana-Maria Branza, Constantina Dita, Alina Dumitru
Eisberg lanseaza Craciunita, special de sezon. Big Apple si Superfood, alte noi sortimente de salate
Joi, 26 Noiembrie 2020
 Pentru ca senzonul rece se apropie cu pasi repezi, Eisberg s-a pregatit cu salata Craciunita, disponibila doar in aceasta perioada a anului. Acest mix de sezon este format din endivia, frisee, radicchio, morcov si sfecla rosie. Toate salatele sunt gata de consumat in orice combinatii, pentru ca...
Asevi vine in sprijinul consumatorilor cu metode eficiente pentru a intari sistemul imunitar
Vineri, 30 Octombrie 2020
Alimentatia bine aleasa, cantitati moderate de zahar, hidratarea optima, igiena corespunzatoare a mainilor, curatenia locuintei si un stil de viata sanatos se Numara printre cele cateva trucuri simple, care ne feresc de bolile de sezon
Sanovita recomanda consumul unor produse pentru reducerea riscului de cancer
Miercuri, 20 Mai 2020
 In contextul numarului mare de bolnavi dar si decese din cauza cancerului, Sanovita recomanda miscarea regulata si dieta alimentara sanatoasa. Dintre acestea compania recomanda consumul de fructe si legume proaspete, alimente bogate in fibre, peste si fructe de mare, migdale, curmale dar si altele din aceasta...
Beko vine, incepand cu anul 2020, cu o parte dintre frigidere echipate cu tehnologia HarvestFresh prezentata la IFA 2019
Marti, 10 Septembrie 2019
 Noua tehnologie prezentata printre altele la IFA Berlin 2019 se bazeaza pe puterea combinatiei de lumini in trei culori (verde, albastru si rosu) care imita timp de 24 de ore ciclul soarelui si lumina solara,  astfel incat fructele si legumele sunt expuse unui mediu apropiat de cel natural care le ajuta sa isi mentina prospetimea
Premiera la varful numarului 1 in vanzari directe: Milind Pant, noul CEO, Amway International
Vineri, 19 Octombrie 2018
Fost Presedinte al Pizza Hut International, avand rezultate excelente de crestere prin intermediul diviziilor internationale din Asia, India si Europa, numirea lui Mlind Pant in pozitia de CEO este o premiera pentru structura organizationala Amway, afacere care a fost administrata ca un business de familie inca de la...
Cele 29 produse si servicii care vor purta in campanii Votat Produsul Anului 2018. Castigatorii competitei.
Vineri, 25 Mai 2018
Studiul in baza caruia consumatorii au votat produsele si serviciile a fost realizat online, pe 29 de categorii, de Exact Business Solution, pe un esantion de 7100 de consumatori romani, reprezentativ pentru populatia din mediul urban cu varsta cuprinsa intre 18 si 54 de ani, utilizatori de internet. Eroarea maxima de esantionare este +/-1.2%.
Eat Like A Pro. Beko prelungeste si extinde sponsorizarea cu FC Barcelona ca Partener Principal.
Miercuri, 21 Februarie 2018
Gerard Piqué este noul ambasador global al programului Eat Like a Pro. In cadrul unei conferinte de presa comune sustinuta la stadionul clubului de fotbal FC Barcelona, Camp Nou Auditori 1899, Beko a fost anuntat Partener...
Impactul consumului de alge marine in sanatatea alimentara
Marti, 29 Noiembrie 2016
 Mai putin cunoscute pe piata romaneasca, beneficiile aduse de algele marine in sanatatea alimentara sunt argumentate de cercetari care au studiat impactul acestora in viata consumatorilor, dupa cum releva o comunicare si un infografic, remise de agentia Galeriu and Partners (The Group).
1 2 »