Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 17 Septembrie 2014
Pe piata din 15 septembrie, Academia Catavencu reapare dupa o pauza de doua luni, cu o echipa de "academicieni noi" care vor scoate o revista la doua saptamani.
Miercuri, 11 Septembrie 2013
Despre primul pas al Romaniei spre asa zisa democratie a internetului.
Miercuri, 14 August 2013
Mihai Craiu, presedintele si fondatorul Media Consulta International, a afirmat pentru adplayers ca agentia are mandat Federatia Romana de Box pentru a se ocupa de intreaga organizare a editiei din acest an a Centurii de Aur - de la invitarea sportivilor din cele 20 de tari participante si pana la gasirea sponsorilor care sa acopere cheltuielile pentru aceasta editie, care se ridica la...
Luni, 20 Iunie 2011
Divizia dedicata conceperii si implementarii de solutii neconventionale, “off-rate card” din cadrul Zenith Media Romania, a contribuit la realizarea campaniei de refinantare a creditelor de la ING Bank, dezvoltata sub sloganul „Pentru Oameni Mari”.
Marti, 16 Noiembrie 2010
„Am fost surprinsi si noi ca oamenii de business performanti de care vorbim in fiecare zi nu ocupa locuri fruntase in topul de branduri personale in afaceri, ci doar acei oamenii care si-au facut imagine pe TV, si de oameni politici”, a explicat pentru AdPlayers Marta Usurelu, Redactor Sef Biz, clasamentul brandurilor personale in afaceri.
Marti, 18 Mai 2010
Costin Ilie, ex redactorul sef cotidianul.ro si mai apoi Voxpublica.ro, il inlocuieste pe fostul redactor sef realitatea.net, Ionel Lespuc, care va ramane in componenta echipei portalului de stiri de unde va conduce o serie de proiecte editoriale de la Cluj, printre care si REALITATEA.NET/Local
Luni, 17 Noiembrie 2008
Printre vorbitorii evenimentului se numara Mihaela Gorodcov, General Manager IDG Romania, Bobby Voicu, Yahoo! Developer Network si API-uri Yahoo! ...
Miercuri, 17 Septembrie 2008
Conceptul campaniei se desfasoara intre intre „zahar dulce de tot” si „the dark side of sugar”
Miercuri, 30 Aprilie 2008
50 dintre cele mai bune fotografii realizate de fotojurnalistii si colaboratorii Mediafax Foto vor fi vazute, intre 1 si 31 mai, pe latura exterioara a gardului Muzeului National de Arta al Romaniei (MNAR), dinspre Calea Victoriei
Vineri, 26 Octombrie 2007
Scopul festivalului este acela de a promova si de a rasplati o idee creativa care reuseste sa suplineasca lipsa unui buget generos
Luni, 15 Octombrie 2007
Potrivit autorilor campaniei, cele doua executii de TV si print – Orange Young Oferta si Orange Young Hot Spot – comunica tinerilor beneficiile din programul Orange Young
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Odata cu lansarea noului packaging, Viorel Micula - Presedintele European Drinks, anunta în curând si planurile de intrare în forta a acestui produs românesc pe piata internationala
Joi, 23 August 2007
“Intr-un an, BTL-ul ar putea fi in jurul a 10% din business-ul Starlink Group”, a declarat la infiintarea diviziei BTL, pentru AdPlayers, Marcel Straut - Managing Partner al grupului, care nu ezita sa deconspire si noul pas la Starlink: “Cautam acum cei mai buni oameni de outdoor din piata”
Miercuri, 11 Iulie 2007
Fotograful profesionist a renuntat in primul trimestru al anului la exclusivitatea cu Edipresse AS Romania pentru a lucra cu mai multe grupuri de media, in conditiile in care Hennessey estimeaza numai piata foto pentru publicatii la cateva sute de mii de EUR
Vineri, 11 Mai 2007
Campania de imagine comunicata de Initiative pe televiziune si in presa locala se deruleaza in doua etape, in perioada aprilie - noiembrie, cu o mica pauza pe timpul verii
Vineri, 06 Aprilie 2007
Agentia Brandstalk a realizat noul spot TV pentru Vodca Imperial sub sloganul "Foaaaarte tare", deschizand astfel drumul, anunta autorii campaniei, spre un teritoriu nou in comunicarea de brand a marcii: umorul
Luni, 18 Decembrie 2006
Comunicarea Dolce a vizat toate canalele de comunicare: TV, radio, print, Internet si outdoor. Pentru derularea acesteia au fost alocate fonduri necesare pentru o perioada de aproximativ 3 luni
Vineri, 08 Decembrie 2006
Agentia GAV|Scholz&Friends Bucuresti spune ca, dupa o toamna agitata, doua marci germane - Brita si Mercedes-Benz, si o marca austriaca - Raiffeisen Leasing, au apelat la creativii din Bucuresti pentru a se promova pe piata româneasca
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Automobile Bavaria a organizat împreuna cu BtB Advertising, pentru a patra oara consecutiv, competitia nationala BMW Golf Cup International, una din marile linii care directioneaza implicarea BMW în organizarea si sponsorizarea de evenimente sportive, printre care se numara golful, yachting-ul si motociclismul
Joi, 21 Septembrie 2006
Conceptul pentru "Puiul gatit nu face rau" a fost declinat in 2 spoturi TV, 2 postere, un website (www.fengpui.ro ) si o campanie online, site-ul precum si campania web fiind dezvoltate de Webstyler, iar partea de media (strategie, planning si buying) de Spoon Media
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: