Rezultatele cautarii dupa : "viata"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Senior Interactive plimba suvitele Sunsilk online
Marti, 08 Mai 2007
Compania Senior Interactive a  dezvoltat suportul online al promotiei Sunsilk "Plimba-ti frumoasele suvite intr-o broscuta cu fite"
Nestea se racoreste cu Lowe&Partners
Luni, 07 Mai 2007
Potrivit agentiei, pe parcursul campaniei de 6 saptamani, principalul target atins de mesajul Imagineaza-ti un ceai cu aromele padurii sunt tinerii si adultii carora le place sa bea cafea si ice tea si care adopta un stil de viata sanatos, fara a deveni obsesivi
Wash&Go vine cu sampon si balsam la Ziua Bergenbier
Luni, 07 Mai 2007
Realizata de aceeasi agentie Leo Burnett, dar de echipe diferite de creatie si client service, Wash&Go lanseaza o campanie raspuns la campania initiata de Bergenbier pentru proclamarea Zilei Barbatului, prin care recunoaste dreptul barbatului la o zi speciala in fiecare an
Saatchi & Saatchi relanseaza 'Înca una si ma duc' pentru noua imagine Ciuc
Miercuri, 02 Mai 2007
Oficialii campaniei de comunicare de la Saatchi & Saatchi au afirmat pentru AdPlayers ca noua campanie de imagine Ciuc are ca target - barbati, 25-40, mediul urban, venituri medii, studii medii & superioare, psihologie: optimisti, directi, increzatori in fortele proprii si aspirand la o viata mai buna; nu foarte extrovertiti, dar care apreciaza distractia
Toate trec, Neumarkt ramane cu Starlink
Joi, 26 Aprilie 2007
Sub sloganul "Toate trec berea ramane", Starlink si Bere Mures lanseaza o noua executie TV care pleaca de la ideea ca, "in viata, unele lucruri tin, alte lucruri nu tiAn", campania fiind derulata incepand de astazi pe principalele canale nationale: Pro TV, Pro Cinema, TV Sport, TVR 1, TVR 2, B1TV, Etno TV si OTV
Noul spot Arctic, inspirat din viata Loco
Joi, 26 Aprilie 2007
Plecand de la conceptul "Arctic: inspirat din viata ta", potrivit agentiei, Loco a structurat spotul TV parcurgand drumul de la experienta emotionala a potentialului cumparator la patru dintre cele 20 de programe ale noii masini de spalat Arctic
Arctic a decis sa continue cu Loco
Marti, 24 Aprilie 2007
Urmare a succesului primei campanii de brand din 2006, potrivit companiei, Arctic a decis sa continue si in 2007 cu agentia Loco Branding & Communication
GMP promoveaza Dragoste fara griji, pentru SECS
Luni, 23 Aprilie 2007
Agentia de publicitate GMP Advertising a creat "Dragoste fara griji", o campanie sociala de informare si educare realizata pentru Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala (SECS)
Graffiti BBDO vâneza premii neconventionale cu Feige Business Advisors
Vineri, 20 Aprilie 2007
In afara de machetele de presa, campania de imagine pentru compania de head hunting Feige Business Advisors include componente de guerilla prin stickere cu mesajul campaniei si logo-ul pe diverse indicatoare de strazi in oras
Zapp i-a dat lui Gil Dobrica pentru 'Hai, acasa!, Hai cu mine' doar 1000 EUR
Miercuri, 18 Aprilie 2007
"M-am multumit cu putin. N-am stiut sa negociez", a spuns Gil Dobrica, intr-un interviu recent pentru cotidianul Click, publicat astazi, la o zi dupa ce autorul lui "Hai acasa, Hai cu mine" s-a despartit pentru totdeauna de telefonul mobil
Money Express accelereaza strategia media cu Daniel Gavrila ( Glue) si creatia cu Mihai Coliban (ACME)
Miercuri, 18 Aprilie 2007
Campania de brand are mesajul "Money Express. Accelereaza succesul" si, pentru componenta de media, comunicarea saptamanalului din Grupul Realitatea - Catavencu beneficiaza de 3 spoturi TV, 2 spoturi radio si 3 machete, la care se adauga o campanie de abonare gratuita prin SMS si expunere / sampling in centre de business, banci, cafenele selecte, locuri de dejun din zonele de business
Milli comunica online cu Starcom si Ninespices
Marti, 17 Aprilie 2007
Comunicat în cadrul unei campanii ce cuprinde componenta indoor, campanie online si direct mailig care se va încheia la sfârsitul lunii aprilie, site-ul www.sanatateamilli.ro este promovat prin agentia media STARCOM, care a colaborat cu agentia Ninespices pentru web development si executie
Pepsi-Cola îndrazneste mai mult: da imaginea pe mâna consumatorilor
Vineri, 13 Aprilie 2007
In noua strategie globala de marketing Pepsi-Cola lansata si in Romania, Logo-ul Pepsi si numele vor ramane neschimbate, dar grafica de fundal se va schimba frecvent, in urma interactiunii cu consumatorii
Western Union transfera 470,000 EUR pentru 2 spoturi TV si premii pentru promotie, exclusiv media
Miercuri, 11 Aprilie 2007
Prima campanie de imagine realizata integral in Romania pentru Western Union a transferat 120.000 EUR in conturile creatiei a doua spoturi TVsemnate de Next Advertising pentru imagine, respectiv promotie, si 350.000 EUR pentru premiile campaniei promotionale, exclusiv cheltuielile campaniei de media derulate de agentia Starcom
'Ne-am vazut si ne-am placut'. Restul e CANCAN si 23
Joi, 05 Aprilie 2007
"Nu a fost pitch", au declarat, pentru AdPlayers, oficialii shop-ului de creatie 23, condus de Bogdan Naumovici, Directorul de Creatie la 23 si Chief Creative Officer al grupului Leo Burnett Romania, referindu-se la selectia agentiei de publicitate pentru cotidianul Can Can, cel mai nou produs editat de echipa care scoate revista Ciao!
Catalina Cernica (Graffiti BBDO) despre EFFIE
Miercuri, 04 Aprilie 2007
"Dacia a reusit sa devina singurul brand premiat la toate editiile Effie in conditiile unei piete din ce in ce mai competitive, dominata de promotii agresive, piata in care inca mai persista cutuma cum ca aceasta masina se vinde singura", afirma Catalina Cernica, Managing Director Graffiti BBDO si membru al juriului editiei 2007 Effie Romania
Dan Balotescu renunta la sefia BRAT, Silviu Ispas revine Presedinte
Luni, 19 Martie 2007
Fostul Presedinte BRAT - Dan Balotescu a anuntat ca renunta la presedintia BRAT, continuând activitatea în cadrul asociatiei ca membru al CA BRAT, noul Presedinte BRAT fiind ales  Silviu Ispas, reprezentant al regiei ArboMedia, care a întrunit majoritatea voturilor celor prezenti în Adunarea Generala de vineri, 16 martie
IAA, CNA, 17
IAA a prezentat CNA cel mai mare proiect de informare a consumatorului despre stilul de viata sanatos
Joi, 15 Martie 2007
IAA România a prezentat ieri, la CNA, detaliile celui mai mare proiect de informare al consumatorului despre stilul de viata sanatos, desfasurat pâna acum, potrivit oficialilor asociatiei
Scandal digital marca IAB Europe
Joi, 15 Martie 2007
Fara ca cineva sa-l fi împuternicit sau numit, "Stan Faryna - CEO al IAB Romania", potrivit Interactive Advertising Bureau (IAB)  Europe, vorbeste la 26 ianuarie 2007 în calitate de  presedinte al biroului local IAB, într-un material video postat pe site-ul iabeurope.ws,  alaturi de oficiali ai IAB Europe, Google sau Microsoft
Grey da ClickNet Express de primavara
Marti, 13 Martie 2007
Romtelecom si Grey Worldwide România au realizat un nou spot TV pentru campania de primavara ClickNet Express, promotie care se desfasoara în perioada martie – mai 2007 pe principalele canale TV, presa, cinema, radio, Internet si OOH, dar si pe canale neconventionale (emailing prin TVC)