Rezultatele cautarii dupa : "viata"
Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 08 Mai 2024
Campania care isi propune sa demonstreze ca „Fara Volks, nu exista Wagen” urmeaza sa fie adoptata la nivel global si sa ajunga la publicul de pe mai multe piete din vara anului 2024.
Luni, 21 Decembrie 2009
Lowe si Lowe PR au lucrat pentru activarea promotionala „Ghici cine vine la masa?”, in care marele premiu al promotiei pentru 10 familii de romani il reprezinta intalniri...
Joi, 07 Martie 2019
42 de echipe participa la meciuri, iar 34 dintre ele isi vor vedea visul cu ochii: se vor califica la Campionatul National. Meciurile au loc in Sala de Baschet C.S.A Steaua Bucuresti, de pe Bd. General Vasile Milea nr. 5 – 7, sambata, 9 martie, incepand cu ora 15:00 si duminica, 10 martie, incepand cu...
Joi, 13 Iulie 2017
„Am simtit ca a venit momentul sa trec la un alt nivel, acela de a imbratisa varianta antreprenoriatului, pe zona pe care m-am specializat de-a lungul vietii - consultanta pe zona de relatii publice, sub brandul Lalique PR si deviza Eleganta in comunicare” isi motiveaza omul de comunicare proiectul antreprenorial in PR.
Vineri, 09 Noiembrie 2018
Sesiunea „Living in the digital era” il va aduce pe scena pe speaker-ul international Ed Gillespie, comunicator si antreprenor britanic care a dezvoltat programe si campanii in domeniul sustenabilitatii, co-fondator al agentiei de consultanta in sustenabilitate, Futerra.
Marti, 20 Noiembrie 2007
Pentru prima data, campania legata de calendar prevede difuzarea de spoturi TV de 30 si 20 de secunde, in patru tari europene: Anglia, Polonia, Bulgaria si Romania
Joi, 25 Aprilie 2019
Mix-ul de aranjamente decorative pentru Paste cuprinde mai multe optiuni, de la coronite pentru decorat usa, la celebrele aranjamente tip „flori in cutie” asezonate cu oua pictate, pana la aranjamente florale in culori solare explozive cu un artificiu pe placul Iepurasului – morcovi pe post de...
Luni, 25 Septembrie 2006
"Suntem numarul unu, iar acest lucru obliga", sustine Marius Tuca, Directorul Jurnalului National, cotidian care, pe lnga premii n valoare de 100.000 de euro puse la bataie n concursul "Milionar peste noapte", mai adauga n promotie si un numar de 100.000 de abonamente speciale
Vineri, 18 August 2017
Miscarea are loc in urma unei licitatii licitatii pe Romania si Bulgaria, iar campania de comunicare contine deja doua spoturi lansate in mediul digital.
Miercuri, 03 Iunie 2015
Elevii au, in total, la dispozitie 38.158 de locuri in anul de scolarizare 2015-2016, cu 2400 de locuri mai multe comparativ cu anul anterior
Vineri, 07 Decembrie 2007
Marian Motoc (foto), Seful Brigazii de Politie Rutiera din Bucuresti a afirmat pentru AdPlayers ca dat fiind faptul ca orice buget ar fi prea mic pentru a promova lupta impotriva alcoolului la volan, Politia asteapta oricate propuneri din partea celor care vor sa sustina astfel de campanii
Marti, 17 Aprilie 2007
Comunicat n cadrul unei campanii ce cuprinde componenta indoor, campanie online si direct mailig care se va ncheia la sfrsitul lunii aprilie, site-ul www.sanatateamilli.ro este promovat prin agentia media STARCOM, care a colaborat cu agentia Ninespices pentru web development si executie
Joi, 12 Aprilie 2018
„Un munte de credinta” la Romania, te iubesc! a obtinut la nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 4.5 puncte de rating si 21.8% share, spre deosebire de postul clasat pe locul 2, care a obtinut 3.1 puncte de rating si 14.9% share.
Joi, 09 Iunie 2005
Dupa Jacobs 3 in 1, agentia din Romania a dezvoltat pentru Kraft Europe campania Jacobs Ice Coffee - un mix pe baza de cafea conceput pentru prepararea cu apa rece
Marti, 08 Aprilie 2008
Adresat parintilor care nu s-au decis inca la ce gradinita sa-si inscrie copiii, tirajul ghidului a fost de 18.000 de exemplare iar tariful lista de publicitate: 5000 lei
Duminca, 17 Februarie 2008
Noul portal pentru femei Feminis.ro are ca tinta 400.000 de vizitatori pe saptamana, in primele 3 luni, si este un proiect Bazar Publishing, editor online fondat in urma cu 2 ani de Val Voicu (Adevolution) si...
Marti, 07 Iunie 2005
Campania "Gustul PEPSI LIGHT! Prea bun pentru ca sa fie Light" este implementata de Graffiti BBDO si Media Direction pe o creatie realizata in Franta de CLM BBDO
Joi, 15 Martie 2007
Fara ca cineva sa-l fi mputernicit sau numit, "Stan Faryna - CEO al IAB Romania", potrivit Interactive Advertising Bureau (IAB) Europe, vorbeste la 26 ianuarie 2007 n calitate de presedinte al biroului local IAB, ntr-un material video postat pe site-ul iabeurope.ws, alaturi de oficiali ai IAB Europe, Google sau Microsoft
1 din 5 romani, in publicul comercial, interesat unde poate skia in strainatate. Romania, te iubesc.
Luni, 27 Februarie 2017
La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, emisiunea de la Pro TV a inregistrat 6.9 puncte de rating si 20.7% cota de piata (market share).
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Europa FM lanseaza cu Brandstalk o noua campanie de imagine, care se va desfasura n preioada 3 septembrie - 26 octombrie
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: