Rezultatele cautarii dupa : "viata"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Volkswagen impreuna cu adam&eveDDB si Dark Energy lanseaza noua platforma de brand „YourWagen”
Miercuri, 08 Mai 2024
 Campania care isi propune sa demonstreze ca „Fara Volks, nu exista Wagen” urmeaza sa fie adoptata la nivel global si sa ajunga la publicul de pe mai multe piete din vara anului 2024.
Intalniri cu Andra si Catalin Maruta, premii de la Delikat
Luni, 21 Decembrie 2009
 Lowe si Lowe PR au lucrat pentru activarea promotionala „Ghici cine vine la masa?”, in care marele premiu al promotiei pentru 10 familii de romani il reprezinta intalniri...
Ultimul pas pana la marea finala BRD FIRST Tech Challenge. Regionala de calificare Bucuresti
Joi, 07 Martie 2019
 42 de echipe participa la meciuri, iar 34 dintre ele isi vor vedea visul cu ochii: se vor califica la Campionatul National. Meciurile au loc in Sala de Baschet C.S.A Steaua Bucuresti, de pe Bd. General Vasile Milea nr. 5 – 7, sambata, 9 martie, incepand cu ora 15:00 si duminica, 10 martie, incepand cu...
De 20 de ani in comunicare, Diana Iosu se desparte de Telekom pentru antreprenoriat cu Lalique PR
Joi, 13 Iulie 2017
 „Am simtit ca a venit momentul sa trec la un alt nivel, acela de a imbratisa varianta antreprenoriatului, pe zona pe care m-am specializat de-a lungul vietii - consultanta pe zona de relatii publice, sub brandul Lalique PR si deviza Eleganta in comunicare” isi motiveaza omul de comunicare proiectul antreprenorial in PR.
Britanicul Ed Gillespie, specialist in sustenabilitate, invitat la Connections powered by Telekom pe 12 noiembrie
Vineri, 09 Noiembrie 2018
 Sesiunea „Living in the digital era” il va aduce pe scena pe speaker-ul international Ed Gillespie, comunicator si antreprenor britanic care a dezvoltat programe si campanii in domeniul sustenabilitatii, co-fondator al agentiei de consultanta in sustenabilitate, Futerra.
DraftFCB a lansat, pentru Lavazza, The Most Majestic Espresso Experience
Marti, 20 Noiembrie 2007
Pentru prima data, campania legata de calendar prevede difuzarea de spoturi TV de 30 si 20 de secunde, in  patru tari europene: Anglia, Polonia, Bulgaria si Romania
Aranjamente florale cu tematica pascala de la FlorariaMobila.ro
Joi, 25 Aprilie 2019
 Mix-ul de aranjamente decorative pentru Paste cuprinde mai multe optiuni, de la coronite pentru decorat usa, la celebrele aranjamente tip „flori in cutie” asezonate cu oua pictate, pana la aranjamente florale in culori solare explozive cu un artificiu pe placul Iepurasului – morcovi pe post de...
Promotie Jurnalul National cu premii de 100.000 EUR si 100.000 de abonamente
Luni, 25 Septembrie 2006
"Suntem numarul unu, iar acest lucru obliga", sustine Marius Tuca, Directorul Jurnalului National, cotidian care, pe lnga premii n valoare de 100.000 de euro puse la bataie n concursul "Milionar peste noapte", mai adauga n promotie si un numar de 100.000 de abonamente speciale
Estimat la 100.000 euro pe an, bugetul de comunicare Areon a fost castigat de Infinit Agency
Vineri, 18 August 2017
 Miscarea are loc in urma unei licitatii licitatii pe Romania si Bulgaria, iar campania de comunicare contine deja doua spoturi lansate in mediul digital.
Invatamantul profesional pregateste cel mai mult in mecanica auto, turism si industria textila
Miercuri, 03 Iunie 2015
 Elevii au, in total, la dispozitie 38.158 de locuri in anul de scolarizare 2015-2016, cu 2400 de locuri mai multe comparativ cu anul anterior

Politia sprijina fiecare campanie impotriva alcoolului la volan
Vineri, 07 Decembrie 2007
Marian Motoc (foto), Seful Brigazii de Politie Rutiera din Bucuresti a afirmat pentru AdPlayers ca dat fiind faptul ca orice buget ar fi prea mic pentru a promova lupta impotriva alcoolului la volan, Politia asteapta oricate propuneri din partea celor care vor sa sustina astfel de campanii
Milli comunica online cu Starcom si Ninespices
Marti, 17 Aprilie 2007
Comunicat n cadrul unei campanii ce cuprinde componenta indoor, campanie online si direct mailig care se va ncheia la sfrsitul lunii aprilie, site-ul www.sanatateamilli.ro este promovat prin agentia media STARCOM, care a colaborat cu agentia Ninespices pentru web development si executie
Alex Dima a lasat Romania pentru Athos. 2 din 9 romani din publicul comercial l-au urmarit.
Joi, 12 Aprilie 2018
 „Un munte de credinta” la Romania, te iubesc! a obtinut la nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 4.5 puncte de rating si 21.8% share, spre deosebire de postul clasat pe locul 2, care a obtinut 3.1 puncte de rating si 14.9% share.
Scala JWT a tras Jacobs Ice Coffee pentru 16 tari din Europa
Joi, 09 Iunie 2005
Dupa Jacobs 3 in 1, agentia din Romania a dezvoltat pentru Kraft Europe  campania Jacobs Ice Coffee -  un mix pe baza de cafea conceput pentru prepararea cu apa rece
Evenimentul Zilei a lansat 'Ghidul Gradinitelor din Bucuresti'
Marti, 08 Aprilie 2008

Adresat parintilor care nu s-au decis inca la ce gradinita sa-si inscrie copiii, tirajul ghidului a fost de 18.000 de exemplare iar tariful lista de publicitate: 5000 lei

Fost sef de proiect Eva.ro (iMedia),  Dana Tudor este acum Project Manager la Feminis.ro, editat de Bazar Publishing
Duminca, 17 Februarie 2008
Noul portal pentru femei Feminis.ro are ca tinta 400.000 de vizitatori pe saptamana, in primele 3 luni, si este un proiect Bazar Publishing, editor online fondat in urma cu 2 ani de Val Voicu (Adevolution) si...
Gustul Pepsi Light este fabricat in reteaua BBDO
Marti, 07 Iunie 2005
Campania "Gustul PEPSI LIGHT! Prea bun pentru ca sa fie Light" este implementata de Graffiti BBDO si Media Direction pe o creatie realizata in Franta de CLM BBDO
Scandal digital marca IAB Europe
Joi, 15 Martie 2007
Fara ca cineva sa-l fi mputernicit sau numit, "Stan Faryna - CEO al IAB Romania", potrivit Interactive Advertising Bureau (IAB)  Europe, vorbeste la 26 ianuarie 2007 n calitate de  presedinte al biroului local IAB, ntr-un material video postat pe site-ul iabeurope.ws,  alaturi de oficiali ai IAB Europe, Google sau Microsoft
1 din 5 romani, in publicul comercial, interesat unde poate skia in strainatate. Romania, te iubesc.
Luni, 27 Februarie 2017
 La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, emisiunea de la Pro TV a inregistrat 6.9 puncte de rating si 20.7% cota de piata (market share).
Brandstalk asculta Europa FM
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Europa FM lanseaza cu Brandstalk o noua campanie de imagine, care se va desfasura n preioada 3 septembrie - 26 octombrie