Rezultatele cautarii dupa : "venituri"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Crestere cu 7,5% comparativ cu 2020 in FMCG. Industria bunurilor de larg consum continua sa fie un motor al economiei
Luni, 21 Februarie 2022
 Marcile proprii ale retailerilor, in majoritate cu preturi mai mici, continua sa castige teren in fata brandurilor de producator (+1.0% cota de piata), ajungand sa reprezinte 15.1% in valoare din totalul vanzarilor de FMCG din Romania.
EY Romania: Fiscalizarea veniturilor din activitati online pentru bloggeri, vloggeri, influenceri si alti operatori online. Cum, cand si cu cat?
Vineri, 03 Decembrie 2021
 Dupa forma de organizare - declaratia, pana la data de 25 mai a anului urmator. Impozitul datorat, 10%. PFA. Impozit pe venit (10%), CASS (10%) si contributia la pensie – CAS (25%). CASS si CAS - optionale pana la 12 salarii minime
Sapte din zece romani aleg o farmacie dupa cost. Acelasi procent obisnuiesc sa consume suplimente alimentare. Cercetare Reveal Marketing Research
Miercuri, 10 Noiembrie 2021
 Dintre suplimentele alimentare, cele mai cautate sunt vitamine si minerale (80%), suplimente pentru imunitate (70%), suplimente pentru raceala si gripa (57%), suplimente pentru ficat / hepatoprotectoare (34%) si suplimente pentru digestie, flora intestinala, probiotice si prebiotice (33%)
Profit TV devine asociat Bloomberg, cu acoperire nationala. Legile Afacerilor, Joi seara de la 21.30 si trei reluari in prime-time.
Miercuri, 03 Noiembrie 2021
 Asocierea cu Bloomberg se transpune atat in continut editorial, cat si in preluarea si uniformizarea graficii postului, aceeasi cu toate cele 14 statii operate in asociere cu Bloomberg Television pe toate continentele.
United Media Services, singura agentie din Romania in Top 75 Global: Fastest Growing Companies, Adweek. Compania condusa de Dana Bulat urca in clasamentul global in care sunt doar 6 agentii media.
Vineri, 08 Octombrie 2021
Dana Bulat, General Manager, United Media Services: ,,Ma bucur sa vad ca pasiunea si dedicarea pe care le investim eu si echipa mea in fiecare campanie si intalnire cu clientii, este apreciata si are un rezultat cuantificabil si semnificativ. Prezenta pentru al doilea an consecutiv demonstreaza de asemenea si constanta noastra in business dat...
Fundatia Regala Margareta a Romaniei sustine Tinere Talente. Selectie de artisti vizuali si muzicieni debutanti din sectoarele creative si culturale
Joi, 23 Septembrie 2021
 Fundatia Regala Margareta a Romaniei, in calitate de Promotor al proiectului „Tinere Talente - Sustinerea artistilor si profesionistilor din sectoarele creative si culturale” lanseaza procesul de selectie pentru beneficiarii activitatilor de stimulare a aptitudinilor si dezvoltare a competentelor...
Licitatie Unilever, la Mindshare. Agentia isi consolideaza pozitia de partener principal al Unilever pe servicii media si in Romania, dupa un pitch global.
Miercuri, 22 Septembrie 2021
 “Confirmarea Mindshare ca partener principal pentru servicii de media pentru un brand de nivelul Unilever este o onoare si o provocare. Sa reusesti sa mentii un astfel de parteneriat, la finalul unuia dintre cele mai mari pitch-uri globale, vine cu o imensa responsabilitate si fata de client si fata de...
Venituri de 190,9 milioane de euro si 11.2 milioane de clienti in trimestrul incheiat la 30 iunie 2021, pentru Vodafone Romania
Luni, 26 Iulie 2021
 ,,Ne vom concentra pe extinderea contributiei noastre la eforturile de digitalizare ale Romaniei. Beneficiile digitale pot fi exploatate in intregime doar prin intermediul accesului la infrastructura potrivita, alaturi de conexiuni rapide si fiabile” a spus Achilleas Kanaris, CEO Vodafone Romania.
1 din 3 romani interesati sa rezolve deranjamente in serviciile de telecomunicatii cu o aplicatie online. Telekom Romania a lansat ,,Unde mi-e tehnicianul”
Miercuri, 23 Iunie 2021
 Aplicatia ,,Unde mi-e tehnicianul” (Where is my Technician) de la Telekom Romania, care permite rezolvarea deranjamentelor din sistem, de la distanta, dar si vizualizarea timpului si rutei pe care se afla tehnicianul in drum spre locatia deranjata, ,,concediaza” o buna parte din serviciile care erau...
Telekom Romania, Clientul Anului si cea mai inalta distinctie la Effie 2021. Parcul Online, Grand Effie.
Luni, 21 Iunie 2021
 Gala Effie 2021, cea mai importanta competitie a industriei de publicitate din Romania, a adus sapte premii pentru Telekom Romania, ca o recunoastere a eficientei si impactului campaniilor asupra rezultatelor de business si brand.
De la benzi desenate in 1939, la imperiul Batman de 27 de miliarde de dolari
Miercuri, 05 Mai 2021
 Evaluata la peste 27 de miliarde de dolari, Batman, una dintre cele mai importante francize din lume, inregistreaza, pe langa incasarile de 7 miliarde de dolari generate de filmele din seria Batman, importante vanzari din produsele adiacente din cadrul francizei.
Peste 200.000 de portii de mancare pentru cadrele medicale in lupta impotriva COVID-19 si familiile cu venituri mici. Program initiat de Asociatia Adi Hadean.
Joi, 18 Martie 2021
 Cu o tinta de 1 Milion de portii pe an, in prezent, asociatia distribuie zilnic peste 1.000 portii de mancare gatita cu ajutorul a peste 200 de voluntari si cu sprijinul a 60 de sponsori corporate si 200 de donatori. Beneficiarii proiectului social sunt din Bucuresti, Hunedoara si Constanta, atat persoane...
1 din 2 romani iau in considerare achizionarea unei masini hibrid. 28% isi doresc sa treaca la cea electrica, insa cred ca Romania nu este pregatita
Marti, 02 Martie 2021
Studiul Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de utilizarea masinilor electrice sau hibrid mai releva faptul ca jumatate dintre romani (51%) declara ca ar lua in considerare sa achizitioneze o masina hibrid, iar 28% isi exprima dorinta de a trece la cea electrica. 85% dintre romani considera ca tara...
G4media. Public premium in crestere cu 18,7% si cu peste 141 Milioane de vizualizari in 2020
Vineri, 26 Februarie 2021
 La nici 3 ani de la lansare, publicatia din portofoliul de vanzari de publicitate Arbomedia a reusit sa se impuna pe piata media ca un reper, o voce credibila preluata atat de media din tara, cat si de catre presa straina
1 din 3 romani au aflat despre liberalizarea pietei de energie abia dupa 1 ianuarie 2021. Studiu Reveal Marketing Research
Miercuri, 03 Februarie 2021
 1 din 3 romani (33%) au aflat despre liberalizarea pietei de energie abia dupa 1 ianuarie 2021, iar 1 din 2 (48%) spun ca au aflat de liberalizarea pietei in ultimele 4 luni din 2020, releva un studiu Reveal Marketing Research. Mai mult 1 din 2 romani (54%) au aflat de la TV.
Zitec a inregistrat venituri de 10,5 milioane euro in 2020. Digital marketing de 1,5 milioane de euro, in crestere cu 100% fata de anul precedent
Marti, 02 Februarie 2021
 Zitec a inregistrat venituri de 10,5 milioane euro in 2020, in crestere cu 50% fata de anul precedent, din care divizia de Digital Marketing a inregistrat afaceri totale de 1,5 milioane euro, in crestere cu...
Romanii nu vor sa revina la munca fata-in-fata, ci la calatorii si iesiri in oras! De ce le este dor romanilor in contextul pandemiei?
Joi, 10 Decembrie 2020
 ,,In prezent, apare o nevoie mai mare de evadare, iar motivatia emotionala este mult mai puternica in aceasta perioada plina de stres. Calatoriile reprezentau o forma de evadare din viata obisnuita, o departare de la stresul cauzat de munca si de alte responsabilitati. Astazi, posibilitatea "evadarii...
OTE incheie acordul de vanzare a Telekom Romania Communication (TKR) catre Orange Romania
Luni, 09 Noiembrie 2020
 OTE isi pastreaza statutul de actionar majoritar al Telekom Romania Mobile Communications S.A. (“TKRM”)
Romanii resimt incertitudinea din ce in ce mai puternic. Revin la o stare de furie si panica similara celei din lockdown. Studiu RomaniiAzi, Reveal Markerting Research
Vineri, 04 Septembrie 2020
 Daca ultimele luni sunt caracterizate de incertitudini, totusi, potrivit studiului, in luna august, se inregistreaza o schimbare. O intoarcere catre siguranta si nevoile de baza, pentru siguranta si supravietuire
Eliza Rogalski devine noul Vicepresedinte al retelei PROI Worldwide, EMEA
Vineri, 17 Iulie 2020
 Eliza Rogalski, Managing Partner & Strategy Leader Rogalski Damaschin Public Relations, preia mandatul de Vicepresedinte pentru regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) al retelei PROI Worldwide (Public Relations Organisation International), cea mai mare retea globala de agentii de comunicare...
« 1 2 3 4 5 »