Rezultatele cautarii dupa : "vasile"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 »
Piata de media outdoor a scazut cu aproximativ 30% Bogdan Vasile, noul CEO, Epamedia
Luni, 08 Noiembrie 2010
 Cu un business outdoor de 12,5 Milioane EUR anul trecut, Bogdan Vasile, noul CEO Epamedia Group, din care fac parte Euromedia si Betacons, spera ca grupul pe care il conduce sa ramana deasupra caderii generale a publicitatii OOH.
GMP multumeste echipei de 200 de oameni
Miercuri, 21 Iulie 2010
 „GMP este “despre oameni”. Oamenii cu care am construit ceea ce este astazi GMP. Altfel, n-as fi putut sa fac decat un boutique de creatie cu 4-5 colegi, dar n-a fost asa”
Razvan Iancau: Alegerea Media Investment s-a facut in acord cu deciziile managementului Bricostore
Marti, 08 Decembrie 2009
 Cu doar 2- 3 luni in marketingul companiei, mandatul fostului responsabil de marketing s-a desfasurat in aceeasi perioada cu importante decizii privind alegerea unor furnizori de media si servicii de tipar
Licitatie Bricostore cu Zenith Media, Media Investment si Mediedge:cia
Luni, 07 Decembrie 2009
 „Nu aveam un contract de exclusivitate cu Zenith Media”, motiveaza Ruxandra Vasile, Specialist Marketing la Bricostore, alegerea Media Investment pentru desfasurarea unei...
Europa Libera, AICI vrea 200.000 EUR pentru a aduce arhivele postului de radio in Romania
Vineri, 04 Decembrie 2009
 Campania de comunicare este un proiect initiat de Liviu Tofan, fost Director Adjunct la Radio Europa Libera si actual director al Institutului Roman de Istorie Recenta, si este...
Ogilvy Group lanseaza OgilvyInteractive, in joint-venture cu Senior Interactive
Luni, 19 Ianuarie 2009
 Parteneriatul va fi coordonat de catre Mihai Tataru, Managing Director Senior Interactive, si de Vasile Alboiu, Digital Creative Director Ogilvy
Howard Johnson Grand Plaza, la Brandstalk
Luni, 02 Iunie 2008

Parteneriatul pe termen lung a fost incheiat la jumatatea lunii mai, dupa ce agentia a avut cu hotelul de cinci stele din centrul Bucurestiului colaborari de scurta durata, pentru proiecte punctuale

Editorul Romaniei Libere a achizitionat trustul de presa Domus Magazin
Miercuri, 21 Mai 2008

Medien Holding, compania joint venture in domeniul media intre Westdeutsche Allgemeine Zeitung (WAZ) si The Nova Group, a achizitionat trustul de presa Domus

Mediafax Foto - Best of 2007, pe Calea Victoriei din Bucuresti
Miercuri, 30 Aprilie 2008

50 dintre cele mai bune fotografii realizate de fotojurnalistii si colaboratorii Mediafax Foto vor fi vazute, intre 1 si 31 mai, pe latura exterioara a gardului Muzeului National de Arta al Romaniei (MNAR), dinspre Calea Victoriei

Philip Morris Romania, la Senior Interactive
Luni, 18 Februarie 2008
Senior Interactive gestioneaza comunicarea online pentru Philip Morris in Romania pentru portofoliul de branduri prezente pe piata locala: Marlboro, Parliament, L&M, Virginia Slims
Starcom MediaVest Group: Starcom, Starcom Direct si MediaVest
Marti, 05 Februarie 2008

Noua Starcom Romania, devenita Starcom MediaVest Group, va fi condusa de Carmen Chipuc si Stefan Iordache si vor ramane la conducerea companiei care, pe langa Starcom, mai are in componenta Starcom Direct – condusa de Bogdan Vasile si MediaVest, condusa de Adrian Vladut, in functia de Director Executiv

2500 de oameni la Start a Party! J&B
Joi, 06 Decembrie 2007
La evenimentul organizat Sala Omnia din Bucuresti de catre  Diageo si OgilvyAction, AdPlayers a numarat si peste 100 de oameni de comunicare din mai multe agentii de pe piata romaneasca
Starcom lanseaza Starcom Direct
Marti, 13 Noiembrie 2007
Condusa de Bogdan Vasile, divizia de marketing direct a companiei Starcom Romania are deja printre clienti Philip Morris, Dacia si Renault (cu toate brandurile), dar si clientii Starcom si Leo Burnett activi pe partea de comunicare directa
Axe Villa: Ogilvy Action pentru Unilever
Luni, 10 Septembrie 2007
In urma promotiei, 24 de tineri norocosi vor petrece non-stop cu frumusetile din vila creata special de travel69.ro, o “agentie de turism” infiintata special de autorii campaniei si care a inregistrat peste 20,000 de vizitatori unici
Heineken served Extra Cold se concentreaza online cu OgilvyGroup
Vineri, 08 Iunie 2007
Campania de comunicare extinsa se desfasoara incepand cu a doua jumatate a lunii mai pana in august in presa scrisa, outdoor si online, dar principalul mijloc de comunicare este blog-ul creat special pentru aceasta campanie, www.localwarming.ro
Peste 200 de participanti vor fi prezenti la Mediafax Talks about OOH
Miercuri, 18 Aprilie 2007
Mai mult de 200 participanti si-au confirmat prezenta maine, 19 aprilie, la Mediafax Talks about OOH, au afirmat pentru AdPlayers, organizatorii evenimentului care va aduce in fata vorbitorilor reprezentantii unora dintre cele mai mari companii de outdoor la nivel mondial
Mediafax Talks despre Publicitatea OOH
Marti, 03 Aprilie 2007
"Am conceput Mediafax Talks ca pe un forum in care investitorii si oamenii de afaceri sa poata discuta in mod direct cu autoritatile care reglementeaza domeniile in care activeaza", explica Cristina Vulpe - Director General la Mediafax, pentru AdPlayers, conceptul evenimentelor Mediafax Talks; evenimentul dedicat pulicitatii Out of Home (OOH) urmand sa aiba loc pe 19 aprilie, taxa de...
Transferuri Ogilvy - Publicis si invers
Joi, 26 Octombrie 2006
Daca Razvan Capanescu, fostul director de creatie de la Ogilvy, a plecat la Publicis, doi dintre noii creativi de la Ogilvy Group, pastoriti acum de Albert Nica, au plecat de la Publicis la Ogilvy, alegānd agentia la care au mai venit, din industrie, Diana Butas, Vasile Alboiu si Maria Manoiu
Starcom face media inovativa la Avon
Marti, 03 Octombrie 2006
Campania de comunicare integrata 1 din 8 femei pentru Avon Cosmetics, dedicata luptei īmpotriva cancerului la sān a fost declinata īn presa scrisa, televiziune, internet, indoor, outdoor si cinematografe si o componenta BTL
Cris-Tim revine la Īti place sa manānci sanatos
Marti, 12 Septembrie 2006
"Prin noua campanie de imagine intentionam sa ne apropiem de capacitatea maxima de 160 – 170 tone/zi", afirma oficialii de marketing Cris-Tim legat de obiectivele campaniei semnate de Leo Burnett si derulate de Starlink, amintind de campania de lansare a Salamului Sasesc Cris-Tim, care, sub acelasi slogan, īn anul 2002, a condus rapid compania catre vārfuri de vānzare de 60 tone/zi
« 3 4 5 6 »