Rezultatele cautarii dupa : "vanzarile"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Campania globala Metro #Uitadegatit sustine industria gastronomica. Indeamna sa comanzi meniul de Craciun de la restaurantele preferate
Miercuri, 09 Decembrie 2020
 Obiectivul campaniei: sa incurajeze cati mai multi oameni sa comande meniuri festive de Craciun de la restaurantele locale preferate pentru a evada din rutina impusa de carantina/distantarea sociala. Lansata in cele 18 tari in care lantul de magazine METRO este prezent, campania globala pune in lumina...
Zitec a fost inclusa de Google Cloud pe lista primilor 9 parteneri Recommendations AI din lume
Marti, 05 Mai 2020
 ,,Cu totii ne dorim o experienta de cumparaturi cat mai simpla si relevanta, iar prin acest sistem integrat de recomandari castiga atat cumparatorul, care identifica mai usor produse pe placul sau, cat si comerciantul caruia ii cresc semnificativ vanzarile printr-o promovare personalizata in timp real, la...
Work From Home cu Phoenix Media. Dio Boaca, GM: Prima oara l-am implementat cu succes acum 3 ani, la niste ninsori gigantice. Am zis ca, decat sa facem 3 ore pina la birou, mai bine stam si lucram de acasa
Joi, 16 Aprilie 2020
 Cum arata o zi de lucru WFH, la Phoenix Media?: ,, Sincer, daca nu aveam Carcaletele acesta pe strada ( Covid-19, n.r) ar fi aratat identic din punct de vedere work - doar ca noua ne place ca acest work sa-l imbinam cu socializarea la birou si cu clientii” Dio Boaca, Fondator si GM al companiei DOOH.
Publicitate pe SmartTV prin ARBOmedia. Parteneriat stategic cu SmartTube. Target: 150.000 euro si de la 60.000 la 100.000 de utilizatori in 2020
Vineri, 21 Februarie 2020
 Oficialii de comunicare ai proiectului au afirmat pentru AdPlayers ca tinta parteneriatului este de 150.000 de euro pentru anul in curs sivizeaza extinderea serviciului in peste 15 orase din ,,urbanul mare” – tinta de audienta cunoscuta in piata de media reprezentata de orasele cu peste 100.000 de...
30 familii isi cumpara locuinte in fiecare zi, prin intermediul brokerilor de credit
Miercuri, 18 Decembrie 2019
 Potrivit celei mai recente estimari ale Asociatiei Romane a Brokerilor de Credite (ARBC), volumul total al pietei de brokeraj credite va depasi anul acesta 2 miliarde lei, volum care adduce cresteri tot mai mari brokerilor de credite, potrivit specialistilor din domeniu.
Telekom Romania pastreaza nivelul investitiilor in comunicare din 2019 si in 2020. Andreas Elsner anunta oferta de iarna Telekom.
Joi, 14 Noiembrie 2019
 Compania anunta oferta de iarna. Smartphone-uri la 0 euro, televiziune cu 50% reducere sase luni si HBO gratuit pe tot anul
PR, Auto
Toyota Romania: Autovehiculele hibride castiga teren in randul flotelor auto ale companiilor
Vineri, 01 Noiembrie 2019
 Uniunea Europeana a fixat un obiectiv de reducere a emisiilor de CO2 din transport de 60% pana in 2050, prin comparatie cu nivelurile din 1990, in conditiile in care transportul este sursa a aproape 30% din totalul de emisii de CO2 din UE, iar Toyota a anuntat in 2015 cum va pune in practica acest deziderat la...
Romanii aloca intre 11.700 euro si 31.200 euro la achizitia unei masini noi mici, medii si SUV
Marti, 27 August 2019
 Potrivit unor date Jato Dynamics, citate de Toyota Romania, defalcat pe categorii, bugetul mediu pentru achizitia unei masini apartinand segmentelor de clasa mica este de 11.700 euro, 20.750 euro in cazul segmentelor de clasa medie si 23.000 – 31.200 euro pentru toate clasele de SUV-uri.
Afacerile Grupului AGRICOLA au crescut cu 7%, ajungand la aproximativ 77,5 Milioane euro, pe primele 6 luni ale anului
Joi, 01 August 2019
 In primele 6 luni ale anului 2019 Grupul de firme AGRICOLA inregistreaza o crestere a cifrei de afaceri de aproape 7% fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la 364,722 milioane de lei (in contextul in care anul trecut AGRICOLA a facut exit din activitatea de retail de proximitate, iar la inceputul...
Marketerii din turism se asteapta ca 65% din bugete sa mearga in marketingul digital
Vineri, 26 Iulie 2019
 Potrivit companiei globale specializate in servicii de retargetare RTB House, specialistii in marketing din sectorul de turism isi vor indrepta atentia si mai mult pe canalele digitale in vara acestui an. Daca anul trecut aproximativ 50% din cheltuielile de marketing din turism s-au indreptat catre campaniile...
,,Ne place sa ne ascultam clientii. Dupa cea mai recenta interactiune, am aflat ca 50% nu au fost in vacanta in afara tarii Andreas Elsner, Telekom. Vouchere Blue Air si telefoane Samsung in promotie
Luni, 24 Iunie 2019

„Ne place sa ne ascultam clientii. Dupa cea mai recenta interactiune, am aflat ca 50% nu au fost niciodata in vacanta in afara tarii” motiveaza Andreas Elsner, Director Executiv Comercial, Segment Rezidential, Telekom...

10,4 % crestere a bunurilor de larg consum in Romania pentru primul trimestru din 2019
Luni, 10 Iunie 2019
 Plasata printre pietele cu cresterea cea mai mare din cele 28 de tari europene, Romania a inregistrat cresteri mai mari atat in ce priveste preturile platite (+3,3%) cat si volumele cumparate (+7,1%), astfel incat cheltuielile totale pe bunurile de larg consum au crescut cu 10,4%.
PR
Noile modele hybrid de la Toyota, lansate in Romania. Estimeaza o pondere de peste 60% a modelelor hybrid in vanzarile anului 2019
Vineri, 12 Aprilie 2019
Pentru 2019, pe fondul unuei cresteri a pietei auto estimata la 15%, Toyota Romania estimeaza o evolutie pozitiva a afacerii, cu o tinta de vanzari de 7.000 de unitati Toyota si 250 de unitati Lexus, si o pondere de peste 60% a modelelor hybrid.
Cu Cartile pe Spate. Campania inedita de promovare a lecturii Cartile pe Fata continua pe carti de vizita
Joi, 04 Aprilie 2019
 „Dupa ce timp de cinci ani am incurajat oamenii sa isi dea Cartile pe Fata, acum ii provocam sa isi dea cartile pe spate, pe spatele cartilor de vizita. Cred ca poti incepe mai usor o conversatie cu o persoana pe care tocmai ai cunoscut-o daca pornesti dialogul de la cartile care te-au influentat”,...
Opt magazine monobrand Replay vor fi deschise in zona Europei de Est, inclusiv in Romania
Marti, 02 Aprilie 2019
Potrivit informarii, planul de dezvoltare in Romania continua dupa ce in toamna lui 2018 au fost deschise doua noi magazine in AFI Cotroceni si ParkLake, in parteneriat cu The Fashion Company, cea mai mare companie de fashion retail din sud-estul Europei. In 2018, vanzarile Replay au crescut cu 21% fata de anul...
Cu o acoperire globala de 1,4 miliarde de oameni, Teads a semnat exclusiv cu VICE pentru administrarea publicitatii video si display
Luni, 04 Februarie 2019
Cu accent pe copntinut disruptiv, VICE este lider in productia si distributia de continut de calitate pentru publicul tanar, cu o acoperire de sute de milioane de tineri in fiecare luna.
Skanska Romania a obtinut pre - certificarea WELL Building Standard pentru proiectele sale
Marti, 15 Ianuarie 2019
 Compania este primul dezvoltator de cladiri de birouri din Romania care introduce si implementeaza in proiectele sale WELL, singura certificare care evalueaza performanta spatiilor de lucru in functie de influenta avuta asupra sanatatii si confortului utilizatorilor.
Cu afaceri globale de 2,4 miliarde de euro anual, Antalis opreste negocierile de achizitie a companiei romanesti de materiale in industria publicitara Verla
Luni, 03 Decembrie 2018
 „Desi Antalis a primit aprobarea Consiliului Concurentei, nu s-a putut ajunge la un acord final cu actionarii Verla si am fost nevoiti sa renuntam la intelegere” declara Lorett Mincu – Managing Director Antalis Romania
Vinul scump se bea mai ales in business. Studiu local Nielsen Wine Consumers
Marti, 30 Octombrie 2018
 1000 de producatori de vin cu peste 2000 de branduri ajung sa vanda abia cat 5% din volumul pietei de bere, dar cu circa 30% din valoarea acesteia, arata un cel mai nou studiu local  Nielsen Wine Consumers’ Insights, care mai releva si care sunt ocaziile de cumparare a vinului si criteriile de alegere a acestuia.
1 sendvis pe minut vandut in cea mai aglomerata zi a anului. OMV Data Center.
Luni, 27 August 2018
Potrivit unei analize OMV Data Center, in perioada vacantelor, drumurile lungi dubleaza cererea de gustari rapide si creste consumul de apa si racoritoare al soferilor romani.
« 1 2 3 4 5 »