Cu 459.000 de cititori pe editie, conform celui mai recent SNA, autorii spun ca revista lasa in spate competitia, printre care si Avantaje, care inregistreaza, potrivit aceleiasi surse, cu aproape 200.000 de cititori mai putin.
„Ceea ce, la inceput, parea a fi o idee buna, s-a dovedit in timp destul de dificil de administrat”, a afirmat vorbind despre parteneriatul online cu Adevolution, Sorel Radu - Director de Vanzari pe diviziile Presa Scrisa, Radio si Internet la Realitatea Catavencu
Cu un public estimat la 1,3 Milioane de persoane si amplasate in 16 orase, posterele din scara blocului completeaza oferta retelei de publicitate in lift Elevate
Parteneriatul online pus pe picioare la inceputul acestui an era estimat la o treime din piata: 4,5 – 5 Milioane EUR
NBC Universal Global Networks a ales regia de publicitate Splendid Thematics pentru administrarea spatiului publicitar al posturilor Hallmark Channel si Movies24 in Romania
„Playboy are un numar de 200.000 de cititori, in timp ce urmatorul titlu se situeaza la 108.000 de cititori (revista FHM citata in grafic n.r.)”, a afirmat, pentru AdPlayers, Elena Varnav - PR & Marketing Manager, la Attica Media Romania, citand date de audienta din SNA (Studiu National de Audienta), pe publicul...
Incepand de la jumatatea lunii aprilie 2008, KFC va desfasura o noua campanie de promovare in Brasov, Cluj Napoca, Constanta, Iasi, Oradea, Ploiesti,Targu Mures si Timisoara.
Regia se pozitioneaza o structura de vanzari concentrata pe media de nisa, strategia Upgrade Media fiind aceea de a-si ajuta clientii printr-o targetare cat mai precisa si eficienta a mesajelor de comunicare
Sub titlul „Revistele Info-Sanatate, cel mai mare tiraj lunar auditat de BRAT, pentru revistele de sanatate”, editorii retelei de distributie gratuite isi nominalizeaza odrasla pe locul intai intr-un top in care se vorbeste despre reviste vandute, nicidecum difuzate gratuit
“Marie Claire este cel mai important proiect al Sanoma Hearst Romania pentru prima jumatate a acestui an”, spune Theodor Manolache, Publisher Sanoma Hearst Romania
Istvan Molnar - unul dintre partenerii companiei, de curand revenit in managementul Media Mall ca Managing Partner, ii va prelua atributiile fostului General...
Regia de media online are trei oameni noi in echipa: Leonard Mart - Interactive Scientist, Mihnea Pretorian – Account Executive, Iulia Mosoiu – Account Executive
Portofoliul Mars cuprinde marci precum Whiskas®, Pedigree®, Chappi®, Kitekat®, Sheba®, Caesar® si Trill® pe segmentul hranei pentru animale, Mars®, Snickers®, Twix®, Bounty® si Milky Way® pe segmentul batoanelor de ciocolata si Uncle Ben’s® si Dolmio® pe segmentul...
Studiul de audienta pe Internet a masurat in ianuarie 180 de website-uri, iar cei peste 37 milioane vizitatori unici au vazut peste 630 milioane de pagini