Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 14 Martie 2011
Estimat la un buget de 20.000-30.000 EUR pe an, More Than Pub gestioneaza serviciile de comunicare directa si de public relations pentru solutiile software...
Vineri, 18 Februarie 2011
Dupa o licitatie castigata anul trecut, parteneriatul a fost extins anul acesta si va include tool-uri noi, cu focus pe comunicarea brandului in zona de media relations si servicii de PR online
Miercuri, 26 Ianuarie 2011
Cu venituri de la operatorii din cablu, dar si din publicitate, Ada Roseti, Channel Director la Discovery Romania, spune ca insasi lansarea TLC este o dovada a faptului ca Discovery are incredere in piata romaneasca si ca va continua sa investeasca aici
Joi, 16 Decembrie 2010
Vicepresedintele IAB Romania, Cristian Parvan (Media Target Group), vede cresterea valorificata nu datorita preconizatei cresteri economice, cat mai degraba de capacitatea industriei...
Miercuri, 15 Decembrie 2010
Potrivit unor informatii AdPlayers, din cursul diminetii de astazi, Praktiker Romania se desparte de Dan Todor, Director Marketing al companiei care lucreaza in firma incepand din...
Miercuri, 08 Decembrie 2010
Dupa merchandising cu promotionale, clubul Steaua a intrat pe piata de produse alimentare cu Vin, Cola, Ciocolata si mai nou Bere. Tinta: 2 Milioane litri cola si 600.000 de doze de bere.
Vineri, 05 Noiembrie 2010
Extensia de brand a atras 20 de advertiseri si este tiparita in 10.000 de exemplare, care vor avea expunere la vanzare o perioada de 6 luni
Miercuri, 27 Octombrie 2010
Prima creatie Milka pentru Kraft Foods este semnata de Ogilvy & Mather (Ogilvy Group Romania) care a produs si primul spot tv Milka in Romania, iar bugetul de media este administrat de Starcom Media Vest (Leo Burnnett Group)
Joi, 07 Octombrie 2010
Cu o afacere inceputa in Elvetia avand ca target principal consumatorul preocupat de sanatate si stil de viata activ, compania Eisberg a facut din femei atat un ‘driver’...
Joi, 07 Octombrie 2010
Un ecran generos la un pret accesibil, diferit de pretul piperat al iPad-ului, ar putea face sa ca mii sau zeci de mii de oameni sa redescopere placerea citirii si arhivarii printului la purtator.
Vineri, 13 August 2010
Editia BCR Sperante 2009 a descoperit 15 tinere talente si, alaturi de sustinerea BCR, a reusit sa stranga din donatii un buget de 90.000 EUR.
Luni, 05 Iulie 2010
„In acest an nu ne mai intalnim foarte mult cu atitudinea „asteptam sa treaca criza” a proprietarilor de site-uri a afirmat pentru AdPlayers Adina Vasilescu, director de new media la Sanoma Hearst, a carei divizie regionala online a cumparat de curand magazinuldecase.ro
Luni, 07 Iunie 2010
Valoarea tranzactiei este de aproximativ 100.000 EUR, potrivit informatiilor AdPlayers, insa Alice Nastase, fondatoarea si redactor sef al revistei, a evitat sa faca vreun comentariu in privinta cifrei inaintate
Vineri, 04 Iunie 2010
Membrii juriului vor puncta fiecare campanie timp de doar 10 minute. Cine imparte cei 83 de oameni din juriu la categorii si care sunt categoriile de concurs ?
Joi, 03 Iunie 2010
Cu venituri de aproximativ 200.000 EUR pe an, business-ul de publicitate si sponsorship din jurul iQads si Smark va fi coordonat de Marius Cristea, fondatorul portalului iQads si director de dezvoltare la F5
Luni, 31 Mai 2010
Inca o data Jobs se dovedeste a fi cu un pas in fata celor care i-au facut planul salvarii presei scrise, fara sa se intrebe daca si el si-a dorit cu adevarat acest lucru
Luni, 22 Februarie 2010
Maia Novolan, Managing Partner, Syscom Digital, prezenta la evenimentul desfasurat intre 15 si 18 februarie la Barcelona
Marti, 02 Februarie 2010
Cu 3.000 de emisiuni medicale pe Internet care au facut RTL-ul curios la un targ de programe, Sanatatea TV este parte din Sanatatea Media Group, companie care face aproximativ 200.000 eur pe an din media online, PR si comunicare medicala
Cu 1,3 Mil. de euro din piata OOH in 2009, Elevate si Sugar Media vor mai mult cu Indoor Partnership
Vineri, 29 Ianuarie 2010
Elevate a inregistrat anul trecut aproximativ 400.000 de eur, iar Sugar in jur de 900.000 euro din piata indoor
Luni, 18 Ianuarie 2010
Doua dintre agentiile participante in procesul de selectie, Saatchi & Saatchi PR si McCann au fost instiintate ca se vor intalni cu Halewood in ianuarie, insa au aflat de la AdPlayers de finalizarea licitatiei
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: