Ca o coincidenta, Henkel alege o agentie de media din grupul care a semnat creatia si strategia campaniilor de promovare Baumix, marca ce a dat in judecata Ceresit, de...
Potrivit lui Felix Tataru, seful GMP, proiectul de comunicare initiat de agentia de publicitate are ca obiectiv incurajarea prezentei la vot
„Am lansat marca de ciocolata, de origine belgiana, Côte d`Or ce va completa portofoliul nostru de marci de succes de pe piata romaneasca: Poiana, Milka, Africana”, declara Lachlan Grave, Director General
Regia de vanzari condusa de Cristi Petriceanu si Valentin Oeru a inregistrat pe trimestrul al treilea din 2008 o dublare a cifrei de afaceri fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand avea in jur de 658 mii de euro
De curand declarata partenera cu The Economist si Advertising Age, revista The Marketer sterge tarifele de publicitate care includeau si vanzarea interviurilor, o categorie jurnalistica respectata
Dupa ce a venit in 2001 cu 1.000 de EUR de acasa, presedintele companiei - Alexandru Copaci afirma ca a investit in Coza peste 1 Milion de EUR, si ca va mai adauga inca 1 Milion in viitoarele 12 luni
Regia de media Cable Direct a semnat un contract de reprezentare pentru vanzarea de spatiu publicitar cu televiziunea Brava
Spune-mi ce tiraje ai avut in aprilie 2007, in aprilie 2008 si ce Audiente in SNA intre cele doua luni, ca sa-ti spun ce audienta reala ai acum
Klusch va raporta direct lui Dragos Dinu, CEO al Grupului A&D Pharma
Cu un public estimat la 1,3 Milioane de persoane si amplasate in 16 orase, posterele din scara blocului completeaza oferta retelei de publicitate in lift Elevate
Medien Holding, compania joint venture in domeniul media intre Westdeutsche Allgemeine Zeitung (WAZ) si The Nova Group, a achizitionat trustul de presa Domus
Campania de comunicare include promovare pe TV, in presa, pe mediul online, prin panotaj stradal si prin PR
Potrivit companiei de publicitate, decizia a fost luata in urma unui pitch organizat in luna februarie a.c. si a fost castigat pe intreg anul 2008
Regia se pozitioneaza o structura de vanzari concentrata pe media de nisa, strategia Upgrade Media fiind aceea de a-si ajuta clientii printr-o targetare cat mai precisa si eficienta a mesajelor de comunicare