Rezultatele cautarii dupa : "valentin"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6
Starlink a castigat Adevarul
Miercuri, 24 Mai 2006
In urma unui pitch organizat la inceputul lunii mai, cotidianul Adevarul a decis sa inceapa colaborarea cu agentia de publicitate Starlink, aceasta deruland in prezent o promotie BTL, campania de media urmand sa fie finalizata si sa fie derulata in curand
Program Ad’Or 2006 in constructie
Luni, 15 Mai 2006
Printre "puncte, puncte", aflam din programul festivalului si cativa oficiali ai unor agentii cum sunt McCann, NextCap sau Odyssey care nu au inscris lucrari in festival si vin totusi sa vorbeasca la seminariile editiei din acest an
Odyssey a castigat HAT / Samsung
Vineri, 05 Mai 2006
Agentia de publicitate Odyssey Communication castiga contul de creatie si media Samsung al HAT Romania, prima campanie fiind promotia "Simti vibratia premiilor Samsung" care se va incheia  la 16 Iulie 2006
Starlink se bate cu coruptia
Vineri, 07 Aprilie 2006
AID Romania in parteneriat cu Ambasada Marii Britanii, Ministerul Administratiei si Internelor si agentia Starlink au demarat un proiect pentru sensibilizarea opiniei publice impotriva coruptiei
Vinarsul Brancoveanu s-a lansat cu DDB Bucuresti
Luni, 06 Martie 2006
Evenimentul de lansare organizat impreuna cu DDB Bucuresti pentru "cel mai distins membru al Grupului Alexandrion" a avut loc la Opera Romana, contul de media fiind derulat de Media Investment
Noul atac la kitsch de la Gradina de Sud
Miercuri, 01 Martie 2006
Sub sloganul "nu-i fain de san valantain", campania de la GAV Scholz&Friends Bucuresti are o serie de executii de print "care fac apel la traditia romaneasca de inceput de martie si resping moda importata a sarbatorii Sf. Valentin in cel mai pur stil kitsch"
Au interzis-o pentru ca e vulgara? Mint. Nu e. Au interzis-o pentru ca e urata?  Nu-i treaba lor.
Joi, 23 Februarie 2006
Despre interzicerea unei reclame "Tabu", Liviu Mihaiu-Publisher al revistei, a mai declarat : "Va spun eu de ce: au interzis-o pentru ca le-a adus aminte de faptul ca sunt niste urati cu spume care fac sex cu patura-n cap si nu vor ca femeile din Romania sa aiba aceasta trista revelatie eugenica."
Stella Artois Lovers’ can revine
Marti, 14 Februarie 2006
Directorul de marketing Liviu Irimia, spune ca Interbrew a decis relansarea berii in ambalajul dedicat Zilei Indragostitilor pentru ca a fost "Un mare succes de vanzari anul trecut"
Un nou spot TV Ozone de la OgilvyOne
Luni, 16 Ianuarie 2006
Sub sloganul Conteaza ce e inauntru, agentia OgilvyOne a semnat al saselea spot TV din 2005 pentru Ozone Laboratories
Bancpost are contul de economii la Scala JWT
Luni, 31 Octombrie 2005
"Pusculita vie" merge pe un spot TV cu 2 executii, machete de presa, campanie online si materiale informative
City Mall face cumparaturi la Scala JWT
Luni, 24 Octombrie 2005
Campania "Distractie in orice combinatie" pentru nou mall din Bucuresti lansat pentru public sambata, 22 octombrie, se promoveaza pe outdoor, tranzit, radio si prin marketing direct
DDB Bucuresti asigura standarde europene pentru Medisystem
Joi, 21 Iulie 2005
Sistemul de asigurari de sanatate de la Interamerican se adreseaza persoanelor cu venituri medii si inalte
De la un festival in Timisoara la Serbarile Timisoreana cu peste 600.000 de romani
Marti, 19 Iulie 2005
Campania BTL si PR a brandului de la Ursus Breweries a fost in grija Mercury Promotions, seria de evenimente ajungand in Timisoara, Iasi, Buzau, Pitesti, Giurgiu si Baia Mare
Productia de premii Internetics 2005
Luni, 27 Iunie 2005
Festivalul a schimbat eticheta comunicarii digitale de la "ieftin" la "indispensabil"
Bancpost a aprobat imprumutul pentru locuinta de la Scala JWT
Marti, 07 Iunie 2005
Semnata de descendenta primei agentii de publicitate internationale din Romania, campania "Cea mai buna mutare" se desfasoara pe TV, presa, outdoor Internet, precum si materiale POS
Odyssey trage 6 spoturi pentru Primesti mai mult in noua familie Arctic
Joi, 26 Mai 2005
Noua gama de electrocasnice Arctic comunica noul design unitar pentru frigidere, masini de spalat, aragazuri si televizoare intr-o noua abordare a marcii
Lowe si Initiative spun ca „Scoala te schimba intotdeauna in bine
Miercuri, 25 Mai 2005
Mixul de media al campaniei de imagine pentru Universitatea Europeana Dragan contine o puternica componenta locala in toata zona Banatului
TV, Domo
Domo de primavara de la Odyssey
Vineri, 06 Mai 2005
Noua campanie de primavara "Tii la aparatele de marca?" pentru electronice si electrocasnice contine 5 spoturi TV si 5 radio
« 4 5 6