Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Sanoma Hearst România spune ca saptamânalul vinde mai mult de 70.000 de exemplare în medie pe saptamână, peste competitorii Ioana (60.562 exemplare în medie pe editie, BRAT, Ian.-Iun. 2006) si Lumea femeilor (48.060 exemplare în medie pe editie, BRAT, Ian.-Iun. 2006)
Marti, 24 Octombrie 2006
Având, potrivit grupului, 15% din piata de comunicare din Grecia si clienti cum sunt OTE, Ifantis, Triumph, Bank Societe General, AIG Greece sau Cosmote, grupul deschide în România JNL+European Advertising Agency, cu un actionariat 51% pentru JNL+Grecia, 30% - Andreea Lica (Medes Advertising) si 19% Konstantinos Konstandinjidis (foto), primul cont aliniat de greci fiind Ifantis
Luni, 23 Octombrie 2006
BBDO a fost agentia nominalizata sa dezvolte campania de lansare Dacia Logan MCV, Break-ul modelului Logan, dupa ce proiectul a facut obiectul unui pitch international, productia fiind coordonata de Graffiti BBDO care a colaborat cu casa de productie franceza Sequencis
Vineri, 20 Octombrie 2006
"Suntem în discutii extrem de avansate pentru postul de director executiv, cu focus principal pe coordonarea vânzarilor pe toata compania (TV, print, radio, indoor, outdoor si internet)", a declarat pentru AdPlayers, Catalin Sandulache, Managing Partner al regiei Splendid Media, care nu face înca vreo precizare legata de numele noului executiv de vânzari
Vineri, 20 Octombrie 2006
ARBOmedia anunta distribuirea de reclame text în pagini care au un continut relevant pentru produsul promovat si aparitia unui text publicitar atunci când utilizatorul ajunge cu mouse-ul deasupra unui anumit cuvânt, prima campanie campanie de acest gen fiind revendicata de Starcom în reteaua Boom
Joi, 19 Octombrie 2006
Românca Elena Baguci a câstigat un contract pe trei ani, în valoare de 700.000 Euro pentru imaginea celui mai recent parfum Donna Karan care apare pe piata din Septembrie 2006, potrivit MRA, agentia care a lansat-o
Luni, 16 Octombrie 2006
Condusa de Dan Ionescu (foto), fost Strategy & TV New Business Director al regiei ARBOmedia, nou lansata ARBOvision Romania spune ca va completa serviciile Grupului ARBOmedia si va fi specializata în servicii de comunicare business-to-business care vor contine atât componente de relatii publice cât si consultanta în domeniul campaniilor clasice de ATL sau BTL
Vineri, 13 Octombrie 2006
Concluzia apartine Media Fact Book, ghidul anual realizat de Initiative România, potrivit caruia anul trecut Televiziunea a crescut cu 37%, Presa Scrisa cu 10%, Radio cu 15%, Outdoor cu 25% iar Internetul cu 53%, Octav Popescu, seful agentiei, estimând în 2006 o crestere a pietei cu 30%, la 320 milioane EUR
Vineri, 13 Octombrie 2006
Trustul de media a anuntat astazi un set de masuri de reducere a impactului datorat plecarii lui Razvan Corneteanu si a unui numar de angajati cu functii de conducere de la cârma diviziei de publicatii Bulevard si Sportive, publicitatea urmând sa treaca la Cristian Mihalache si Mirela Murariu, la distributie urmând ca pe lânga Gunther Graml sa vina si Gina Ionescu
Vineri, 13 Octombrie 2006
"Vrem ca, odata cu lansarea site-ului RadioGuerrilla.ro si includerea acestuia în portofoliul SMI, sa ne construim un pachet special, premium, care sa serveasca unui segment special de clienti", a mai spus, pentru AdPlayers, Eveline Fabritius, Managing Partner Splendid Media Interactive (SMI), la preluarea site-ului în portofoliul de vânzari
Miercuri, 11 Octombrie 2006
Intitulata Evolutie, campania de lansare pentru noul model Dacia, apartinând grupului Renault este axata în principal pe spotul cu acelasi nume si se deruleaza prin Media Direction, agentia de media din grupul de comunicare condus de Dan Moraru
Luni, 09 Octombrie 2006
"Am pregatit pentru perioada care urmeaza proiecte deosebit de ambitioase, care presupun lansarea a câte unui site pe luna, proiecte pentru a caror reusita am demarat colaborari cu jucatori impotanti pe piata web si media cum sunt Green Pixel si Starlink Media", a declarat Eveline Fabritius (foto), Managing Director Magnetique Marketing si Managing Partner, Splendid Media Interactive
Joi, 05 Octombrie 2006
Reteaua Grey EMEA a câstigat trofeul pentru a doua oara consecutiv, anul acesta cu 1 Gold EFFIE, 1 Silver Effie si 6 Bronze Effie, Grand Prix-ul fiind adjudecat de 180 Amsterdam pentru adidas ‘Impossible Field’ urmând premiului Euro Gold Effie ‘Impossible is Nothing’ câstigat în urma cu un an
Joi, 05 Octombrie 2006
Iulian Trasa (foto) cel care a fondat revista imagoo, a ales un post de marketing, destul de legat de piata de publicitate, mai ales de cea outdoor indoor, la Cocor, conducerea portalului de imagine si comunicare fiind asigurata de Marius Pahomi, Business Development Manager CEE, Vodanet Media, si unul din initiatorii IAB România
Marti, 03 Octombrie 2006
Campania de comunicare integrata 1 din 8 femei pentru Avon Cosmetics, dedicata luptei împotriva cancerului la sân a fost declinata în presa scrisa, televiziune, internet, indoor, outdoor si cinematografe si o componenta BTL
Marti, 03 Octombrie 2006
În suprafata de aproximativ 500 mp si aflat în plin centrul Capitalei, noul sediul a fost atribuit de catre Primaria Municipiului Bucuresti ca urmare a recunoasterii implicarii si eforturilor depuse de IAA, ca partener al Primariei, pentru rezolvarea si reglementarea multor aspecte de interes pentru industria româna de publicitate
Luni, 02 Octombrie 2006
Potrivit agentiei de publicitate conduse de Remus Frunza (foto), Tasty Company îsi propune crearea de brand-awareness la nivelul brandului si la nivel institutional, si vizeaza pozitionarea în topul producatorilor de produse alimentare
Luni, 02 Octombrie 2006
Revista publicata de catre Edipresse AS România va aparea începând cu luna octombrie, va avea un tiraj initial de 30.000 de exemplare si, potrivit editorului, se îndreapta spre un public tinta format din femei si barbati cu vârste între 25-45 ani, cu resedinta în mediul urban si venituri medii sau peste medie
Vineri, 29 Septembrie 2006
Cosmina Noaghea (foto), Publisher, Business Press la PubliMedia spune ca saptamânalul MediaPro are pe fiecare editie tiparita 67.000 cititori cu un venit personal mediu de 383 de euro pe luna, ponderea cititorilor cu studii superiorare fiind de 60,4%, iar a celor din categoria A (top management, specialisti cu înalta educatie) de 50,8%
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Automobile Bavaria a organizat împreuna cu BtB Advertising, pentru a patra oara consecutiv, competitia nationala BMW Golf Cup International, una din marile linii care directioneaza implicarea BMW în organizarea si sponsorizarea de evenimente sportive, printre care se numara golful, yachting-ul si motociclismul
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: