Rezultatele cautarii dupa : "utilizatori internet"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 »
5 din 10 romani cred ca ii asteapta o viata mai buna in noul an. Reveal Marketing Research: Cum arata planurile romanilor pentru 2023
Miercuri, 11 Ianuarie 2023
 Conform celui mai recent studiu Reveal Marketing Research, anul ce tocmai s-a incheiat a fost cel mai satisfacator pentru cei mai multi dintre romani (54%) in comparatie cu 2020 (24%) si 2021 (22%) – ani puternic marcati de restrictiile cauzate de pandemie.
1 din 3 europeni, expusi la riscuri cu impact direct asupra sanatati, cauzate de mediul inconjurator
Luni, 19 Decembrie 2022
  1.  Conform ultimului studiu Healthy Homes Barometer din 2022, 1 din 3 europeni este expus la riscuri cu impact direct asupra snttii si bunstrii individuale, cauzate de un mediu interior cu probleme, cum ar fi lipsa luminii naturale, a cldurii, zgomotul excesiv sau umezeala si mucegaiul, nunta...
Romanii prefera vacantele in Romania, in detrimentul celor din strainatate. Studiu Reveal Marketing Research
Marti, 13 Decembrie 2022
 Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research, la solicitarea Nordis Group, arata ca romanii opteaza pentru vacante la mare (34%) si la munte (31%) in Romania, subclasand optiunea de a petrece vacantele in strainatate (29%).
33% dintre romanii cu venituri peste medie merg mai des la dentist decat in pandemie. Frica de stomatolog, in top trei motive pentru care nu merg la dentist
Miercuri, 16 Noiembrie 2022
 Studiu Reveal Marketing Research in parteneriat DENT ESTET: 88% dintre respondenti se declara preocupati de sanatatea lor dentara. 8 din 10 participanti la studiu declara ca au vizitat medicul stomatolog cel putin o data, in ultimul an. Creste interesul pentru serviciile de estetica dentara. Aproape 50% dintre...
Nemultumirea cu privire la valoarea facturilor pentru incalzire va atinge un nivel critic. Studiu Reveal Marketing Research
Miercuri, 21 Septembrie 2022
 Intr-o perioada importanta pentru discutii in spatiul public legate de costurile utilitatilor, in particular a energiei electrice si a gazelor natural, Reveal Marketing Research a derulat un studiu la nivel national pentru a afla cum vor face fata romanii la cresterile rapide ale costurilor de intretinere a...
3 din 4 romani considera sustenabilitatea la fel de importanta precum confortul locuintei
Vineri, 19 August 2022
 2 din 3 romani declara ca ar avea multa si foarte multa incredere sa construiasca o casa cu cel mai durabil si ecologic material, mai ales cei tineri, cu varsta intre 18 si 24 ani (70%), dar si cei care in prezent locuiesc in locuinte din caramida (71%) sau BCA (68%).
1 din 2 romani isi doresc reglementari mai stricte privind siguranta la incendii (49%). Studiu Reveal Marketing Research si ROCKWOOL
Vineri, 22 Iulie 2022
 Florin Popescu, Business Unit Director, ROCKWOOL Balkans: ”Rezultatele acestui sondaj independent arata foarte clar o preocupare a tinerilor, viitorilor proprietari de locuinte din Romania, pentru siguranta la incendiu. Este o schimbare de mentalitate, rezultata din realitatea imediata legata de incendiile...
Modelul de munca hibrid pune la incercare abilitatile liderilor de echipa din IT de relationare cu echipa
Vineri, 15 Iulie 2022
 67% dintre team leaderii din IT sa isi dezvolte noi abilitati de comunicare si relationare cu echipa pentru a pastra un nivel optim de productivitate. In prezent, 8 din 10 team leaderi considera ca provocarile de ordin uman, ce tin de interactiunea dintre oameni, se dovedesc a fi mai greu de gestionat decat cele de...
26% dintre romani intentioneaza sa calatoreasca in strainatate, iar in cazul utilizatorilor fintech, 33%.
Miercuri, 13 Iulie 2022
 Romanii vor sa aloce in medie un buget de 2,894 RON (586 EURO) pentru intreaga vacanta, dar suma este subestimata cu aproximativ 30%. Per total, 39% din buget va fi alocat pentru cazare, 27% pentru mancare, iar restul sumei se va imparti intre transport (17%) si activitati de divertisment (17%).
7 din 10 romani sunt ingrijorati de eliminarea deseurilor din constructii in locuri inadecvate. Studiu Reveal Marketing Research:
Miercuri, 06 Iulie 2022
 Rezultatele studiului arata ca 6 din 10 romani sunt ingrijorati in mare masura de toate problemele ecologice asociate domeniului constructiilor care influenteaza calitatea vietii. In prezent, cea mai mare ingrijorare a acestora este legata de eliminarea deseurilor in locuri inadecvate (69%) si de volumul de...
6 din 10 romani, interesati in reducerea consumului de apa, opteaza pentru dus in locul baii in cada
Marti, 21 Iunie 2022
 6 din 10 romani sunt interesati in a reduce consumul de apa din gospodaria lor, in special femeile (66%) si persoanele peste 55 de ani (74%). Pentru a reduce consumul de apa, acestia apeleaza la verificarea periodica a bateriilor de la baie si bucatarie (59%), optarea pentru dusuri in locul bailor in cada (58%) si...
2 din 3 romani intampina dificultati in a pune bani de-o parte pentru zile negre. Studiu Reveal Marketing Research despre economisire si investitiile romanilor.
Joi, 09 Iunie 2022
 Potrivit cercetarii, in present, o treime dintre romani nu reuseste sa economiseasca in timp ce o alta treime crede ca va economisi mai putin decat pana acum. Daca ar reusi sa economiseasca bani, 3 din 10 romani ar alege sa puna banii la saltea.
Sondaj. In Romania o persoana aloca peste 1.100 de lei pentru cadourile de Craciun
Joi, 03 Decembrie 2020
 Potrivit studiului Compari.ro, cei care declara ca anul acesta vor cheltui mai putin pe cadouri pun aceasta scadere pe seama dificultatilor financiare cauzate de epidemie (30%), a stilului de viata mai economic (25%) sau considera mai putin important cadoul in sine (22%), intentia fiind ceea ce conteaza cu...
Produsul Anului in categoria vopsea de par, LONCOLOR in parteneriat de imagine cu Roxen, reprezentanta Romaniei la Eurovision 2020.
Luni, 15 Iunie 2020
 Roxen devine brand ambassador al gamei LONCOLOR EXPERT HEMPStyle pentru urmatorii 3 ani. Un artist complex, cu o voce unica si profunda, versurile Roxen creeaza un univers in care totul pare a fi permis, in deplina armonie cu sloganul gamei noastre:  Culori de vis permis.
61% din consumatorii din Romania considera ca sunt intr-o pozitie financiara mai buna decat acum 5 ani
Luni, 11 Martie 2019
Romania, Pakistan si Columbia sunt singurele tari din afara zonei Asia-Pacific care intra in topul pietelor cu cel mai pozitiv sentiment financiar.
Cele 29 produse si servicii care vor purta in campanii Votat Produsul Anului 2018. Castigatorii competitei.
Vineri, 25 Mai 2018
Studiul in baza caruia consumatorii au votat produsele si serviciile a fost realizat online, pe 29 de categorii, de Exact Business Solution, pe un esantion de 7100 de consumatori romani, reprezentativ pentru populatia din mediul urban cu varsta cuprinsa intre 18 si 54 de ani, utilizatori de internet. Eroarea maxima de esantionare este +/-1.2%.
Consumatorii vor premia produsele inovative 2018. PRODUSUL ANULUI demareaza in aprilie
Joi, 15 Martie 2018
 
Cu 6 din 10 utilizatori de Internet, Google Chrome blocheaza formatele intruzive de publicitate online
Marti, 13 Februarie 2018
Reclame intruzive blocate: Desktop: Reclame tip Pop-up, Video care ruleaza cu auto-play si sunet, Prestitiale in video - cu countdown, Sticky ads-urile de format mare. Mobil: Pop-up, prestitiale, Formate de reclame mai mari de 30%, Reclame animate, Reclame care pornesc automat si cu sunet, Formate poststitiale cu countdown, Formate fullscreen scrollover, Sticky ads in format mare
Cei 18 premianti care pot folosi timp de un an eticheta Votat Produsul Anului
Vineri, 19 Mai 2017
 Premiile “Produsul Anului” au fost decernate joi, 18 Mai, in cadrul unei Gale ce s-a desfasurat la Crowne Plaza Bucharest Hotel.
Pokemon Go down. A cazut de 10 ori intr-o luna. Poveste de dragoste sau joaca de-o vara?
Miercuri, 07 Septembrie 2016
Interesul pentru Pokemon Go a scazut de 10 ori intr-o luna de la lansare, arata o cercetare Quantum Data Science, compania de date si tehnologie apartinand The Group. Cercetarea a avut la baza monitorizarea a peste 600 de site-uri romanesti.
« 1 2 3 »