Rezultatele cautarii dupa : "urgenta"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
TVR, official broadcaster #Tokyo2020. In perioada 23 iulie - 8 august in direct si inregistrat peste 200 de ore de la cele mai recente Jocuri Olimpice.
Luni, 19 Iulie 2021
 Echipa TVR prezenta in Japonia este formata din jurnalistii-comentatori: Emil Hossu-Longin, Monica Bucur, Dragos Cojocaru, Cristian Mindru, carora li se alatura Alina Alexoi (COSR), un reporter/corespondent - Dorin Chiotea, trei cameramani, un producator si un coordonator al echipei.
Campanie publica de strangere de fonduri si finantare cu 5 milioane de lei de la Fundatia Vodafone Romania pentru renovarea si dotarea sectiilor de nou-nascuti
Marti, 25 Mai 2021
 Campania publica de strangere de fonduri se deruleaza in perioada mai 2021 – decembrie 2022. Donatiile se pot face pe pagina special dedicata 
O noua campanie LaDoiPasi, cu Pavel Bartos, „Mistery Shopper”
Luni, 10 Mai 2021
 In noua campanie dezvoltata in colaborare cu agentia Idea Film pentru reteaua de magazine sub franciza METRO Cash & Carry, Pavel Bartos, ambasadorul brandului LaDoiPasi, este protagonistul principal al proiectului care scoate in evidenta, de data aceasta, beneficiile directe pe care le au clientii retelei
Peste 450 de productii si 1001 de zile de streaming video V+O Communication, pentru continuarea comunicarii in martie - decembrie 2020
Joi, 06 Mai 2021
,,Am ales sa fim empatici cu clientii nostri, carora le multumim pentru deschidere si curaj. I-am ajutat sa suplineasca prin productii multimedia inovative absenta contactului social fizic intre membrii echipelor si al...
Agricultura viitorului, de la Vodafone. Noi solutii digitale pentru agricultura ce integreaza tehnologii inovatoare de tip Internet of Things (IoT).
Marti, 20 Aprilie 2021
 Solutiile digitale integreaza tehnologii de IoT, bazate pe senzori, si analiza datelor, facand posibila, astfel, tranzitia la agricultura digitalizata; Datele colectate cu ajutorul senzorilor indica momentul ideal pentru insamantarea, irigarea, tratarea si recoltarea culturilor, oferind fermierilor beneficii majore...
3 din 4 angajati in sectorul public spun ca au fost cel putin la fel de productivi lucrand de acasa. Studiu Regista, de la  Zitec.
Marti, 16 Martie 2021
 60% dintre angajatii din sectorul public considera ca pandemia a contribuit la digitalizarea institutiei la care lucreaza
Raport BRAT privind campania impotriva COVID-19 in Presa Scrisa tiparita, Online, Outdoor si Radio
Vineri, 12 Martie 2021
 In PRESA SCRISA tiparita, campania s-a desfasurat in perioada 17 iunie – 31 decembrie 2020, prin publicarea a aproximativ 9.000 de machete in aproximativ 200 de publicatii. In Online- campania s-a desfasurat in perioada 12 iunie – 31 decembrie 2020, prin afisarea de peste 3,14 miliarde de ori a...
G4media. Public premium in crestere cu 18,7% si cu peste 141 Milioane de vizualizari in 2020
Vineri, 26 Februarie 2021
 La nici 3 ani de la lansare, publicatia din portofoliul de vanzari de publicitate Arbomedia a reusit sa se impuna pe piata media ca un reper, o voce credibila preluata atat de media din tara, cat si de catre presa straina
Solutia Regista dedicata administratiei publice devine disponibila in limbile minoritatilor nationale
Vineri, 22 Ianuarie 2021
 „Regista este o solutie usor de folosit de catre toti locuitorii Romaniei, indiferent de limba pe care o vorbesc. Prin introducerea variantelor in limbile maghiara, germana, rusa si sarba, facilitam comunicarea cetatenilor din comunitatile in care predomina o alta limba materna cu institutiile...
Topul nevoilor varstnicilor din Romania, dupa cinci ani ai programului social Telefonul Varstnicului
Luni, 09 Noiembrie 2020
 Nevoia de informare ramane principalul motiv pentru care seniorii apeleaza Telefonul Varstnicului. Peste 2.700 de persoane au solicitat sprijin prin Telefonul Varstnicului in 2020, dublu fata de anul precedent
Fiecare imbratisare va face mai puternici. Huggies ( Kimberly-Clark) si Salvati Copiii Romania intr-o campanie Ogilvy Romania de educare a mamelor in relatie cu nou-nascutii
Vineri, 14 August 2020
 Campania Huggies ,,Fiecare imbratisare va face mai puternici” este un manifest pentru normalitate si reaminteste ca ingrijirea si educatia corespunzatoare reprezinta fundamentul unei cresteri si dezvoltari armonioase pentru orice copil. Acest proiect este parte dintr-o initiativa mai ampla a organizatiei...
Piata de publicitate din Romania in scadere estimata de 9.8% pana la finalul 2020. GroupM Romania, This Year Next Year Report.
Joi, 02 Iulie 2020
 Prima data cand investitia in media online depaseste mediile offline / traditionale, la nivel global. 53%, comparativ cu 47% in 2019.
Telekom interesata de piata solutiilor de comunicare hibrida, din cadrul evenimentelor cu participare restransa si video streaming la distanta
Vineri, 26 Iunie 2020
Ruxandra Voda (foto, stanga) , Director de Comunicare in cadrul companiei a afirmat pentru AdPlayers ca, date fiind conditiile actuale de organizare a evenimentelor, Telekom Romania este interesata sa intre pe piata de produse si servicii care sa ofere solutii la cheie de comunicare hibrida – atat din cadrul unor evenimente cu participare...
Stefanini Infinit semneaza pentru Unilever o noua campanie Cif
Joi, 18 Iunie 2020
"In noul univers digital nu s-a schimbat doar maniera de comunicare, ci s-au deschis si alte metode de lucru. In urma masurilor luate in ultimele doua luni si a formulei de work from home, noua campanie CIF a fost executata 100% remote." spun Ioana Baltesiu si Simina...
Semnal de alarma de la Fundatia Renasterea: Pacientii oncologici, pusi in pericol datorita restrictiilor din pandemie
Miercuri, 20 Mai 2020
 Fundatia Renasterea pentru Educatie, Sanatate si Cultura trage un semnal de alarma cu privire la situatia in care se gasesc, de la inceputul pandemiei de coronavirus, bolnavii de cancer din Romania – dar si din alte tari, conform Studiului emis de organizatia Europa Donna - Transforming Breast Cancer Together...
Cum si-au schimbat oamenii obiceiurile pe timp de restrictii si distantare sociala. Sondaj Telekom cu peste 5.000 de respondenti
Vineri, 01 Mai 2020
„Preferintele romanilor in ceea ce priveste plata online a facturilor si cumparaturile online se schimba in functie de contextul general actual. Avem o triplare fata de trimestrul 1 din anul trecut si un salt de 35% fata de trimestrul 4, a numarului de consumatori care apeleaza la comertul electronic in relatia cu...
Dezinfectantul romanesc Asevi cu tripla actiune, avizat de Institutul National de Cercetare Dezvoltare Medico-Militara Cantacuzino
Luni, 27 Aprilie 2020
 Pons Ro Prodcom, producatorul si distribuitorul marcii ASEVI pe piata romaneasca, anunta avizarea biocidului GERPOSTAR PLUS ASEVI DEZINFECTANT MULTISUPRAFETE
Masura de urgenta Telekom Romania. Oferte pentru companiile afectate de oprirea economiei din cauza epidemiei de coronavirus
Miercuri, 15 Aprilie 2020
Compania sprijina work from home: reducere de 100%, timp de o luna, la extraoptiunea de servicii de voce mobila si internet 4G nelimitat pentru toti clientii business care au planuri tarifare limitate; Pentru companiile care se vor porta online pana pe 17 mai 2020, Telekom Romania ofera pachetul Freedom 5, cu...
Campania PrimaLinie de LaPrimulBebe a strans 235.000 de euro pentru protectia medicilor, 2 ventilatoare si 8 monitoare pentru functii vitale
Luni, 13 Aprilie 2020
 Suma a fost stransa in numai 5 zile, in cadrul unei campanii umanitare desfasurate in cadrul comunitatii online LaPrimulBebe
Campanie de strangere de fonduri pentru a steriliza spitale cu noul robot de dezinfectie MUV. Kaulfand si BCR au achizitionat in avans roboti MUV SMART
Vineri, 10 Aprilie 2020
 Pana la finalul lunii aprilie, echipa isi propune sa stranga suma de 1.000.000 de lei pentru a produce 10 roboti inteligenti de dezinfectare fara contact (MUV Smart) si 50 de variante non-autonome ale acestuia (MUV Lite).
« 1 2 3 4 5 »