Ordonare dupa: data / relevanta
Sambata, 05 Noiembrie 2005
Lansarea berii de sezon de la URBB a avut loc azi noapte in pub-uri si cluburi, fiind organizata impreuna cu Prospero ( BTL) si Tempo Advertising ( PR)
Joi, 06 Octombrie 2005
Prima editie a festivalului ce are loc in perioada 5-9 octombrie la Bucuresti aduce atmosfera specifica Oktober Fest-ului de la Munchen - mancare traditionala germana, muzica si "legea germana a puritatii"
Joi, 11 August 2005
Pe langa Stavros Cosmetatos, agentia mai are inca 2 oameni noi la Client Service: Clarisa Rosu - Account Director si Radu Glont - Account Manager, dar si 3 noutati la creatie: Alexandru Done si Adrian Isaia – Art Directori, Mihai Ene – Copywriter
Luni, 04 Iulie 2005
Campania include spot TV cu executii de 45 si 30 de secunde care vor rula in aceasta vara pe 8 posturi TV nationale si publicitate outdoor
Vineri, 03 Iunie 2005
La o saptamana de la premierea Ad’Or 2005 agentia este multumita ca a pastrat podiumul si ca s-a clasat in topul primelor trei agentii de publicitate
Joi, 19 Mai 2005
Pentru lansarea berii, agentia a construit o berarie din "cetatea" germana de la 1879 in Piata Revolutiei din Bucuresti
Marti, 10 Mai 2005
Parte a portofoliului Carlsberg A/S marca premium provine din Hamburg - locul in care a fost promulgata „Legea germana a puritatii berii”, are PR Tempo si publicitate Graffiti BBDO si Prospero
Miercuri, 20 Aprilie 2005
Marca din portofoliul URBB schimba designul sticlei fiind si prima marca de bere de pe piata romaneasca cu eticheta transparenta
Luni, 11 Aprilie 2005
Tuborg Royal Export are o noua campanie in presa, "scrisa" de Graffiti BBDO
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: