Rezultatele cautarii dupa : "universul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
Romanii sunt tot mai interesati de cadouri precum parfumuri, produse de machiaj dar si alte cosmetice.
Joi, 10 Martie 2022
 83% dintre barbati declara ca femeile apreciaza daca primesc in dar de 8 martie parfumuri, foarte aproape de asteptarile femeilor care in procent de 79% isi doresc sa primeasca parfum, conform datelor celui mai recent studiu Reveal Marketing Research.
53% dintre romani intentioneaza sa isi renoveze locuinta in 2022, in scadere cu 27% comparativ cu anul trecut
Miercuri, 02 Martie 2022
 A doua parte a anului 2022 se anunta a fi o perioada de renovare in 5 din 10 locuinte din Romania. Romanii declara ca locuintele lor au nevoie de renovare atat in privinta zugravelii cat mai ales a dotarilor tehnice, arata cel mai recent studiu realizat de compania de cercetare de piata Reveal Marketing...
Baneasa Shopping City a ales OXYGEN pentru PR si consultanta strategica in comunicare
Marti, 18 Ianuarie 2022
“Succesul unui proiect este garantat de eforturile si expertiza unei echipe pasionate, care rezoneaza cu valorile si universul brandului. Pentru OXYGEN, Baneasa Shopping City este un perfect-match, un brand cu care ne-am identificat inca de la primul contact si care, de-a lungul timpului, s-a diferentiat in...
Sapte din zece romani aleg o farmacie dupa cost. Acelasi procent obisnuiesc sa consume suplimente alimentare. Cercetare Reveal Marketing Research
Miercuri, 10 Noiembrie 2021
 Dintre suplimentele alimentare, cele mai cautate sunt vitamine si minerale (80%), suplimente pentru imunitate (70%), suplimente pentru raceala si gripa (57%), suplimente pentru ficat / hepatoprotectoare (34%) si suplimente pentru digestie, flora intestinala, probiotice si prebiotice (33%)
Kaufland lanseaza campania de brand de angajator „E TIMPUL PENTRU CEVA NOU”
Miercuri, 29 Septembrie 2021
 Lantul de magazine a primit recent certificarea Inspiring Employer si anunta transparentizarea salariului brut de pornire si introduce un asistent digital care sa ii ghideze pe candidati in procesul de aplicare
Licitatia pe comunicare in-store pentru Hochland Romania, adjudecata de Cheil|Centrade
Vineri, 10 Septembrie 2021
 Agentia va demara noul parteneriat cu implementarea comunicarii integrate pentru componenta de trade maketing pentru noul sub-brand Hochland Crème in toate retelele de tip cash&carry, hypermarket, supermarket si traditional trade partenere ale producatorului german.
Noua campanie „Creditul Indepedentei” pentru First Bank este semnata de Cheil | Centrade
Marti, 10 August 2021
 „Suntem foarte incantati de primul film SF din seria First Bank Studio. Este primul realizat in intregime in CGI si cred ca echipa de la Cyclops Film si Static VFX a facut o treaba foarte buna. „Creditul Independentei” vine cu atat de multe avantaje extraterestre, incat e atractiv chiar si pentru...
AFI Europe Romania continua „Plan de Viata” alaturi de Asociatia The Social Incubator si McCann PR
Miercuri, 28 Iulie 2021
 In ultimii 2 ani, Plan de Viata a sprijinit 10 tineri proaspat iesiti din centre de plasament cu camin, job-uri si consiliere profesionala si personala, astfel incat sa le faciliteze acestora tranzitia catre independenta.
Studiourile Marvel sarbatoresc filmele din Universul Cinematografic Marvel (MCU) 2021-2023
Miercuri, 05 Mai 2021
 Videoclipul se deschide cu regretatul Stan Lee afirmand: „Imi place sa fiu cu oamenii; este cel mai incredibil sentiment din lume.
Apa Nova lanseaza programul educational online pentru copii „Manualul Apei”
Miercuri, 28 Octombrie 2020
Platforma online contine o colectie digitala de informatii despre apa in general, prezentand utilitatea acesteia in viata unui oras.
Cinema City a deschis peste 230 sali de cinema in toata tara din 11 septembrie
Miercuri, 16 Septembrie 2020
 Mooky Greindinger, CEO - ul Cineworld Group: ,,Pentru ca stim cat de dor v-a fost sa mergeti la film, avem deja confirmata o lista cu titluri remarcabile, care vor avea premiera in saptamanile viitoare: TENET, After We Collided, The New Mutants, Mulan, Wonder Woman 1984, Black Widow, BOND No Time to Die, Soul, DUNE...
Selly, ambasador Huawei. Alaturi de Lidia Buble, imaginea Huawei P40 lite, vlogger-ul recomanda modelul tinerilor creatori de continut digital
Joi, 14 Mai 2020
 La prima intalnire cu telefonul, Selly a explorat universul AppGallery alaturi de Lidia Buble, imaginea Huawei P40 lite. Camera performanta si aplicatiile de editare si Social Media disponibile in AppGallery, cele doua motive principale pentru care Selly pozitioneaza P40 lite drept smartphone-ul ideal pentru...
 Sound Codes of Romania, pe Spotify. De Ogilvy Romania impreuna cu Globalworth
Luni, 27 Ianuarie 2020
 Buciumul din Bucovina si Toaca din Neamt, printre sunetele care pot fi redescoperite intr-un playlist dedicat pe Spotify . Tehnologie si elemente traditionale romanesti intr-o campanie care face posibila redescoperirea unor elemente traditionale romanesti prin intermediul tehnologiei de ultima generatie.
Aniversare creativa la doi ani de Qreator si un an de Qollection
Vineri, 27 Septembrie 2019
 Vila Oromolu a gazduit doi ani peste 750 de evenimente, workshop-uri si sesiuni de tips & tricks gratuite, dedicate diferitelor arte si menite sa aduca impreuna creativii si creatorii, sub acelasi acoperis. Pragul casei Qreator a fost trecut de 70.000 mii de oameni dornici sa cunoasca, sa invete sau sa expuna...
20 de ani de la ,,inca una si ma duc. Una noua de la Ciuc. Ciuc IPA, de Ogilvy Romania
Vineri, 23 August 2019
Campania semnata de Ogilvy Romania a fost lansata in aceasta vara si este una integrata, sustinuta de spot video si radio, OOH & proiecte speciale.
Promotie ,,O vara ca in filme la AFI Cotroceni. Premiu Vacanta la Hollywood cu costurile incluse
Miercuri, 26 Iunie 2019
 
1 din 2 romani din publicul activ au vazut la TVR1 calificarea Romaniei U21 in semifinalele EURO 2019
Marti, 25 Iunie 2019
Unul din doi telespectatori din publicul activ, mediul urban, a vazut la TVR 1 jocul Nationalei U21 cu Franta pentru calificarea in semifinalele Campionatului European U21: 692.000 de telespectatori (rating mediu de 16,2% si cota de piata medie - 46,1%).
1 din 3 romani din publicul activ (comercial) au urmarit victoria Romaniei U21 contra Angliei U21. TVR1, lider pe toate segmentele de de audienta
Luni, 24 Iunie 2019
Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos si Emil Hossu-Longin s-a inregistrat, la nivel national, la ora 21.20, cand, 2.598.000 de telespectatori (rating de 14,6% si share 35,5%) priveau la TVR 1 lupta tinerilor din Nationala de tineret U21 impotriva Angliei
Micul Bricoleur in atelier itinerant. Luna Copiilor in ateliere creative in reteaua Leroy Merlin
Luni, 10 Iunie 2019
 „Atelierele noastre sunt cu participare gratuita si asteptam orice iubitor de bricolaj sa ne treaca pragul si sa se bucure de doua ore de relaxare alaturi de noi. Aceste ateliere sunt doar un prim-pas catre proiecte viitoare care vizeaza comunitatea #leroymerlin.” a declarat Frédéric Lamy,...
23 de oameni cu media de varsta de 65 de ani dintr-un catun, transformati de MRM // McCann in abasadori de brand cu peste 650.000 de vizualizari
Miercuri, 08 Mai 2019
 Vedetele din campania Tecsesti Vlogs au o medie de varsta de 65 de ani, insa au invatat deja cum se face un boomerang, cum se folosesc hashtag-urile sau cum se da tag in postari, iar continutul video pe care il incarca pe canalul lor de YouTube si pe celelalte platforme sociale a ajuns sa aiba peste 650.000 de...
« 2 3 4 5 6 »