Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 28 Aprilie 2014
Saptamana aceasta, intalnirea celor interesati este programata marti, 29 aprilie, 16:00, la agentia de marketing si comunicare digitala Infinit Solutions, unde doritorii se pot intalni cu experienta echipei conduse de Alex Cernatescu
Joi, 13 Iunie 2013
Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) respinge categoric afirmatia conform careia ”agentiile de publicitate si multinationalele...
Miercuri, 12 Decembrie 2012
Peste 35 de agentii de publicitate membre UAPR alaturi de Kanal D, Prima Tv si, mai nou, Pro TV, au facut corp comun in solicitarea catre Guvernul Romaniei de a reevalua proiectul de ordonanta de urgenta privind modificarea si completarea legii audiovizualului nr. 504/2002.
Vineri, 07 Decembrie 2012
Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania solicita sprijinul posturilor de televiziune pentru oprirea publicarii Ordonantei de Urgenta privind modificarea Legii Audiovizualului nr.504/2002.
Miercuri, 28 Noiembrie 2012
„Ordonanta pune in pericol intreaga industrie” si „da peste cap practicile dezvoltate in lume in ultimii 50 de ani” spune Radu Florescu, CEO, Centrade Saatchi & Saatchi si Presedinte UAPR
Miercuri, 14 Noiembrie 2012
Cateva perle culese de adplayers din noua propunere de modificare a legii: Orice achizitionare de spatiu publicitar televizat nu poate fi facuta de un...
Miercuri, 06 Iunie 2012
Effie Awards Romania a acordat in cadrul editiei 2012 un numar de 42 de trofee: Un Grand Effie, 6 trofee de aur, 15 de argint si 20 de bronz. In competitia din acest an au concurat 80 de campanii, inscrise de catre 27 de agentii si companii.
Vineri, 06 Aprilie 2012
“Sau tara aceasta sa fie in adevar romaneasca, sau nici nu merita sa fie”
Joi, 03 Noiembrie 2011
Sustinut de Nicolai Hæggelin, unul dintre cei mai buni experti in domeniile media si digital din Danemarca, trainingul ofera informatii esentiale pentru dezvoltarea unor campanii eficiente pe cele 3 canale diferite de comunicare: media generata (componenta virala, buzz, word-of-mouth), media platita si media proprie (canalele proprii de comunicare: website, blog, Twitter, newsletter)
Luni, 30 Mai 2011
20 de Milioane de romani asteapta ziua la coada, dupa ce, in fiecare noapte, in magaziile marketurilor de diverse dimensiuni se descarca tiruri,...
Vineri, 15 Aprilie 2011
Contactat de catre AdPlayers, Andrei Georgescu, managerul White Image, nu a dezvaluit bugetul colaborarii cu Biroului de Informare al Parlamentului European, dar a afirmat ca acesta va fi in functie de comenzile si cerintele institutiei.
Marti, 04 Ianuarie 2011
Ma grabesc sa va amintesc ca asa cum inainte bunii si strabunii nostri nu plecau la drum fara sa-si faca semnul crucii, tot asa nici marketingul si comunicarea vremurilor prin care trecem nu ar trebui sa porneasca in 2011 fara sa se roage
Joi, 16 Decembrie 2010
In fruntea UAPR au fost alesi Radu Florescu (Saatchi & Saatchi) - Presedinte, Cristian Mucichescu (OMD) – Vicepresedinte, Victor Dobre (IAA Romania) – Trezorier, Radu...
Marti, 30 Noiembrie 2010
Compania de publicitate Media Consulta International promoveaza Programul Operational Regional (POR) 2007 - 2013 in Regiunea de Dezvoltare Sud – Est de la Agentia pentru Dezvoltare Regionala
Joi, 29 Iulie 2010
„In mod normal, indiferent care ar fi companiile participante, procesul de selectie trebuia sa fie reluat de la inceput”, Peter Jansen (UAPR), ori „nu trebuia sa aiba loc” Cristi Mucichescu (OMD), despre licitatia Adevarul Holding
Marti, 27 Iulie 2010
In ciuda predictiilor pozitive ale agentiilor de publicitate, potrivit unui studiu EACA care a cuprins asociatiile membre din 31 de tari, mass media este vazuta drept cel mai mare perdant al climatului economic, cu 54% dintre respondenti asteptand evolutii negative in 2010
Joi, 20 Mai 2010
Sub deviza "Miercuri ne imbatam cu vise la Ad'Drink", in contextul crizei economice care a afectat industria de publicitate, publicitarii au demarat miercuri, 19 mai, o...
Miercuri, 28 Aprilie 2010
Peter Jansen, partener al Cohn & Jansen si Presedintele Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania isi aminteste ca dupa ce a anuntat rezultatul unui pitch organizat in 2008, marketingul BSH Electrocasnice nici macar nu a mai corespondat cu agentia castigatoare, nicidecum sa mai lucreze
Luni, 08 Februarie 2010
Incepand cu 1 iulie 2010, Euro Frunza, noul logo ecologic al UE votat de un juriu specialisti si de aproape 130.000 de cetateni europeni, va figura obligatoriu pe toate produsele...
Joi, 02 Iulie 2009
“De la Mihai Viteazul la Uniunea Europeana”, Al doilea volum dedicat Romaniei din „Marea Istorie Ilustrata a Lumii”, va aparea impreuna cu cotidianul de business la un pret de 14,9 lei
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: