Rezultatele cautarii dupa : "unica"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
 De unde vine audienta? 14 canale media masurate pe hartie, site web, facebook si aplicatie de mobil.
Luni, 18 Iulie 2016
 Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) a comunicat de curand, pentru 14 produse media, primele...
 Pierderi de 50% din achizitii online. 22 mln USD din adblocking. SAP Exchange Media promite eficienta.
Vineri, 03 Iunie 2016
 Campanii-pilot si teste sunt realizate deja cu unele dintre cele mai mari companii la nivel mondial, inclusiv Beiersdorf (Nivea), Deutsche Post DHL Group (SIMSme) si Ernst & Young
Reglementari in comunicare pe piata de 500 mln.E. Locul I in topul consumatorilor de publicitate.
Joi, 28 Aprilie 2016
 “Regulamentele Europene sunt aplicabile publicitatii pentru orice produs sau supliment alimentar si pentru orice spatiu publicitar - de la audiovizual pana la mediul online sau la marca in registrata”, a afirmat Stephane Martin, presedintele Aliantei Europene a Standardelor in Publicitate (EASA) , la conferinta ”Bune practici in publicitatea suplimentelor alimentare”
Buget de comunicare pe retail castigat pe 9 piete de Weber Shandwick (in Romania prin McCann PR)
Joi, 07 Aprilie 2016
Buget de comunicare pe retail castigat pe 9 piete de Weber Shandwick, retea de comunicare reprezentata in Romania de agentia McCann PR. Reteaua globala de comunicare a anuntat astazi ca Teren...
Coca-Cola schimba Open Happiness cu Taste the Feeling. Strategia uneste extensiile sub One brand
Miercuri, 20 Ianuarie 2016
 Marcos de Quinto - Directorul de Marketing al Companiei Coca-Cola, dezvaluie noua strategie globala de marketing „One brand” care reuneste, pentru prima data, Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero si Coca-Cola Life sub acelasi brand iconic Coca-Cola in campania „Taste the Feeling”
300 de site-uri si peste 50 Milioane de clienti unici in Project Agora, TailWind (ThinkDigital Group)
Marti, 22 Decembrie 2015
 La un an de la lansarea Project Agora, compania Tailwind, parte a ThinkDigital Group of Companies (TDG), care a dezvoltat proiectul, a avut printre clienti branduri ca Aegean, Audi, BMW, Deutsche Telekom, Emirates, ING, L’Oreal, Lufthansa, Mastercard, Microsoft, Mondelez, Nike, Samsung, Seat, Vodafone si Unilever
Primul instrument de masurare a audientei OOH TV trece de ARMA si ARIA. Digital Indoor TV Analytics.
Joi, 03 Decembrie 2015
 
Agentiile McCann Bucuresti, Istanbul si Barcelona vor coordona global creatia si strategia Beko
Marti, 24 Noiembrie 2015
 McCann Worldgroup castiga clientul BEKO la nivel global. McCann Bucuresti, McCann Istanbul si The Cyranos McCann Barcelona fac parte dintr-un hub european de creatie si strategie, special creat pentru clientul Beko, pentru comunicarea incepand cu luna noiembrie 2015.
Steaua si Dinamo si-au dat mana pentru sanatate. I-a convins Nu-ti intoarce spatele de Eye Connections
Vineri, 14 August 2015
 Unica in Romania, prin implicarea intr-o campanie de educare si responsabilitate sociala a doi rivali de o asemenea anvergura, jucatorii de la Steaua si Dinamo au vrut sa arate ca sunt alaturi de pacientii cu boli inflamatorii de spate si ca incurajeaza suporterii si iubitorii sportului sa mearga la medic atunci cand se confrunta cu...
DNA inspira marketingul. RockZone baga la racoare!
Joi, 13 August 2015
 Cu aspiratii de emisie in FM, desi deocamdata emite doar online, 
Povestea Ralucai Tonciu (II). Marele razboi chinezesc pentru sanatatea ei la Fuda Cancer Hospital.
Luni, 11 Mai 2015
 Nu sunt o scriitoare de povesti. Scriu povestea vietii mele si va multumesc tuturor celor care...
Viral cu 16 Milioane pe Facebook si 11 Mil. Youtube. “Legatura Unica (The Unique Connection) Pandora
Marti, 28 Aprilie 2015
 Pot copiii sa isi recunoasca mama fara sa o vada, doar bazandu-se pe intuitie si pe simturi? Cu peste 16 milioane de vizualizari pe pagina internationala Facebook si 11 milioane pe Youtube, un videoclip publicitar al marcii Pandora care a facut inconjurul lumii pe Internet ne spune ca Da! Filmul “Legatura Unica” poate fi vizionat aici.
Licitatia Depanero la McCann Bucuresti
Joi, 30 Octombrie 2014
 Prima campanie de comunicare pentru Depanero – „Salveaza numarul” este deja in eter
Tymbark Maspex a ales pentru Salatini conceptul Friendly Monsters de la Cocoon Bucharest
Marti, 30 Septembrie 2014
 Estimat de practicienii din domeniu intre 5.000 si 10.000 EUR, proiectul de design de produs a iesit din mana agentia de branding si design Cocoon Group Bucharest, dupa o licitatie care a adus contul in portofoliu in prima parte a anului.
 
Castiga un weekend romantic pe Coasta de Azur, de Ziua Indragostitilor. (P).
Luni, 20 Ianuarie 2014
 Surprinde-ti persoana iubita cu cel mai frumos cadou - trimite o comanda de minimum 3 produse si myFragrance.ro te insoteste intr-o vizita parfumata la fabrica Galimard din capitala mondiala a parfumurilor, Grasse.
Romtelecom investeste sute de mii de euro in publicitate pentru servicii TV si clienti de pachete
Luni, 17 Iunie 2013
 Intrebati la cat se ridica investitia in comunicare, reprezentantii de marketing Romtelecom nu au dezvaluit valoarea exacta a bugetului insa au precizat...
Premiu in valoare de zeci de mii de euro in concursul “Cel mai promitator brand romanesc 2012
Joi, 05 Ianuarie 2012
 Estimat de AdPlayers la o valoare de cateva zeci de mii de euro, competitia “Cel mai promitator brand romanesc” 2012 lansata de Seed Consultants, partener exclusiv Landor Associates in Romania, a ajuns la a doua editie, dupa ce Plantavorel a fost ales castigatorul premiului din 2011
Today’s vrea web marketing de 400.000 EUR in 2011
Miercuri, 27 Iulie 2011

Cu o cifra de afaceri de 350.000 EUR pe anul trecut, agentia de web marketing Today's face bani din campanii de marketing online (75%), webdesign (15%) si consultanta (10%) si estimeaza o crestere de 15% in 2011.

MACRO lansare cu 500.000 EUR. Autoarea MIC.RO, Odyssey rebranduieste Minimax in MACRO.
Miercuri, 22 Iunie 2011
 Fost Minimax, aflat in prezent in plin proces de rebranding, potrivit agentiei, investitia financiara pentru deschiderea primului magazin MACRO a fost pana in acest moment de peste 500.000 euro.

Culisele licitatiei pentru masurarea ratingului TV ( I )
Luni, 07 Februarie 2011
 Despre licitatia masurarii audientelor TV din 2012 se poate scrie chiar si un roman politist inspirat din realitate. De ce companii respectabile cer unui contract de 10...
« 6 7 8 9 10 »