Bogdan Enoiu, McCann Erickson: „Imi pare rau ca pleaca de la noi si sper sa nu faca ScalaJWT prea puternica”
Ex Client Service si New Business Director la Young & Rubicam in perioada 2004-2008, Caravaniez si-a inceput activitatea in advertising in 1996 la Saatchi&Saatchi
Prezentarile echipelor finaliste au loc maine, la Palatul Parlamentului, incepand cu ora 10.00
Opinii dupa avizul negativ al Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) legat de primul spot Cava D’Oro
Romanian Advertising Council (RAC) si-a dat un aviz negativ pentru spotul Cava D’Oro: „Birtul”
Tempo i-a numit pe Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda in functia de Chief Creative Partners, cel mai probabil din a doua jumatate a lunii mai
Fost PR Manager in cadrul AVON Canada, noul GM de la V+O si-a inceput cariera in domeniul relatiilor publice in Romania, in 1997, a fost in prima echipa a Departamentului de Comunicare al Connex, actualul Vodafone, si mai apoi PR Director la Graffiti BBDO
Cretan a lucrat opt ani in cadrul agentiei americane de stiri financiare Dow Jones, a ocupat o pozitie de corespondent al agentiei americane de presa The Associated Press si pozitia de director operational al Mediafax
„Playboy are un numar de 200.000 de cititori, in timp ce urmatorul titlu se situeaza la 108.000 de cititori (revista FHM citata in grafic n.r.)”, a afirmat, pentru AdPlayers, Elena Varnav - PR & Marketing Manager, la Attica Media Romania, citand date de audienta din SNA (Studiu National de Audienta), pe publicul...
Instrumentul BTL destinat pietei constructiilor din Romania are doua componente – B2B si retail
In 2006-2007, “Marina” s-a situat in topul primelor 25 de productii urmarite de publicul hispanic din Statele Unite
La licitatia pentru contul de creatie castigata de Bigger Group „am invitat GMP, Grey, Graffiti BBDO si Bigger”, a afirmat pentru AdPlayers Ciprian Cherciu – Marketing Manager la Aplast,
Stroe vine de la Starcom, unde a a lucrat ca Strategic Planning Director
Cu derby-ul Steaua-Rapid, Kanal D a ocupat prima pozitie si in Prima Time (18:00-23:00) inregistrand o cota de piata de 17,9% si rating de 6,2% pe targetul comercial 18-49 urban, fata de Pro TV care a inregistrat 14,7% cota de piata.
Pe langa numarul 1 de la NBC, printre vorbitorii congresului se numara Maurice Lévy - Publicis Groupe, Kevin Johnson – Microsoft sau Michael Roth - Interpublic Group