Fost Media Direction, bugetul de media al Dr. Oetker va fi gestionat, in 2008, de agentia condusa de Carmen Lixandru (foto), in urma unei licitatii organizate in primul trimestru al acestui an
Tempo i-a numit pe Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda in functia de Chief Creative Partners, cel mai probabil din a doua jumatate a lunii mai
„Cand dai ceva mai departe, ceva-ul ala te reprezinta: arati la ce razi, ce te impresioneaza, ce consideri frumos sau hidos. Viralul Lowe sta intr-o injuratura, nici macar una nemaiauzita”, mai este de parere Ema Prisca, Creative Director la Graffiti BBDO
„Internetul nu e o hazna si nici o joaca. Are acum o putere mult mai mare decat multe alte media si de aici oricine isi poate inchipui ce se poate intampla”, mai spune Cristian Manafu, Managing Partner la Evensys.
Producatorul de semnalistica a lansat proiectului ArhitechSIGN pentru semne urbane in Bucuresti, care debuteaza cu un concurs de creatie adresat studentilor arhitecti
Instrumentul BTL destinat pietei constructiilor din Romania are doua componente – B2B si retail
“Marie Claire este cel mai important proiect al Sanoma Hearst Romania pentru prima jumatate a acestui an”, spune Theodor Manolache, Publisher Sanoma Hearst Romania
Spotul reprezinta componenta virala a campaniei "vorbiti afacereza?" pentru The Money Channel
Cu un buget de 140.000 EUR, Elevate a vandut deja 20% din spatiu de publicitate in lift, numai pentru un singur client - Profin GMBH, numarul 1 in lume in domeniul sistemelor de tamplarie PVC
Portofoliul Mars cuprinde marci precum Whiskas®, Pedigree®, Chappi®, Kitekat®, Sheba®, Caesar® si Trill® pe segmentul hranei pentru animale, Mars®, Snickers®, Twix®, Bounty® si Milky Way® pe segmentul batoanelor de ciocolata si Uncle Ben’s® si Dolmio® pe segmentul...
Website-ul evenimentului de publicitate neconventionala a fost tinta unui atac al unor hackeri turci care a dus ADfel.ro la o alta adresa
Vedeta a acceptat propunerea echipei editoriale FHM de a poza „imbracata” doar de o chitara, pe una dintre coperti, si de un saxofon pe cealalta
Dinu Teretean – Managing Director al Media Planning Group a confirmat pentru AdPlayers ca agentia a castigat contul de media in urma unei licitatii
Jitariuc va coordona activitatile de PR atat pentru agentie, cat si pentru clientii comerciali