Rezultatele cautarii dupa : "una"
Ordonare dupa: data / relevanta  
600-800 mii EUR pe an Campofrio, administrat de Publicis si Optimedia
Vineri, 28 Mai 2010
 Lansata sub conceptul creativ “Gustul de care nu te poti desparti”, campania Campofrio beneficiaza de doua spoturi tv
60 de publicitari la primul Ad’Drink, de la Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania
Joi, 20 Mai 2010
 Sub deviza "Miercuri ne imbatam cu vise la Ad'Drink", in contextul crizei economice care a afectat industria de publicitate, publicitarii au demarat miercuri, 19 mai, o...
Publicis Groupe in discutii de achizitii in Romania
Joi, 13 Mai 2010
 Ce spun reprezentantii din Romania? Radu Florescu: „Este o discutie de achizitie pentru Zenith”, Teddy Dumitrescu: „Nici vorba”, Stefan Iordache:...
Sugar Media si Elevate au semnat pe 500.000 EUR in primele 3 luni din 2010
Miercuri, 12 Mai 2010
 Cei doi retele membre Indoor Partnership spun ca luna mai a fost una dintre cele mai bune luni de la infiintarea companiilor si pana in prezent, si ca au adus cu 40% mai multe marci,...
Proiect transmedia B1 TV, Evz, Capital si online, pentru Festivalul de Film Cannes 2010
Luni, 10 Mai 2010
 Sustinut international e Orange, Editura Evenimentul si Capital (EEC) in colaborare cu B1 lanseaza proiectul multimedia Cannes 2010, singurul proiect care va reflecta festivalul in perioada 10 - 23 mai 2010, atat in  audio-video, cat si presa scrisa si online
Oglinda Bosch 2010 a fost inovata de Suzuki in 2008
Joi, 29 Aprilie 2010
 Conceptul cu produsul reflectat in oglinda folosit astazi de BSH Electrocasnice pentru Bosch “Tehnologie dupa chipul si asemanarea ta”s-a mai facut si in 2008, de Suzuki,...
Pitch BSH Electrocasnice, dupa care marketingul una zice, alta face
Miercuri, 28 Aprilie 2010
 Peter Jansen, partener al Cohn & Jansen si Presedintele Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania isi aminteste ca dupa ce a anuntat rezultatul unui pitch organizat in 2008, marketingul BSH Electrocasnice nici macar nu a mai corespondat cu agentia castigatoare, nicidecum sa mai lucreze
Bosch Electrocasnice inovativ in 50 de locatii OOH, cu Brandstalk si Media Investment
Marti, 27 Aprilie 2010
 Estimat de AdPlayers la aproximativ 100-150 mii de euro, bugetul celei mai recente campanii Bosch Electrocasnice include canale media print, online si un proiect inovativ cu oglinzi unde potentialul consumator este proiectat alaturi de produse
Cannes Lions prelungeste inscrierile pana la 23 aprilie
Joi, 08 Aprilie 2010
 Festivalul international de publicitate din acest an se va desfasura incepand de duminica 20 iunie, pana sambata 26 iunie
Evenimente de Ziua Pasarilor 2010 pentru salvarea speciilor, pe 1 aprilie
Joi, 01 Aprilie 2010
 Societatea Ornitologica Romana trage un semnal de alarma ca 12% din cele peste 10.000 de specii de pasari din lume ar putea sa dispara in urmatorul secol iar supravietuirea lor...
Pro TV, Prima si Antena 1 au scos de pe post Mediaedge:cia cu URBB
Marti, 23 Martie 2010
 Motivul pare sa fie legat de negocierile pe contul de media, estimat de AdPlayers la 1,5 – 2 Mil. EUR pe an
Raluca Bailescu a parasit sefia diviziei de festivaluri de la Millenium Communications
Miercuri, 17 Martie 2010
 Fostul manager al diviziei de festivaluri a lucrat la Millenium Communications din 2004, timp in care a contribuit sau coordonat organizarea a 5 editii de AdPrint, 5 de Internetics,...
Conceptul lui Mario Garcia a scumpit Romania Libera cu 35%
Luni, 15 Martie 2010
 Aparut astazi intr-un tiraj de 70.000 exemplare, noul ziar cu un concept grafic semnat de Mario Garcia, a aparut astazi pe piata cu un pret de coperta de 1,9 lei, cu 50 bani mai mult decat pretul ziarului de saptamana de pana in 15 martie care costa doar 1,4 lei
Fosta Leo Burnett, Ioana Gheorghita a ales strategia GMP
Joi, 11 Martie 2010
"Eram de 4 ani in Leo Burnett. La un moment dat vine si momentul sa faci o schimbare in cariera. Am ramas prieteni cu fostii colegi", a motivat Ioana Gheorghita, pentru AdPlayers despartirea de Leo Burnett
Oglinda, oglinjoara: care e cea mai intima reclama din tara?
Marti, 09 Martie 2010
30 de locatii premium din Bucuresti si din Cluj asteapta reclamele indoor pe una din cele mai intime prezente in spatiul personal: oglinda. 
11-13 Mil. EUR in Romania, media Unilever ramane la Mindshare
Miercuri, 17 Februarie 2010
 Dupa un pitch international Unilever, contul de media local ramane la Mindshare. AdPlayers estimeaza bugetul de media din Romania la 11-13 Milioane EUR pe an 
2 trusturi au ramas in 2 ziare. Cine mai intra in rotativa?
Vineri, 12 Februarie 2010
Doi poli ai investitiilor in print din Romania, Realitatea Catavencu si Ringier, au ramas in doar 2 ziare. Romania Libera anunta investitii in relansare la...
Plecarea Vodafone si posibil Tnuva, legate de Enoiu & Razboiu
Miercuri, 27 Ianuarie 2010
 Miscarile inceputului de an au dat afacerilor lui Enoiu o gaura de 15 Milioane de euro si un potential de extindere al plagii deschise la Tnuva, un cont evaluat de surse AdPlayers la...
15 Mil. EUR media Vodafone, pleaca de la McCann la OMD
Luni, 25 Ianuarie 2010
 „Este evident una din cele mai multe mutari din business-ul de media romanesc ale acestui an, insa, chiar si fara Vodafone, ne batem in continuare pentru locul I pe piata de media”, a declarat pentru AdPlayers, Mihai Trandafir, seful diviziei de media Universal McCann de la McCann Erickson
AdPlayersOUTLOOK 2009, Claudia Chirilescu, Spoon Media
Marti, 05 Ianuarie 2010
 „Daca previziunile de la inceputul anului 2009 faceau trimitere la o scadere a pietei de media de aproximativ 25%, estimari recente privind evolutia negativa sunt de...