Rezultatele cautarii dupa : "un"
Ordonare dupa: data / relevanta  
RAC nu este de acord cu primul spot Cava D’Oro
Luni, 05 Mai 2008

Romanian Advertising Council (RAC) si-a dat un aviz negativ pentru spotul Cava D’Oro: „Birtul”

 

CNA si IAA Romania au lansat ''Programul pentru un stil de viata sanatos''
Vineri, 25 Aprilie 2008

Campania sociala este menita sa educe populatia Romaniei cu privire la rolul alimentatiei echilibrate si al exercitiului fizic in asigurarea si mentinerea unui stil de viata sanatos.

Christos Papapolyzos, Presedinte, DDB SEE ''Doi dintre cei mai buni oameni ai nostri vor prelua conducerea agentiei''
Joi, 24 Aprilie 2008

Interimatul la conducerea agentiei, care va avea un GM de la Atena, va fi asigurat de Alexia Anagnostopoulou, Director de Dezvoltare Regionala DDB South East Europe, incepand din 6 mai

''Eu raman la Leo''Razvan Matasel, Deputy Managing Director
Luni, 21 Aprilie 2008
„Sustin 100% aceasta restructure grea”, spune deputy-ul Leo Burnett, care admite ca restructurarea agentiei de publicitate nu este deloc un proces usor
Leo Burnett: ''Colegii nostri sunt maturi si profesionisti si au inteles acest lucru''
Luni, 21 Aprilie 2008

„Este o decizie de business fireasca si normala, pe care orice companie o ia la un moment dat”, justifica Ioana Iordache, CEO, Leo Burnett despartirea de mai multi oameni ai agentiei de publicitate

Attica Media vinde ''cea mai citita revista pentru barbati din Romania''
Marti, 15 Aprilie 2008

„Playboy are un numar de 200.000 de cititori, in timp ce urmatorul titlu se situeaza la 108.000 de cititori (revista FHM citata in grafic n.r.)”, a afirmat, pentru AdPlayers, Elena Varnav - PR & Marketing Manager, la Attica Media Romania, citand date de audienta din SNA (Studiu National de Audienta), pe publicul...

Dansez pentru tine (Pro TV) - varf de 12 puncte de rating si 27,3 procente cota de piata, pe public urban
Marti, 15 Aprilie 2008

Vineri, 11 aprilie, emisiunea a inregistrat, la nivelul intregii populatii a Romaniei, o audienta de aproape 1,5 Milioane de oameni si, pe publicul urban, un varf de 12 puncte de rating si 27,3 procente cota de piata

Fost Tempo,  Miguel Goncalves este noul Creative Director la Mercury360
Miercuri, 09 Aprilie 2008
Miguel Goncalves este portughez, are 8 ani de publicitate si venit in Romania la Tempo, in urma cu aproximativ un an
AdPlayersCRITIC: Viral Lowe, cu Bradut Florescu (DDB): ''Cei care au trimis clipul pe mail si-au asumat riscul ca limbajul continut in clip sa ofenseze o parte dintre destinatari''
Miercuri, 09 Aprilie 2008

„Daca e normal sa spunem sau nu “p..la”, “p..zda” sau “f..t” intr-un clip pe care-l trimitem prietenilor, cunoscutilor sau partenerilor nostri? Cred ca numai destinatarii pot judeca asta”, a mai spus Bradut Florescu, Director Executiv la DDB Bucharest, despre filmele viralului semnat de...

AdPlayersCRITIC - Viralul LOWE, cu Mihail Vartosu: ‚Pentru o persoana educata, ‚scaparea’ este de neiertat’
Miercuri, 09 Aprilie 2008
„Pentru o persoana educata, "scaparea " este de neiertat, chiar intr-o situatie de viata mai dura. Cu atat mai mult, intr-un scenariu menit sa comunice pietei ceva legat de viata firmei, pe cale...
Eltrix propune semne urbane in Bucuresti
Miercuri, 09 Aprilie 2008

Producatorul de semnalistica a lansat proiectului ArhitechSIGN pentru semne urbane in Bucuresti, care debuteaza cu un concurs de creatie adresat studentilor arhitecti

Realitatea TV – lider de audienta urbana la Summit-ul NATO, vineri, intre 10.00 – 15.00
Luni, 07 Aprilie 2008
La nivel urban, postul a fost cel mai urmarit de 228.000 de persoane, reprezentand un rating mediu de 2% si o cota de piata de 13,8%
Viral controversat: PRO sau ANTI Lowe?
Duminca, 06 Aprilie 2008
Un al treilea film care contine elemente de identificare Lowe pare sa confirme paternitatea altor doua productii virale, din care cel putin unul dovedeste ca agentia are intradevar nevoie de oameni la creatie
Fiat 500 joaca leapsa cu 6 bloggeri
Joi, 03 Aprilie 2008
Dupa campaniile Dacia si Audi pe bloguri, Autoitalia si iLeo merg pe 6 bloggeri, incepand cu Cristian Manafu, pentru a testa noul Fiat 500
Toyota Yaris: Gloria lui Sapte, Saatchi & Saatchi
Luni, 24 Martie 2008
Campania beneficiaza de un spatiu generos de expunere, fiind dezvoltata pe  TV, retea nationala de OOH, on line, print, radio, in-store
Grupul Saatchi&Saatchi se muta in Central Business Park
Marti, 18 Martie 2008
Radu Florescu motiveaza mutarea ca urmare a cresterii business-ului, grupul inchiriind un etaj de aproximativ 2,000 mp in cladirea Central Business Park
Next face Creditul de doua ori cat casa (Banca Transilvania)
Luni, 17 Martie 2008
Noua campanie cuprinde un spot TV si unul radio si se desfasoara in perioada 5 martie – 20 aprilie pe Europa Fm, Kiss Fm, Antena1, Kanal D, TVR 2, Antena 3, Realitatea TV, National Geographic, Discovery, Money...
Dansez pentru tine (Pro Tv) a debutat ca lider de piata
Luni, 17 Martie 2008
Pe intervalul 20.29 – 0.32, Pro TV a fost urmarit in medie la nivelul intregii tari de aproape un million si jumatate de telespectatori
Feminis are 150.000 EUR pentru cumparaturi pe Internet
Miercuri, 12 Martie 2008
„In acest moment avem un buget de aproximativ 150,000 E pentru achizionarea a diverse situri din zona casa&gradina, dieta&fitness, ingrijire..si altele”, a afirmat, pentru AdPlayers, Val Voicu...
Elevate vrea 500.000 - 600.000 EUR din publicitatea in lift
Vineri, 07 Martie 2008

Cu un buget de 140.000 EUR, Elevate a vandut deja 20% din spatiu de publicitate in lift, numai pentru un singur client - Profin GMBH, numarul 1 in lume in domeniul sistemelor de tamplarie PVC