Evenimentul „Traffic free pentru copii”, actiune organizata la initiativa canalului TV Jetix cu sprijinul Primariei Capitalei este prilejuit de lansarea unui nou film serial pentru copii „LazyTown”
ADDV Euro RSCG a creat pentru BRD Groupe Societe Generale campania dedicata lansarii noului card de credit Punct Card
Dan Moraru va coordona in continuare agentia Graffiti BBDO si se va implica pe mai departe in supervizarea si dezvoltarea serviciilor pentru clientii integrati ai grupului
Cele doua institutii au semnat un parteneriat prin care postul Realitatea TV sponsorizeaza fotbalul
Prezentarile echipelor finaliste au loc maine, la Palatul Parlamentului, incepand cu ora 10.00
Condusa de Ionut Russu, directorul statiei, echipa Realitatea TV Brasov este a doua statie locala si numara aproximativ 35 de persoane, dintre care 28 sunt jurnalisti
Campania de comunicare include promovare pe TV, in presa, pe mediul online, prin panotaj stradal si prin PR
Vineri, 11 aprilie, emisiunea a inregistrat, la nivelul intregii populatii a Romaniei, o audienta de aproape 1,5 Milioane de oameni si, pe publicul urban, un varf de 12 puncte de rating si 27,3 procente cota de piata
In 2006-2007, “Marina” s-a situat in topul primelor 25 de productii urmarite de publicul hispanic din Statele Unite
Din 31 Martie, programele PrimaTv se pot viziona la cerere prin Vodafone live!
Cu o medie de rating de 12.3 puncte si o cota se piata de 27.9%, ACASA TV a fost miercuri, 26 martie, lider de audienta publicului feminin 15-49 ani, urban, in intervalul orar 20.28-21.58