Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 20 August 2020
Potrivit autorilor evenimentului, principala destinatie Romanian Design Week 2020 va fi Combinatul Fondului Plastic, unde vizitatorii pot descoperi expozitia centrala si instalatia IQOS World: O noua perspectiva. De asemenea, in perioada 13-20 septembrie, spatiul Qreator by IQOS va gazdui Design Flags, o serie de...
Luni, 06 August 2018
Ajunsa la editia a - XV - a, campania concurs „Mesajul meu antidrog” promovata d
Joi, 21 Septembrie 2017
IAB Romania recomanda responsabilitate in comunicarea online a produselor din tutun fara fum si incepe lucrul la un standard de semnalizare a publicitatii online adresata adultilor
Joi, 10 Decembrie 2015
Joi, 23 Iulie 2015
Burghelea - Communication Director, Partner, detine 5% din companie si se alatura celorlalti proprietari ai IMAGE PR, Alexandru Paius - General Manager, Partner (75%) si Iulia Tanase - Managing Director, Partner (20%).
Luni, 22 Iunie 2015
Detalii privind caietul de sarcini aii viitoarei campanii de comunicare Unicef de la Bucuresti pot fi obtinute de la Raluca Zaharia / Communication for Development Officer
Vineri, 19 Iunie 2015
Conform invitatiei de selectie a companiilor, confirmarea participarii este asteptata la responsabilii de comunicare ai Unicef de la Bucuresti (Tel. 021.201.78.72, bucharest@unicef.org, unicef.ro )
Marti, 06 August 2013
Cu toate ca nu sunt cifre declarate oficial, specialistii in marketing estimeaza ca Altria Group, Reynolds America dar si alti producatori de pe piata americana si-au crescut investitiile in marketing pentru acest segment la nivelul a zeci de milioane de dolari fiecare dintre ei.
Marti, 16 Iulie 2013
Motivul controverselor: mesajul vizual promovat de asociatia Non Smoking Generation – o organizatie care militeaza impotriva imaginii “cool” promovate de producatorii de tigari.
Luni, 29 Martie 2010
Cu o medie de 650 de angajati, compania care a pornit din Cluj in 1999 a inregistrat anul trecut aproape 23 Milioane LEI (5,5 Milioane EUR, estimare AdPlayers)
Joi, 04 Martie 2010
Pe o piata a produselor naturiste estimata anul trecut de Visionwise Daedalus Millward Brown la 117 Mil. EUR, producatorul de medicamente vrea sa obtina pozitia de lider in...
Vineri, 31 Iulie 2009
„Cei 5,2 Mil. EUR provin in proportie de 60% din print digital, restul de 40% fiind reprezentat de productia de POSM si proiecte speciale pentru industria de...
Joi, 25 Septembrie 2008
„UAPR isi propune sa vada care sunt nevoile si asteptarile clientilor vis a vis de serviciile de advertising”, a afirmat pentru AdPlayers, Dan Petre, Managing Partner al D&D Research
Marti, 19 August 2008
Cu aproximativ 7 milioane EUR pe primele 6 luni din 2008 (estimare AdPlayers) , agentia a anuntat cresterea cifrei de afaceri cu 100% fata de aceeasi perioada a...
Miercuri, 30 Iulie 2008
Pitch-ul a avut in vedere dezvoltarea platformei de BTL in plan local, iar agentia DRAFTFCB va oferi brandului detinut de JTI servicii de strategie si creatie, dezvoltare si implementare de programe de BTL
Luni, 30 Iulie 2007
"Este vorba de intreg contul de activare, hai sa-i zicem BTL, desi nu-mi place termentul pentru ca este atat de vag", a declarat pentru AdPlayers, Cristofor Iosub, Managing Director al OgilvyAction Romania : "brand-urile de whisky Johnnie Walker si J&B, vodka Smirnoff si crema de whisky Baileys"
Joi, 11 Mai 2006
Selenis si JTI au lansat primul portal romanesc de Corporate Social Responsibility (CSR)
Miercuri, 11 Ianuarie 2006
BAT a adus "Forta schimbarii" noului Viceroy din luna decembrie, de la 141 agentiile 141 Worldwide Romania (BTL) si MindShare (media ) din Ogilvy Group Romania
Vineri, 02 Decembrie 2005
De la o agentie traditionala de BTL, 141 Worldwide Romania se relanseaza ca o noua companie de servicii de marketing integrate
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: