Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 01 Iulie 2024
Intr-o piata extrem de competitiva, cu numerosi jucatori activi, Alcalia si-a propus sa se diferentieze prin campania de imagine „Alcalia. Imi face bine!", avand ca obiectiv de business o crestere double digits.
Miercuri, 21 Februarie 2024
Brindusa Popa, Director Executiv iCredit Romania: “Inca de acum 4 ani, echipa Propaganda a inteles perfect obiectivele noastre de business si a gasit permanent modalitatea ideala de a le atinge. In toata aceasta perioada ne-am dublat practic notorietatea spontana. In acest moment, unul din doi romani...
Marti, 20 Decembrie 2022
Adrian Tuluca, Managing Partner Propaganda: ”Campania Purcari s-a nascut din nevoia trasmiterii unui mesaj puternic de rezilienta, incredere, forta si stablitate. Suntem mandri de aceasta campanie si multumim partenerilor nostri de la Purcari pentru acest demers facut impreuna; este un manifesto emotionant,...
Marti, 31 Octombrie 2017
Agentia de publicitate Armada impreuna cu Muzeul National de Istorie Naturala “Grigore Antipa”, ii indeamna pe tineri sa nu le fie frica sa mearga la muzeu! Un simplu selfie cu Girafantoma le va asigura intrare gratuita la “Antipa”!
Joi, 15 Octombrie 2015
Miercuri, 05 Februarie 2014
“Nu cred ca are nimeni monopolul firescului in publicitate, nu exista copyright pe somn sau caini” Lucian Georgescu, “ad father” GAV, agentia autoare
Marti, 16 Aprilie 2013
„Pe termen lung Facos, va investi in comunicare, gradual, incepand cu aceasta campanie si continuand si cu alte proiecte si campanii, un buget de 100.000 de euro” au afirmat oficialii de marketing pentru adplayers.
Vineri, 12 Octombrie 2012
Care este implicarea lui Adrian Tuluca, managerul Propaganda? “Nici o implicare la nivel decizional si strategic, am ajutat doar la fondarea companiei ca actionar minoritar si investitor. Joi, 04 August 2011
“Desi nu s-a luat o decizia oficiala in acest sens, este doar o discutie despre iesirea din ARM si negocieri directe pe clienti. Agentia Romana de Media functioneaza asa cum a fost creata inca de la inceputul anului 2009” a precizat Adrian Tuluca. “Este vorba despre bugete si cazuri punctuale apartinand unei agentii sau alteia, insa doar in beneficiul de...
Joi, 22 Iulie 2010
„Am reusit sa strang mai mult decat necesarul pentru transfuzie. Tuturor le multumesc”
Miercuri, 09 Iunie 2010
Intr-un raspuns adresat tuturor participantilor de la Leo Burnett, McCann Erickson, Publicis Romania si Ogilvy organizatorii licitatiei spun ca „Ideile au fost exceptionale si indetionam sa dezvoltam o parte din ele impreuna cu voi”. Care idei? De la ce agentii / agentie? "With you".
Joi, 13 Mai 2010
Cu o echipa de 55 de angajati, Adrian Tuluca, managerul companiei cu divizii de creatie, media si relatii publice, spune ca agentia avea nevoie de mai mult spatiu
Marti, 15 Septembrie 2009
Adrian Tuluca, Managing Director & Andrei Tripsa, Creative Director, Propaganda, agentie participanta si premiata la ADOR 2009 (4 trofee)
Luni, 07 Septembrie 2009
Conturile de creatie si media sunt administrate de compania de publicitate Propaganda dupa un dublu pitch de creatie si media, la acesta din urma participand si agentiile Universal McCann si Mediaedge:cia
Miercuri, 02 Septembrie 2009
Marcile de bere de la European Food au intrat in portofoliul agentiei in urma unui proces de selectie inceput in luna mai, la care au participat mai multe agentii
Miercuri, 06 Mai 2009
Divizia este coordonata de Ioana Giosan, certificata Google AdWords
Luni, 13 Aprilie 2009
Campania dureaza pana la sfarsitul anului, si este administrata de agentia de publicitate Propaganda si agentia de media Zenith Media
Marti, 03 Martie 2009
Adrian Tuluca, managerul si unul dintre fondatorii Propaganda, spune ca agetia de publicitate a avut anul trecut o cifra de afaceri de 6,3-6,4 Milioane EUR, din care 30% din serviciile de media
Miercuri, 25 Februarie 2009
Cu o experienta de 12 ani in media, Svetlana Bulacu, noul Director Media Propaganda a coordonat in ultimii trei ani activitatea media la Cosmote (feb 2006-feb 2009), iar anterior a lucrat pentr Altex (2005) si MindShare Media (1997-2005)
Vineri, 30 Ianuarie 2009
Next, Odyssey, Spoon Media si Propaganda isi propun sa atraga peste 30 Milioane EUR din piata de media, o felie frumoasa din tortul pietei in care la o prima vedere sunt afectate Media Direction (BBDO) si The Media Partnership (The Group)
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: