Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 07 Iunie 2013
"Cu siguranta, noi ne continuam activitatea la Leo Burnett cu aceeasi pasiune si determinare si cu rezultate foarte bune, ca si pana acum. Asa cum v-am obisnuit deja, ori de cate ori avem ceva de comunicat, o facem."
Cutremur in creatia Leo Burnett. Carmen Tiderle & Tudor Cuciuc parasesc agentia. Exclusiv adplayers.
Joi, 06 Iunie 2013
Carmen Tiderle si Tudor Cuciuc, directorii de creatie ai Leo Burnett, parasesc agentia de publicitate
Joi, 03 Iulie 2008
Campania este declinata OOH, in presa scrisa si pe Internet
Joi, 12 Aprilie 2007
"Poate sunt un idealist dar ma incapatanez sa cred ca industria asta are nevoie de o infuzie de sange proaspat care sa-i inlocuiasca pe harsaitii de care vorbea un coleg din breasla", spune Razvan Matasel, Deputy Managing Director & Head Of Planning al agentiei Leo Burnett, agentie care a semnat recenta campanie pentru Olimpiadele Comunicarii
Vineri, 06 Aprilie 2007
"Satisfactia cea mai mare o avem atunci cand ii auzim pe directorii de agentii spunand ca au angajat participanti de la Olimpiade (Olimpiadele Comunicarii n.r.) si sunt foarte multumiti de ei", a declarat, pentru AdPlayers, Dragos Dehelean - Presedinte la Asociatia de Comunicare Ethos, organizatorul evenimentului anual
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Agentiile din România au în finala 2 lucrari TV (McCann Erickson– MTV, GMP – Dilema Veche), 3 Print (GMP – Mândra, Leo Burnett – Eukanuba si Leo Burnett -Western Union), un Outdoor (GMP - Alzheimer) si un Radio (McCann Erickson - Maggi), câstigatorii urmând sa fie anuntati mâine, 7 decembrie
Miercuri, 31 Mai 2006
Agentia de publicitate a conceput pentru evenimentul „Lumini in noapte” de la Muzeul Antipa o noua campanie promovata prin intermediul executiilor citylights, print, radio si internet, care a atras peste 4600 de vizitatori
Miercuri, 05 Octombrie 2005
"Academia" lansata de Leo Burnett este o sesiune de training pentru 20-25 de "studenti" care vor avea ca profesori cele mai grele nume ale agentiei: Ioana Iordache si Stefan Iordache, Bogdan Naumovici, Laura Georgescu, Tudor Cuciuc si Razvan Matasel
Luni, 18 Aprilie 2005
Derulata sub sloganul “Mai mult fruct. Mai multa energie” noua campanie QAB cuprinde spoturile Pescarul, Salteaua si print-ul Balena
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: