Rezultatele cautarii dupa : "trei"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Mazda estimeaza triplarea vânzarilor
Luni, 15 Ianuarie 2007
Responsabilii marcii considera Romania ca fiind tara cu cel mai mare potential din regiune si anticipeaza ca anul acesta vânzarile vor ajunge la 1,250 unitati si o cota de piata de 1,2 - 1,4 % fata de cele  376 de unitati comercializate în 2006 care au reprezentat 0,3 % din piata
Fost Director de Marketing si Vânzari la Daewoo este numit Country Manager Mazda pentru România
Vineri, 12 Ianuarie 2007
Cristian Rigu, 33 ani (foto) a fost numit Country Manager Mazda pentru Romania, unde se va ocupa de dezvoltarea retelei de dealeri Mazda Central and South East Europe în România, dupa ce a fost Director General de Marketing si Vânzari pentru Daewoo Automobile
EFFIE a plecat de la BMG la Millenium
Joi, 11 Ianuarie 2007
International Advertising Association (IAA) si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania  - UAPR ( RAAA ) îi invita pe cei interesati la primul seminar al editiei din acest an EFFIE România, intitulat  "How to Win an EFFIE", ce va avea loc vineri, 19 ianuarie
Licitatia pentru audientele TV din 2008 a fost câstigata de oferta tehnica
Miercuri, 10 Ianuarie 2007
În competitia la care au mai participat TNS-AGB International si MediaResearch Cehia, câstigatoarea - compania GFK România a fost desemnata de Comisia Paritara formata din 5 membri ai CNA, 5 reprezentanti ai statiilor de televiziune si 5 reprezentanti ai agentiilor de publicitate
Sanoma Hearst România vrea portalul de femei nr.1
Luni, 08 Ianuarie 2007
"Obiectivul Sanoma Hearst Romania este ca www.femeia.ro sa devina portalul pentru femei numarul 1 din România", a declarat, pentru AdPlayers, Adina Vasilescu (foto), Digital Publisher la Sanoma Hearst Romania, legat de tinta proaspat lansatului femeia.ro
Audientele TV vor fi furnizate din 2008 de GFK România
Luni, 08 Ianuarie 2007
Lucia Romaniuc, Presedintele ARMA a anuntat într-o conferinta de presa la sediul CNA ca licitatia pentru furnizarea de date  de audienta TV în perioada 2008 – 2011 a fost câstigata de compania GFK- Romania
CNA a taiat primele chitante pe 2007
Vineri, 05 Ianuarie 2007
Prima sedinta CNA a adus amenzi de 75.000 lei pentru trei posturi de televiziune: National TV – 25.000 lei, Prima TV – 25.000 lei, OTV – 25.000 si somatii publice pentru National TV si OTV
Catavencu a achizitionat Bilant, IQads, Psihologia azi si va mai scoate J’adore
Miercuri, 20 Decembrie 2006
Portofoliul Catavencu ajunge la 14 branduri de presa scrisa si online, structurate pe diviziile: quality  (Cotidianul, Academia Catavencu, Idei în Dialog, Le Monde Diplomatique, IQads), business (Bilant, Investitii si Profit (I&P)), reviste pentru femei (Tabu, J’adore, Superbebe), ghiduri de timp liber (reteaua 24 FUN) si publicatii de interes special (Bucataria pentru Toti, Aventuri la...
Propaganda scrie noua identitate Napolact
Marti, 12 Decembrie 2006
Urmatorul pas îl constituie, spune compania, impunerea marcii pe plan national, prin intermediul unei campanii de imagine, care va fi difuzata pe principalele posturi nationale de televiziune din a doua jumatate a lui decembrie
McCann are grija de cei dragi, cu ING Asigurari de Viata
Joi, 07 Decembrie 2006
Desfasurata sub sloganul "Ai grija de cei dragi", agentia McCann Erickson împreuna cu ING Asigurari de Viata au realizat o campanie de educare a pietei cu privire la asigurarile de viata, targetând în special parintii din toate categoriile sociale
Lowe ia 6 oameni noi la creatie
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Trei Copywriteri si tot atâtia Art Directori aduc "fresh blood în echipa si mai ales creatia Lowe", departament structurat, din luna noiembrie, în trei Creative Groups, conduse de Diana Angelescu & Avi Giosanu, Andreea Chirica si Raluca Ciupercescu, Group Creative Directori
Affichage Holding a achizitionat Romanian Billboard Network
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Dupa preluarea de la începutul anului a Churchill View - numarul 3 pe piata publicitatii stradale autohtone, acum Affichage Romania, oficialii companiei spun ca, prin achizitionarea RBN, cota de piata a grupului Affichage a crescut de la 17% la 21%
Adrian Botan: La Epica este important nu numai sa câstigi
Marti, 05 Decembrie 2006
Dupa ce agentia de la Bucuresti a câstigat 2 premii la editia din acest an a festivalului de publicitate, Adrian Botan - Creative Director, McCann Erickson România si pe Europa Centrala si de Est a declarat pentru AdPlayers, ca "La Epica este important nu numai sa câstigi, ci mai ales sa repeti performanta"
GMP are 3 oameni noi de PR
Sambata, 25 Noiembrie 2006
Departamentul de PR al GMP condus de Ioana Manoiu are în echipa trei oameni noi:  Veronica Harth (foto) - Senior PR Executive, Denisa Rafila - PR Executive, Irina Alexandru – PR Executive
Media Direction va fi administrata de Dan Moraru, pâna la numirea noului Managing Director
Vineri, 24 Noiembrie 2006
Presedintele grupului de comunicare BBDO confirma plecarea lui Lixandru si faptul ca el va fi administratorul Media Direction pâna la numirea noului Managing Director, conducerea agentiei urmând sa fie asigurata împreuna cu 3 directori executivi: Cristian Mucichescu si Razvan Varabiescu, care vor face echipa pe strategie, buying si new business, alaturi Marius Gheorghita, pe financiar
Peste 2000 de oameni la concertul Heineken Music Thirst Studio
Luni, 13 Noiembrie 2006
Programul Heineken Music Thirst Studio 2006 s-a încheiat sâmbata la Bucuresti, cu un concert în care Groove Armada, Soulwax Nite Versions (Live) si 2ManyDJs i-au sustinut pe câstigatorii competitiei din acest an, DJ Livio&Roby feat George G
Bridge mestesugeste Heidi
Luni, 13 Noiembrie 2006
Autorii campaniei de la agentia de publicitate condusa de Afrodita Blasius spun ca noul spot îsi doreste sa aduca privitorul, macar pentru 30 de secunde, într-o lume magica în lumea Heidi, un loc atemporal, fermecat, însufletit de pasiunea pentru ciocolata
Propaganda intra-n banda Guerrilla
Vineri, 03 Noiembrie 2006
Campania Guerrilla de Dimineata a fost executata pe TV, presa scrisa, indoor advertising (OOPS), outdoor, tranzit si mai beneficiaza de autopromo-uri pe Radio Guerrilla
Naumovici: Voi controla produsul creativ cu o manusa foarte moale
Joi, 02 Noiembrie 2006
Chief Creative Officer al grupului Leo Burnett România, Bogdan Naumovici vorbeste despre implicarea sa în controlul produsului creativ al agentiei Leo Burnett & Target, acum o agentie cu trei directori de creatie – Carmen Tiderle, Radu Placintescu si proaspat reîntorsul Emilian Arsenoaiei, fostul Creative Director GMP
Sefa demisionara de la Ogilvy PR a plecat la Leo Burnett România
Miercuri, 01 Noiembrie 2006
Gabriela Lungu (foto), Manging Director demisionar la Ogilvy PR, va fi Managing Partner la The Practice – compania de PR din Leo Burnett România, alaturi de Ioana Iordache si Stefan Iordache, primii fondatori ai companiilor din grupul de comunicare