Rezultatele cautarii dupa : "trei"
Ordonare dupa: data / relevanta  
AdPlayersReport: White Image vrea 150.000 EUR pe 2007, dupa primele 6 luni
Luni, 30 Iulie 2007
Specializata in solutii de comunicare prin e-mail marketing, compania a lansat un instrument de monitorizare pentru inserturile publicitare in newsletter-e destinat advertiser-ilor
Ajax Professional in campanie Extra Power cu Y&R/Team Advertising si Ogilvy Public Relations
Luni, 09 Iulie 2007
Ajax Professional Extra Power este sustinut de o campanie integrata de promovare: spot TV, macheta print, activitati de PR, materiale POP si diferite activitati promotionale desfasurate la punctele de vanzare
Saatchi & Saatchi a tras cu 150.000 EUR Croaziera Ciuc pe Marea Mediterana
Vineri, 06 Iulie 2007
"Bugetul de relizare al spotului este de aproximativ 150.000 EUR", a declarat pentru AdPlayers.ro, Cristian Ramboiu – Account Supervisor la Saatchi &Saatchi, unul din membrii echipei care s-a deplasat pentru filmarile spotului Croziera din promotia Ciuc
IAA vinde mondial Summit-ul European
Vineri, 06 Iulie 2007
Razvan Gavrilescu, Summit Organiser la IAA a afirmat pentru AdPlayers ca numarul celor inscrisi din afara Romaniei la Summit-ul European este mai mare decat cel al romanilor
Graffiti BBDO merge la Drum catre Golden Drum cu Pepsi
Joi, 05 Iulie 2007
Dupa ce, in anii trecuti, agentia a plecat la "Drum catre Golden Drum" cu Dacia si Scandia, Graffiti BBDO lanseaza de acesta data a V-a editie a concursului de creatie publicitara impreuna cu Pepsi
270.000 EUR in promotia Timisoreana
Joi, 28 Iunie 2007
Sub sloganul  "de 3 secole ii rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana" promotia va oferi premii constand in 20 de automobile Dacia Logan MCV si 10.000 de baxuri de bere Timisoreana la sticle de 2 litri, campania fiind dezvoltata impreuna cu agentiile GMP Advertising (ATL), GMP PR si Mercury Promotions (BTL)
Senior Planner nou, Brand Connection
Marti, 26 Iunie 2007
Amira Syoufi (foto) a decis sa se alature echipei Brand Connection ca Senior Planner, dupa ce a inceput sa lucreze in media la Carat, in 2004
Balkan se profileaza pe GAV׀Scholz&Friends
Joi, 21 Iunie 2007
Aleasa de client in urma unui test de compatibilitate, agentia GAV Scholz&Friends Bucuresti a demarat prima campanie de promovare la nivel national pentru profilele din aluminiu BLK ale companiei Balkan RO, anunta reprezentantii agentiei de publicitate
Pepsi 'Traieste fotbalul adevarat' cu Graffiti BBDO
Joi, 21 Iunie 2007
Promotia ofera consumatorilor sansa de a petrece trei zile in cantonamentul echipei Chelsea si, Avand in vedere ca majoritatea consumatorilor Pepsi sunt pasionati de lumea digitala, campania de comunicare folosit in principal mediul online ca mijloc de implicare si interactiune
Media Direction, premiata pentru inovatie Pepsi la festivalul Mediamixx, în Bulgaria
Miercuri, 20 Iunie 2007
Agentia Media Direction a obtinut premiul Golden Umbrella Grand Prix la categoria Best Use Of New Communication Channels pentru campania Pepsi Bus Station & Bluetooth, la Festivalul International Mediamixx 07, desfasurat in Bulgaria
Bogdan Naumovici – CCO, Leo Burnett:
Marti, 19 Iunie 2007
"Impreuna cu cele 3 nominalizari din acest an, grupul totalizeaza pana astazi sase finaliste la Cannes Lions", a afirmat pentru AdPlayers, Bogdan Naumovici, Chief Creative Officer al Grupului Leo Burnett Romania
CannesLions a cazut cu 386 inscrieri la Film Lions si 403 la Press Lions
Vineri, 01 Iunie 2007
Cu 25.700 de inscrieri la festivalul de publicitate din acest an, o crestere de 3,2 % fata de anul trecut, Cannes Lions a inregistrat cea mai mare cadere din ultimii ani la sectiunea Film Lions, in scadere cu aproape 8%, in timp ce Presa a scazut si ea cu  5,5 %
Fata in fata cu Nicola si Turcescu, reloaded, pe 5 iunie
Joi, 31 Mai 2007
"Job-ul se vede altfel dupa un seminar "Fata in fata cu presa"!", a declarat, pentru AdPlayers, Mihaela Nicola - Managing Director, Nicola Porter Novelli. "Am fost fata in fata specialisti din PR si unul dintre cei mai temuti jurnalisti din Romania: Robert Turcescu. Cu totul altfel decat in rutina noastra de zi cu zi, in care nu apucam sa discutam decat superficial...
GMP a tras primul spot Timisoreana
Joi, 31 Mai 2007
Intitulat Fotbal adevarat, spotul a fost creat de agentie pentru promovarea Cupei Romaniei Timisoreana si ruleaza in perioada mai-iunie pe principalele posturi de televiziune: TVR1, ProTV, TV Sport, Telesport, Realitatea TV, Antena1 si Antena3. Vezi spotul TV Timisoreana, Fotbal Adevarat, si aici:http://iuliantoma.wordpress.com/2007/05/31/timisoreana-gmp-fotbal-adevarat/ 
Ogilvy Public Relations a castigat procesul de selectie al casei de avocatura RTPR
Miercuri, 30 Mai 2007
In urma unei licitatii, societatea de avocati RTPR (Radu Taracila Padurari Retevoescu) a selectat Ogilvy Public Relations sa dezvolte strategia de comunicare si relatii publice, precum si identitatea corporate a societatii
Angajari pe viu cu 220 de Olimpici
Joi, 24 Mai 2007
Olimpiadele Comunicarii ii invita pe angajatori Luni si marti (28-29 mai) la Palatul Parlamentului, sa vada prezentarile echipelor finaliste la cea de-a VII-a editie a seriei de evenimente, intr-o demonstratie pe viu cu 220 de finalisti, alesi din 720 de concurenti
Initiative Sports Futures joaca pe Roland-Garros
Miercuri, 23 Mai 2007
Cunoscuta publicului larg ca Roland-Garros, French Tennis Open a ales Initiative Sports Futures sa se ocupe de monitorizarea audientei TV globale si de raportarile legate de competitie
Zilnic, peste 4.000 de oameni isi cresc copiii online cu mami.ro
Miercuri, 16 Mai 2007
Portalul pentru parinti www.mami.ro a atins un maxim de audienta luni 14 mai, cand aproape 4200 de vizitatori unici au accesat site-ul, audienta lunara fiind de aproximativ 1 Mil. de pagini
Synergy Group deschide Synergy Nord la Bacau
Marti, 15 Mai 2007
"Suntem foarte mandri sa fim, cred, prima agentie bucuresteana care se stabileste in Bacau—ceea ce spune multe despre potentialul pe care il vedem in oras si in zona", declara Sandra Pralong (foto), fondatoarea Synergy
DDB Bucuresti a castigat Kanal D, dupa o licitatie cu McCann si Graffiti BBDO
Marti, 15 Mai 2007
Dupa o licitatie la care au mai participat, potrivit unor surse din piata, McCann Erickson si Graffiti BBDO, agentia de publicitate DDB Bucuresti a castigat creatia si strategia postului Kanal D, in urma unei competitii in care Bradut Florescu, Director Executiv al companiei spune ca experienta sa la creatia ProTv a fost "esentiala, chiar decisiva"