Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 09 Ianuarie 2008
Infiintarea noului departament de PR face parte dintr-un amplu proces de remodelare si perfectionare a structurii posturilor Realitatea TV, The Money Channel si Romantica si este condus de Lavinia Rindasu, fosta PR...
Marti, 08 Ianuarie 2008
Cotidianul de advertising, marketing si media dezvolta cu Warner Howlett Interactive noul AdPlayers, acum cu trei pagini noi de servicii interactive pe langa paginile editoriale
Joi, 20 Decembrie 2007
Dupa ce a ales agentia londoneza Bartle, Bogle, Hegarty (BBH) pentru dezvoltarea strategica si creativa a comunicarii globale de marketing, LG a ales MindShare (WPP), Y&R Worldwide (WPP) si Publicis Modem (Publicis) pentru pentru dezvoltarea strategiei media, servicii de creatie la nivel local, precum si pentru servicii de marketing digital si on-line
Marti, 18 Decembrie 2007
Mmd Romania a castigat „Cea mai buna campanie” din Europa de Sud-Est la European Excellence Awards, pentru campania de PR a ING Fond de Pensii
Miercuri, 12 Decembrie 2007
Postul si-a adjudecat „Cel mai bun serial romanesc”, pentru “Trasniti din N.A.T.O.”, “Cea mai buna emisiune de divertisment” – cu Croniuca Carcotasilor si “Tradati in dragoste” – pentru cel mai bun reality show
Joi, 06 Decembrie 2007
Noua campanie integrata Peroni reprezinta o productie de peste 50 milioane dolari, la care participa si Catrinel Menghia, Madalina Ghenea si Carmen Prodan, trei top-modele din Romania
Miercuri, 05 Decembrie 2007
Fondata la jumatatea anului trecut de Cristian Lica, Gabi Pricop si Bogdan Kisescu, care si-au inceput cariera ca promoteri ai defunctei D’Arcy, cei 3 parteneri cu cote egale in companie vor acum de la Men In Black o afacere de 2 Mil. EUR in 2008
Marti, 04 Decembrie 2007
In urma unei licitatii, GAV va oferi servicii de comunicare ce includ atat branding, cat si advertising
Marti, 27 Noiembrie 2007
Romtelecom si Asociatia Telefonul Copilului au lansat campania “La Romtelecom e Craciunul Copiilor!”, in parteneriat cu Europa FM
Miercuri, 21 Noiembrie 2007
“Dupa 5 ani am hotarat ca este timpul sa ne ocupam si de noi, respectiv de identitatea companiei”, spune Liviu Redeleanu, Managing Partner al agentiei
Joi, 01 Noiembrie 2007
"La pitch au participat inca 2 competitori”, a declarat, pentru AdPlayers, Hortensia Nastase, PR Director Lowe PRA
Joi, 18 Octombrie 2007
Demarata pe data de 4 octombrie, campania include spot TV, printuri de presa, outdoor si internet
Marti, 16 Octombrie 2007
Casa de productie publicitara Factor a castigat licitatia pentru productia de spoturi radio si TV ce vor fi incluse in campania pentru Programul Operational Regional, finantata cu fonduri de la Uniunea Europeana
Marti, 16 Octombrie 2007
Compania tinteste trei obiective importante: clasarea „Epee Romania” pe primul loc in topul distribuitorilor de jucarii din Romania, construirea notorietatii in randul consumatorilor, precum si asumarea rolului de formator pe piata de specialitate
Luni, 15 Octombrie 2007
La Fantana Grup dezvolta impreuna cu agentia de publicitate Cohn&Jansen campania “Se adapteaza oricarei afaceri” ce continua o comunicare premiata in cadrul Aqua Awards cu Trei premii European Bottled Water Association
Miercuri, 10 Octombrie 2007
Promovarea noului set de programe coincide cu repozitionarea Realitatea Tv, pe care AdVenture o sustine prin trei mesaje: “Stiai ca..?”, “Ai aflat ca…?”, “Credeai ca…?” transpuse in executii pentru presa scrisa
Marti, 09 Octombrie 2007
Pe langa marcile romanesti Murfatlar si Ursus care mai salveaza prezenta unor simboluri nationale pe tricolorul romanesc, petrecerea nationala de la Golden Drum mai este sustinuta de festivalul de publicitate AdPrint
Marti, 09 Octombrie 2007
Campania sub sloganul “Reusim impreuna!” cuprinde media TV, outdoor, presa, internet si mii de materiale de promovare si informare distribuite in toate unitatile Raiffeisen Bank din Bucuresti si din tara
Joi, 04 Octombrie 2007
Prima campanie de comunicare pentru Delaco este realizata de agentia de publicitate “Cap”, relatiile publice fiind asigurate de Millenium Communications
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Prima etapa a campaniei se desfasoara in lunile septembrie-octombrie si este o campanie de imagine care prezinta activitatea fundatiei Concordia in Romania, iar cea de a doua etapa va avea loc in 2008 si are ca scop strangerea de fonduri pentru a sprijini cauza copiilor defavorizati
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: