Rezultatele cautarii dupa : "trei"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Primul birou de PR in Libia. Action Global Communications.
Joi, 29 Martie 2012
 Cunoscuta pentru prezenta inclusiv pe piete emergente, compania independenta de consultanta full-service in relatii publice Action Global Communications, anunta deschiderea unui birou in Tripoli, Libia, ca raspuns la cererea venita din partea clientilor agentiei

 

INFO: Enel de la Saatchi & Saatchi; ArtWars lansat de Infinit Solutions; Tic-Tac de Hyperactive; Ioana Spasiu la V + O Communication
Luni, 19 Martie 2012
 Pe scurt de la agentii: « Factura pe Email » Enel de la Saatchi & Saatchi, Proiect ArtWars (Artmark) de la Infinit Solutions, Tic-Tac pe facebook, de la Hyperactive; Ioana Spasiu, la V+O Communication.

Rafinata de mari creiere (usor spalate cu formol) Bogdan Manea, despre povestea Profi
Joi, 23 Februarie 2012
„Cea mai buimacitoare productie video din ultimii ani”, o califica Bogdan Manea, alias Fozzie, Creative Partner al atelierului de creatie Brightness
Zeci de controale BRAT in tipografii. Tiraje ridicate de editori inainte de verificari. Vezi cine si cat?
Vineri, 03 Februarie 2012
 Zeci de controale efectuate de BRAT in tipografii arata diferente cuprinse intre 2.700 si 42.000 exemplare intre tirajele verificate in teren si comenzile date in tipar de editorii unor ziare si reviste. Ce editori au fost gasiti cu diferente?
Protest inedit impotriva prostitutiei in design.
Marti, 24 Ianuarie 2012
 Oana Zainescu, alias Zaineasca.ro, a dat frau liber creativitatii pentru a protesta impotriva prostitutiei in design.
Totul despre cum obtii primul European Advertising Certificate
Joi, 12 Ianuarie 2012
“Pentru ca este un studiu online, programul de certificare nu este legat de un numar minim sau maxim de participanti”, explica Eleonore Af Schaumburg-Lippe, director executiv al UAPR,  despre programul de certificare europeana in publicitate  lansat in colaborare cu EACA 
Top 3 reclame ale noului CD Saatchi & Saatchi, Johan Ohlson: Pilsner Urquell, Carlbserg, Siemens Cleaning Ladies.
Miercuri, 04 Ianuarie 2012

Johan Ohlson a dezvaluit in exclusivitate pentru AdPlayers ca, desi nu pot fi comparate din punct de vedere al investitiilor in comunicare, ii plac deopotriva campaniile online pentru Pilsner Urquell, campaniile TV Spot & Teaser Trailers pentru Carlsberg. In topul primelor trei reclame ale suedezului se mai afla o campanie care i-a marcat si cariera profesionala:...

Pitch de 200.000 - 300.000 EUR Spring Time, la Violet
Luni, 19 Decembrie 2011
Bugetul presupune creatie, strategie si o parte din activitatile de productie, dupa cum au afirmat surse AdPlayers apropiate contului de...
BEFORE-THE-LINE sau / si AFTER-THE-LINE?
Luni, 19 Decembrie 2011
 Opinie de Razvan Vasiloiu, Head of Strategy, la The Syndicate
BRAT a aprobat cotizatia membrilor pe 2012 si noua clasificare a marcilor monitorizate
Vineri, 09 Decembrie 2011
In cadrul sedintei de astazi, bordul asociatiei a acceptat cererea de iesire din BRAT a agentiei Odyssey incepand cu luna ianuarie 2012, solicitare motivata de situatia de insolventa in care se afla compania de publicitate.
ROAA pregateste monitorizarea investitiilor in publicitatea OOH
Vineri, 02 Decembrie 2011
 Membri fodatori in Romanian Outdoor Advertising Association (ROAA), companiile Euromedia, Betacons, News Outdoor si Affichage reunesc in prezent peste 65% din piata de outdoor din Romania
Pozitia Spoon, Next si Propaganda in blocajul de plati aparut ca urmare a unor datorii vechi ale unuia dintre clientii ARM
Miercuri, 02 Noiembrie 2011
 "Pentru fluidizarea relatiei cu furnizorii trei dintre agentiile care au constituit Agentia Romana de Media (ARM) si-au preluat momentan activitatile pe companiile proprii urmand ca la inceputul anului urmator sa-si reia colaborarea intr-o companie de buying cu o noua structura juridica. Motivul scurtei intreruperi este blocajul de plati aparut ca urmare a unor datorii vechi ale...
Dupa 2 ani de pauza, RoDirect recupereaza. 3 zile de speakeri internationali in agenda 2011
Marti, 25 Octombrie 2011
 Cu speakeri in majoritate internationali, editia 2011 promite 3 zile de seminarii si evenimente – pana la care cei interesati mai au doar cateva zile de inscriere

Ema Prisca, Executive Creative Director Grey-G2, este noul Presedinte ADC*RO
Marti, 18 Octombrie 2011
 Din consiliul de conducere ADC*RO pentru urmatorii doi ani mai fac parte Octav Gheorghe, Creative Director Gavrila&Asociatii, si Razvan Capanescu, Chief Creative Officer Publicis Bucharest.
5 Mil. EUR de plata la TVR. Postul public renunta la Splendid Media.
Miercuri, 28 Septembrie 2011
 Postul public a renuntat la serviciile regiei de la sfarsitul lunii septembrie. Incepand cu 1 octombrie, de vanzari se va ocupa Directia de Marketing si Vanzari din cadrul TVR. Din informatiile AdPlayers, datoriile regiei de vanzari catre postul public se ridica la aproximativ 5 Mil. EUR
Print & Sign, Gifts Show si Expoplast au aterizat la Romaero cu 300.000 - 400.000 EUR
Marti, 27 Septembrie 2011
 Desi oficialii companiei nu au confirmat informatia, potrivit unor surse AdPlayers apropiate organizatorilor de la Euroexpo, cele trei targuri care au avut loc saptamana trecuta la Romaero Baneasa aduc in cont  companiei organizatoare in jur de 300.000-400.000 EUR
Italian Express: 6 Mil. EUR pe an din promotionale, servicii de tipar si print digital
Vineri, 23 Septembrie 2011

Prezenta pana sambata, 24 septembrie, la Gifts Show 2011 (Romaero Baneasa), Italian Express compania si-a relansat activitatea pe 3 extensii de brand : Italex Promo, Italex Trade si Italex Print

Sandra Stoicescu cauta outdoor si promo pentru Intact la Print&Sign si Gifts Show
Miercuri, 21 Septembrie 2011

Jurnalista Antenei 3 a deschis pentru 4 zile expozitiile Print&Sign 2011 - de tipar si productie publicitara, si Gifts Show 2011 - de obiecte promotionale. Targurile isi asteapta vizitatorii pana sambata (21-24 septembrie 2011 ) in pavilioanele H6 si H7 din Romaero Baneasa din Bucuresti,

Shalom Skol! Dupa serviciul Tempo, marca de bere se racoreste cu un pitch.
Marti, 20 Septembrie 2011

Dupa un mandat mai lung al agentiei Tempo, inca 3 agentii sunt chemate in pitch-ul de creatie. Din informatiile culese de AdPlayers, pe langa fosta agentie, in pitch au mai fost invitate Headvertising, Propaganda si Papaya.

Media School incepe serii noi “Basic Knowledge (250 EUR) si“Towards Excellence (350 EUR)
Vineri, 02 Septembrie 2011

Recunoscute de companiile membre ale industriei de publicitate, Media School organizeaza intre 16 septembrie - 10 decembrie o noua serie a scolii de media cu doua noi nivele de pregatire "Basic Knowledge” si “Towards...