Ordonare dupa: data / relevanta
Mihai Fanache (MediaCafe): 'Vrem sa atragem cel putin 1 Mil. EUR, anul acesta, pentru reteaua Yahoo'
Joi, 29 Martie 2007
"Suntem peste toate volumele de trafic adunate de la toate retelele de publicitate", a declarat, pentru AdPlayers, Mihai Fanache - Managing Director la MediaCafe - "singura retea autohtona ce reprezinta reteaua Yahoo in Romania", aceasta din urma fiind accesata in fiecare luna de catre 5.3 milioane de vizitatori unici din Romania
Vineri, 23 Martie 2007
"Ne-am ales ca partener de comunicare Ogilvy & Mather, pentru ca in procesul de selectie, deloc simplu, echipa Ogilvy a reusit sa demonstreze ca are competenta necesara pentru a sustine constructia brandului Ikea pe piata romaneasca", motiveaza alegerea agentiei de publicitate Mihaela Muresan - Marketing Manager la Ikea
Joi, 22 Martie 2007
In timp ce Marius Pahomi, Business Development Manager la Vodanet Media motiveaza decizia de inglobare a Imagoo.ro in Bloombiz.ro prin faptul ca "utilizatorii portalului imagoo.ro urmaresc, in mod firesc, atat zona media-publicitate cat si zona afaceri-business", Iulian Trasa - fondatorul Imagoo.ro spune ca "prin nerespectarea contractului de catre Vodanet, orice intelegere intre...
Joi, 22 Martie 2007
Potrivit unui studiu realizat īn luna februarie 2007 de Brand Behavior Research & Data (BBR&D) la comanda Monopoly Media, hypermarketurile Cora (Pantelimon si Lujerului) si Carrefour (Orhideea, Feeria, Colentina si Militari) au un numar mediu zilnic de vizitatori cuprins īntre 198.173 persoane - īn toata reteaua Carrefour Bucuresti si galeriile comerciale respectiv 132.571 persoane - īn toata...
Duminca, 04 Martie 2007
Īn loc sa multumeasca Suporterilor RoBlogFest pentru audienta si promovarea gratuita a festivalului blogurilor, Dragos Novac - unul din initiatorii festivalului blogurilor, īntelege sa publice pe singurul blog cu referinte despre RoBlogFest ca AdPlayers vorbeste despre faptul ca "Roblogfest este despre cultul lui Novac"
Miercuri, 28 Februarie 2007
Noua companie Netbridge Development pe care trec proiectele interne dezvoltate de Netbridge se va īnfiinta īncepānd cu data 1 martie 2007 si va fi condusa de Cristian Bonciu, fost Director General Adjunct īn cadrul Netbridge Investments, aceasta din urma, condusa de Cristian Petriceanu (foto), concentrāndu-se pe vānzarea publicitatii online pe Boom.ro
Marti, 27 Februarie 2007
Valoarea tranzactiei prin care the group a preluat agentia New Media ramāne confidentiala, noii parteneri ai New Media Agency fiind Alin Zainescu (foto) si Ciprian Stavar - cei doi managing partners ai agentiei interactive - si fondatorii grupului de marketing si comunicare The Group
Marti, 20 Februarie 2007
Īn urma relansarii revistei online de femei, Eveline Fabritius (Magnetique Marketing) spune ca Stiletto.ro vrea 150.000 EUR din publicitatea online, pāna la sfārsitul anului, si sa ajunga, īn foarte scurt timp, īn Top 5 al revistelor online de femei
Miercuri, 14 Februarie 2007
"Postarea gratuita este destinata utilizatorilor care au posibilitatea de a crea content original", spune Mirela Ciucur de la Vodanet, iar "publicarea spoturilor pe video.acasa.ro este complet gratuita, acestea avand o audienta potentiala de peste 400.000 de vizitatori pe saptamāna, conform Trafic.ro", adauga autorii noului canal video de la acasa.ro
Marti, 06 Februarie 2007
"Īn opinia noastra, acest an va fi definitoriu pentru dezvoltarea publicitatii online īn Romānia", spune Cristian Flor Petriceanu (foto), Director General al netBridge
Luni, 05 Februarie 2007
Īncepānd din luna martie 2007, Jurnalul National si Saptamāna Financiara - publicatii editate de Trustul Intact, īsi vor vinde publicitatea online exclusiv prin reteaua Boom, īn prezent aceasta fiind derulata de AdEvolution
Luni, 05 Februarie 2007
"Am īnceput o campanie de informare a clientilor agentiei, asupra avantajelor pe care folosirea mediului online le are pentru īmbunatatirea imaginii companiei sau a produsului promovat", sustine Elena Olteanu (foto), General Manager 4 ACEpr&publicity
Joi, 01 Februarie 2007
Orlando Nicoara, seful diviziei web de la MediaPro afirma, pentru AdPlayers, ca "reteaua MediaPro Interactiv īsi dubleaza numarul de vizitatori" cu Neogen (neogen.ro, bestjobs.ro, noi2.ro, doizece.ro si club.ro), spargānd, astfel, gheata proiectelor externe trustului: "Suntem deschisi catre orice parteneriat care poate reprezenta o oportunitate pentru compania noastra"
Miercuri, 17 Ianuarie 2007
Chiar daca parerile sunt īmpartite referitor la calculul numarului de vizitatori din Romānia, Vlad Stan de la Vodanet spune ca recordul de peste 3.2 milioane de vizitatori īnregistrat de site-urile companiei īn luna decembrie reprezinta , indiferent de metoda, valori apropiate pe lānga procentul de aproximativ 45% din totalul audientei online din Romānia de 7 milioane de vizitatori,...
Vineri, 12 Ianuarie 2007
Netbridge este un partener traditional pentru Vodanet, avānd obiective care sunt īn concordanta cu ale companiei noastre, a declarat Vlad Stan, Managing Director al Vodanet, dupa ce compania a fost reprezentata la finele anului trecut exclusiv de NetBridge si de Splendid Media Interactive
Joi, 11 Ianuarie 2007
Eveline Fabritius, Managing Partner la Splendid Media Interactive a confirmat, pentru AdPlayers, faptul ca revista online a saptamānalului economic din grupul Ringier va trece, īncepānd cu luna februarie, īn portofoliul de vānzari a diviziei interactive de la Splendid Media, dupa ce a fost reprezentata de NetBridge
Duminca, 10 Decembrie 2006
Fara īndoiala una dintre cele mai inspirate vedete de sezon aflata īn proprietatea Vodanet Media, MosCraciun.ro se pare ca īsi va umple sacul, īn exclusivitate, la SmartBuy - magazinul online al companiei cu activitate pe Internet condusa de Vlad Stan
Marti, 05 Decembrie 2006
Graffiti BBDO este autorea campaniei de imagine Dacia - 40 de ani care se deruleaza īn perioada 20 noiembrie - 10 decembrie 2006, contul de media apartinānd Media Direction
Marti, 21 Noiembrie 2006
Agentia de publicitate Brandstalk deruleaza campania B&S Motors pentru Suzuki Swift avānd ca beneficiu central flexibilitatea īn trafic, strategia media fiind dezvoltata si implementata de Media Investment
Joi, 16 Noiembrie 2006
Initiatorii noului concept spun ca noul canal media neconventional ADtv consta īn sisteme audio-video portabile, mobile si autonome, purtate īn spate de promoteri īn orice multime tinta - statii de metrou, mall-uri, concerte, campusuri universitare, dar mai ales la punctele de vānzare
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: