Rezultatele cautarii dupa : "total"
Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 20 Februarie 2008
Grupul Realitatea-Catavencu se reorganizeaza in functie de publicul tinta, si este condus de trei directori ai noilor divizii integrate: Mihnea Vasiliu (Quality), Dragos Stanca (Business Media) si Sorin Vulpe (Life Style).
Luni, 18 Februarie 2008
Studiul de audienta pe Internet a masurat in ianuarie 180 de website-uri, iar cei peste 37 milioane vizitatori unici au vazut peste 630 milioane de pagini
Joi, 24 Ianuarie 2008
In urma unei licitatii, Next Advertising a devenit agentia de comunicare a brand-ului The Money Channel
Joi, 17 Ianuarie 2008
Cu o retea formata din peste 100 de fotografi si parteneriate France Presse, EPA, Reuters, Vario Images, divizia Mediafax Foto distribuie peste 4,6 milioane de imagini de arhiva
Marti, 15 Ianuarie 2008
Pe primele 3 locuri in COMPITCHES REPORT sunt clasate retelele de agentii Mediaedge:cia (GroupM/WPP), MediaCom (GroupM/WPP) si ZenithOptimedia (Publicis PGM). In top 5 se mai afla OMD (Omnicom OMG) si MPG ( Havas Media ).
Joi, 10 Ianuarie 2008
Cu 15 ani de experienta in vanzari, Cristi Mihalache se desparte de trustul elvetian la sfarsitul acestei luni, urmand ca vanzarile sa fie preluate, interimar, de catre Diana Sarbu, Adjuncta actualului director de...
Miercuri, 09 Ianuarie 2008
“Daca serviciile de asistenta pentru clienti vor fi influentate de dinamica prea rapida a vanzarilor, vom avea in vedere si o usoara incetinire a ritmului de crestere”, spune Cristian Rigu, Country...
Joi, 03 Ianuarie 2008
Concursul de desene a fost organizat de Carrefour in colaborare cu BIC, Quadrant Amroq Beverages (Pepsi), Colgate, Nestle, Philips, Coca-Cola HBC Romania, Eurosport DHS, Procter&Gamble, Kraft Europe
Vineri, 28 Decembrie 2007
La 14 ani de la aparitia postului, Cornel Nistorescu, fondatorul Radio Total, spune ca „Nu era o intentie de succes media, nu era o intentie de business, nu era o intentie de performanta de nu stiu care, pur si simplu era o incercare de a construi un mijloc cu care sa ne aparam in lupta pentru democratie”
Vineri, 30 Noiembrie 2007
McCann Erickson, TBWAMerlin, Graffiti BBDO, Leo Burnett, Media Direction, Starcom si Propaganda sunt nominalizate la Eurobest 2007, castigatorii festivalului de publicitate urmand sa fie desemnati astazi
Joi, 29 Noiembrie 2007
Editia de colectie National Geographic “Viata salbatica - cele mai bune 100 fotografii” va ramane pe piata timp de 3 luni, iar tirajul este de 20.000 exemplare
Marti, 27 Noiembrie 2007
Editia va avea un tiraj de 20.000 de exemplare, cu aparitie o data la doua saptamani, si se adreseaza publicului dornic de distractie, cu varsta cuprinsa intre 18 si 40 de ani
Luni, 12 Noiembrie 2007
Agentia Anului este Pleon Graffiti, competitia acordand in total, in acest an, 4 premii de aur, 5 premii de argint, 3 premii speciale si 12 premii pentru studentii participanti la Junior PR Award.
Miercuri, 07 Noiembrie 2007
„Sunt dezamagit sa vad ca scandalurile din ultimii ani din publicitatea romaneasca se repeta acum in zona web. Am sperat aiurea ca cei din web au invatat ceva din asta, dar se pare ca frustrarile sunt mult prea mari”
Miercuri, 07 Noiembrie 2007
„A fi singurul festival al industriei online din Romania nu este echivalent cu a fi un festival bun. In ciuda declaratiilor organizatorilor, Internetics pierde an de an teren in cursa cu evolutia industriei.”
„Ziua Barbatului, a 2-a agentie de comunicare interactiva din Romania”, Marius Pahomi, Mediaedge:cia
Marti, 06 Noiembrie 2007
Vorbind despre premiul iLeo, a doua agentie clasata in competitie, „Personal cred ca, la Campanii Interactive, juriul a fost incapabil sa delimiteze componenta online in cadrul mixului de media, sa delimiteze obiectivele specifice ale acesteia si sa evalueze strict rezultatele campaniei online”, sustine Marius Pahomi, Interaction Business Development Manager la Mediaedge:cia
Joi, 01 Noiembrie 2007
Gala Premiilor industriei bunurilor de larg consum este cu siguranta o intrecere a eficientei”, a afirmat pentru AdPlayers, Cristian Badescu, Redactor Sef la Piata, revista care a organizat de curand cea de-a doua editie a evenimentului Gala Premiilor Industriei Bunurilor de Larg Consum
Marti, 30 Octombrie 2007
Conceptul creativ ales a fost „Alearga 3,7 kilometri pentru 370 de premii!” si au fost oferite premii cu valoare mare, sub forma bonurilor de combustibil (in total 6000 de litri), dar si numeroase premii cu valoare mai redusa (de la biciclete pana la corzi cu display de calorii)
Luni, 29 Octombrie 2007
„Avem 24 de lucrari inregistrate din Romania in acest an”, a declarat in exclusivitate pentru AdPlayers, despre inscrierile din Romania la Cresta Awards, Nancy Ross – Presedinte Creative Standards International, organizatorul festivalului de publicitate care, anunta cele 71 de trofee ce provin din 21 de tari, intr-un show pe website-ul Cresta Awards...
Joi, 25 Octombrie 2007
Campania de imagine care va fi semnata de Propaganda va marca relansarea Azuga ca marca nationala de bere cu prezenta si distributie pe întreg teritoriul României
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: