Rezultatele cautarii dupa : "total"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 08 Octombrie 2009
Patru dintre cele mai cunoscute firme de branding si dezvoltare de produs din Romania a insumat in 2008 un business de 2,5 Milioane EUR in 2008, si o crestere globala a cifrelor de afaceri de 25%
Marti, 29 Septembrie 2009
22 de companii cu servicii de media si 500 de angajati totalizeaza 550 Milioane EUR, 1 pol de media, 15 agentii sub 30 Milioane EUR, 6 agentii peste 30 Milioane EUR
Luni, 28 Septembrie 2009
AdPlayers publica raportul agentiilor de publicitate AdPlayersREPORT 2009: ADVERTISING FULL SERVICES 2009, primul raport din seria AdPlayersREPORT 2009 realizat pentru fiecare...
Miercuri, 23 Septembrie 2009
„Motivele schimbarii noii forme grafice ale Business Standard sunt legate de un format care ne permite sa tiparim tot ziarul color, de costuri si de o mai mare flexibilitate...
Joi, 10 Septembrie 2009
10 SEPTEMBRIE 2009, FRATELLI STUDIOS. 21.00. Video: Premiile ADOR 2009. Refresh (F5) pentru actualizare. Festivalul s-a incheiat la ora 23:00.Vineri, 14 August 2009
Sorin Danilescu, noul General Manager la Intact Interactive, companie care administreaza Internetul din trustul Intact, spune ca va prelua modelele de succes si de eficienta de la...
Vineri, 07 August 2009
Pe fondul scaderii pietei Tv cu 30%, Kanal D estimeaza ca postul din grupul Dogan si-a crescut pe prima jumatate a anului cota de piata din incasarile de publicitate cu intre 40% si 45%, fata de aceeasi perioada a anului trecut
Miercuri, 05 August 2009
Noua platforma de comunicare presupune o emisiune care va inlocui campania clasica de spoturi, difuzata incepand din 6 august la ProTv, website-ul ambientalia.ro, campanie...
Joi, 02 Iulie 2009
Noua Divizie Online va functiona ca o unitate de business independenta, care reuneste pe de o parte activitatile online ale brandurilor din print, iar pe de alta parte va...
Vineri, 26 Iunie 2009
In advertising din 1999, copywriter, apoi director de creatie in mai multe firme romanesti si multinationale - Saatchi & Saatchi, GMP Advertising, Grey Worldwide Romania sau...
Miercuri, 03 Iunie 2009
„Nu vreau sa lovesc absolut in niciun fel festivalul, ci vreau sa punem umarul si sa indreptam cateva lucruri care, cred eu, ca anul acesta au condus la o poveste aberanta, asa cum o vedem noi”, motiveaza Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania, contestarea deciziei de reincadrare a unor campanii Cosmote din categoria Telecom, la categoria promotii Non FMCG.
Luni, 01 Iunie 2009
McCann Erickson, una dintre cele mai premiate agentii in festivaluri de creatie, nu a luat niciun premiu de eficienta
Marti, 26 Mai 2009
Organizate de revista Piata (BPG) si Metro, Premiile Comertului Traditional recompenseaza anual cele mai bune astfel de magazine
Marti, 19 Mai 2009
Campania de promovare Real Quality se va desfasura la nivel national, utilizand toate canalele de comunicare: TV, radio, panouri stradale
Luni, 04 Mai 2009
Conform cifrelor SNA oct. 2007-oct.2008 citate de compania de publishing din grupul Media Pro, un numar de 81.000 de persoane citesc saptamanal BUSINESS Magazin iar 531.000 au citit...
Miercuri, 22 Aprilie 2009
Pe langa o pondere de 60% din business-ul de anul trecut reprezentat de parteneriate cu agentii de publicitate cum sunt CAP, GMP,...
Vineri, 17 Aprilie 2009
„Pune zidarul sa construiasca, atunci cand vrei o casa” spune, la 6 ani de FRIENDS Advertising, Sorin Tranca, Managing Director al agentiei, dupa un an in care a castigat 8 din 30 de licitatii, si a fost nevoit sa renunte la 14 invitatii in pitch, atunci cand a simtit ca unii clienti nu stiu ce vor, sau ce fel de agentie cauta
Miercuri, 15 Aprilie 2009
Indiferent cine urca pe scena, Client sau Agentia care inscrie cazul, (main agency in regulamentul Effie) castigatorul festivalului este Brand-ul si echipa din spatele acestuia,...
Luni, 13 Aprilie 2009
Martorul AdPlayers spune ca agentia de publicitate care ar fi castigat licitatia pentru Promotia „Nu se mai face” ar fi avut numai ea un „agency fee” de 1-2%...
Vineri, 10 Aprilie 2009
In septembrie-octombrie 2008, Unilever a avut in plan o promotie de 4-5 Mil. EUR. Unul dintre participantii la brief-ul pentru ceea ce se dorea sa fie „cea mai mare promotie” Unilever facuta vreodata pe piata romaneasca rupe tacerea si spune ca la capatul a trei saptamani de munca si propuneri ale agentiei raspunsul clientului a fost ca promotia „Nu se mai face”
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: