Rezultatele cautarii dupa : "total"
Ordonare dupa: data / relevanta  
BRANDING AdPlayersREPORT 2009: Raportul Agentiilor de Branding
Joi, 08 Octombrie 2009
 Patru dintre cele mai cunoscute firme de branding si dezvoltare de produs din Romania a insumat in 2008 un business de 2,5 Milioane EUR in 2008, si o crestere globala a cifrelor de afaceri de 25%
MEDIA AdPlayersREPORT: Raportul Agentiilor de Media
Marti, 29 Septembrie 2009
 22 de companii cu servicii de media si 500 de angajati totalizeaza 550 Milioane EUR, 1 pol de media, 15 agentii sub 30 Milioane EUR, 6 agentii peste 30 Milioane EUR 
ADVERTISING AdPlayersREPORT 2009 – Raportul Agentiilor de Publicitate, editia 2009
Luni, 28 Septembrie 2009
 AdPlayers publica raportul agentiilor de publicitate AdPlayersREPORT 2009: ADVERTISING FULL SERVICES 2009, primul raport din seria AdPlayersREPORT 2009 realizat pentru fiecare...
Motivele schimbarii Business Standard: format mare, tipar color, costuri si timp
Miercuri, 23 Septembrie 2009
 „Motivele schimbarii noii forme grafice ale Business Standard sunt legate de un format care ne permite sa tiparim tot ziarul color, de costuri si de o mai mare flexibilitate...
ADOR 2009 LIVE
Joi, 10 Septembrie 2009
 10 SEPTEMBRIE 2009, FRATELLI STUDIOS.  21.00. Video: Premiile ADOR 2009. Refresh (F5) pentru actualizare. Festivalul s-a incheiat la ora 23:00.
Intact Interactive vrea venituri la nivelul cotei de piata: acum 4,3 Milioane de utilizatori unici, din 8,3 Milioane in Romania
Vineri, 14 August 2009
 Sorin Danilescu, noul General Manager la Intact Interactive, companie care administreaza Internetul din trustul Intact, spune ca va prelua modelele de succes si de eficienta de la...
Intr-o piata TV in declin cu 30% pe 2009, Kanal D are cu 5% mai multe venituri din publicitate fata de 2008
Vineri, 07 August 2009
 Pe fondul scaderii pietei Tv cu 30%, Kanal D estimeaza ca postul din grupul Dogan si-a crescut pe prima jumatate a anului cota de piata din incasarile de publicitate cu intre 40% si 45%, fata de aceeasi perioada a anului trecut
Platforma Ambientalia: mai mult de 50% din bugetul Peroni
Miercuri, 05 August 2009
 Noua platforma de comunicare presupune o emisiune care va inlocui campania clasica de spoturi, difuzata incepand din 6 august la ProTv, website-ul ambientalia.ro, campanie...
Ringier angajeaza 100 de oameni in Divizia Online
Joi, 02 Iulie 2009
 Noua Divizie Online va functiona ca o unitate de business independenta, care reuneste pe de o parte activitatile online ale brandurilor din print, iar pe de alta parte va...
SMS de la Bogdan Dumitrescu: “O lume care se face praf
Vineri, 26 Iunie 2009
 In advertising din 1999, copywriter, apoi director de creatie in mai multe firme romanesti si multinationale - Saatchi & Saatchi, GMP Advertising, Grey Worldwide Romania sau...
Categoria Telecom a fost practic rasa de pe fata pamantului Manuela Necula, Ogilvy contesta la Effie reincadrarea Cosmote la Promotii
Miercuri, 03 Iunie 2009
 „Nu vreau sa lovesc absolut in niciun fel festivalul, ci vreau sa punem umarul si sa indreptam cateva lucruri care, cred eu, ca anul acesta au condus la o poveste aberanta, asa cum o vedem noi”, motiveaza Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania, contestarea deciziei de reincadrare a unor campanii Cosmote din categoria Telecom, la categoria promotii Non FMCG.
Agentii locale vs. multinationale la Effie Awards 2009
Luni, 01 Iunie 2009
 McCann Erickson, una dintre cele mai premiate agentii in festivaluri de creatie, nu a luat niciun premiu de eficienta
Zeci de mii de magazine cu suprafata sub 200 mp fac peste jumatate din comertul cu bunuri de larg consum
Marti, 26 Mai 2009
 Organizate de revista Piata (BPG) si Metro, Premiile Comertului Traditional recompenseaza anual cele mai bune astfel de magazine 
Real Hypermarket lanseaza marca proprie Real Quality
Marti, 19 Mai 2009
 Campania de promovare Real Quality se va desfasura la nivel national, utilizand toate canalele de comunicare: TV, radio, panouri stradale
Publimedia da start campaniei Business Magazin 5 ani
Luni, 04 Mai 2009
 Conform cifrelor SNA oct. 2007-oct.2008 citate de compania de publishing din grupul Media Pro, un numar de 81.000 de persoane citesc saptamanal BUSINESS Magazin iar 531.000 au citit...
Spoon Media: 4,2 Mil. EUR; 60% prin agentii, 40% direct
Miercuri, 22 Aprilie 2009
 Pe langa o pondere de 60% din business-ul de anul trecut reprezentat de parteneriate cu agentii de publicitate cum sunt  CAP, GMP,...
FRIENDS Advertising: 9,4 Mil. Lei (2,55 Mil. EUR) din creatie si strategie (55%), project management (30%) si PR (15%)
Vineri, 17 Aprilie 2009
 „Pune zidarul sa construiasca, atunci cand vrei o casa” spune, la 6 ani de FRIENDS Advertising, Sorin Tranca, Managing Director al agentiei, dupa un an in care a castigat 8 din 30 de licitatii, si a fost nevoit sa renunte la 14 invitatii in pitch, atunci cand a simtit ca unii clienti nu stiu ce vor, sau ce fel de agentie cauta
Cine urca pe scena Effie, si cine este castigatorul?
Miercuri, 15 Aprilie 2009
 Indiferent cine urca pe scena, Client sau Agentia care inscrie cazul, (main agency in regulamentul Effie) castigatorul festivalului este Brand-ul si echipa din spatele acestuia,...
Promotia Nu se mai face (II): Banii sunt in alta parte. In negocierile promotiei cu furnizorii
Luni, 13 Aprilie 2009
 Martorul AdPlayers spune ca agentia de publicitate care ar fi castigat licitatia pentru Promotia „Nu se mai face” ar fi avut numai ea un „agency fee” de 1-2%...
Licitatie Unilever pentru Promotia Nu se mai face (I)
Vineri, 10 Aprilie 2009
 In septembrie-octombrie 2008, Unilever a avut in plan o promotie de 4-5 Mil. EUR. Unul dintre participantii la brief-ul pentru ceea ce se dorea sa fie „cea mai mare promotie” Unilever facuta vreodata pe piata romaneasca rupe tacerea si spune ca la capatul a trei saptamani de munca si propuneri ale agentiei raspunsul clientului a fost ca promotia „Nu se mai face”