Rezultatele cautarii dupa : "topul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
1 din 3 europeni, expusi la riscuri cu impact direct asupra sanatati, cauzate de mediul inconjurator
Luni, 19 Decembrie 2022
  1.  Conform ultimului studiu Healthy Homes Barometer din 2022, 1 din 3 europeni este expus la riscuri cu impact direct asupra snttii si bunstrii individuale, cauzate de un mediu interior cu probleme, cum ar fi lipsa luminii naturale, a cldurii, zgomotul excesiv sau umezeala si mucegaiul, nunta...
Romanii prefera vacantele in Romania, in detrimentul celor din strainatate. Studiu Reveal Marketing Research
Marti, 13 Decembrie 2022
 Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research, la solicitarea Nordis Group, arata ca romanii opteaza pentru vacante la mare (34%) si la munte (31%) in Romania, subclasand optiunea de a petrece vacantele in strainatate (29%).
Revelionul, mai important decat Ziua Nationala. 42% dintre romani se relaxeaza acasa, de 1 decembrie. Studiu Reveal Marketing Research
Marti, 29 Noiembrie 2022
 Desi sarbatoarea nationala preferata de cei mai multi romani din mediul urban este ziua de 1 Ianuarie – Anul Nou (36%), Ziua Nationala a Romaniei ocupa pozitia a doua, considerata sarbatoarea nationala preferata de 30% dintre respondenti. Pentru persoanele peste 55 de ani, 1 Decembrie ocupa pozitia 1 in topul...
1 milion de telespectatori in deschiderea CM de Fotbal FIFA Qatar 2022 si aproape 1 din 5 romani din mediul urban 18+ a facut TVR lider de audienta
Marti, 22 Noiembrie 2022
 Cel mai important eveniment sportiv al anului – Campionatul Mondial de Fotbal FIFA Qatar 2022 a pozitionat TVR 1 in topul audientelor atat pe durata transmisiei ceremoniei de deschidere, cat si la meciul disputat intre Qatar si Ecuador.
Castigatorii festivalului digital Internetics 2022
Vineri, 18 Noiembrie 2022
 Festivalul premiaza in fiecare an inteligenta digitala si excelenta in comunicarea online, si a oferit 44 de trofee, dintre care 18 trofee GOLD si 23 trofee SILVER.
Agentia Tribal Worldwide Romania (The Group) devine noul partener de comunicare al HONOR
Luni, 14 Noiembrie 2022
 In urma unui proces complex de pitch organizat in luna octombrie a acestui an, agentia de creatie digitala membra The Group a inceput un parteneriat strategic cu HONOR, noul brand de smartphone-uri lansat recent pe plan local, prin care va oferi servicii de creatie, social media, event management, media relations,...
„Romanii si platile cu cardul”. Cine sunt si ce obiceiuri de consum au utilizatorii din Romania. Studiu Cognition.
Joi, 03 Noiembrie 2022
 In pregatirea Black Friday si in contextul unei cresteri in ansamblu a platilor cu cardul, Cognition a derulat un studiu amplu asupra consumatorilor romani cu varste cuprinse intre 18 si 75 ani, din mediul urban si rural, pentru a vedea cine sunt si ce prefera sa achizitioneze in aceasta perioada.
Doar 4 din 10 romani au incredere ca tarile vecine ne-ar ajuta intr-un context de criza
Marti, 11 Octombrie 2022
 Preocuparile romanilor cu privire la razboiul din Ucraina se diminueaza Studiu Reveal Marketing Research: In prezent romanii declara ca sunt mai putin implicati (45%) in a oferi ajutor refugiatilor decat la inceputul conflictului (52%)
Campanie Deloitte 30 de ani in Romania, semnata de Wopa. Despre oameni. Dincolo de cifre.
Miercuri, 05 Octombrie 2022
 
Cea mai recenta campanie ‘Back To School’ de la Sportisimo vine cu o selectie variata de articole sportive in toate magazinele sale
Marti, 30 August 2022
 Lantul de magazine ceh specializat in articole sportive continua strategia de business la nivel national si organizeaza in perioada 11 august - 18 septembrie o noua campanie Back To School.
„Mame vs Tati”: Parintii Millenials si diferentele de perceptie, obiceiuri de consum si comportament intre mamele & tatii din Romania. Cercetare Cognition.
Luni, 01 August 2022
 Care sunt valorile parintilor romanilor cu varste cuprinse intre 35-44 ani? Care sunt prioritatile, pasiunile si obiceiurile de consum, canalele pe care le acceseaza si cum pot brandurile sa ii abordeze pentru a fi relevante? Cognition si-a propus sa raspunda la aceste intrebari in cel mai recent studiu realizat...
2 milioane de clienti in Romania. 1 din 3 bucuresteni din populatia activa este client Revolut.
Joi, 07 Iulie 2022
,,Revolut in Romania a devenit unul dintre performerii companiei, cu aproximativ 500.000 de clienti noi inclusi anual, consolidandu-si pozitia pe piata locala prin lansarile de noi produse financiare" Gabriela...
Primul reality-show in Social Media din Romania in „Treasure Games in the Park: Tinutul Buzaului”
Joi, 23 Iunie 2022
 „Treasure Games in the Park: Tinutul Buzaului” se desfasoara cu sustinerea Raiffeisen Bank Romania,  Orange Romania, Electrolux Romania, a Consiliului Judetean Buzau si a Primariei Municipiului Buzau, alaturi de Ursus Breweries. Partener de mobilitate este Trust Motors, iar partenerul pentru video...
2 Gold Effie, 2 Silver, 2 Bronze si 7 nominalizari pentru eficienta. Jam Session Agency, cea mai premiata agentie independenta la Effie Awards Romania 2022
Marti, 21 Iunie 2022
 La Gala Effie Awards 2022, Jam Session Agency a devenit agentia independenta cu cel mai mare punctaj din Romania, obtinand doua premii Gold, doua Silver, doua Bronze si 7 nominalizari pentru Tazz, ING Romania, The Home si Carrefour Romania
Patru seniori din comunicarea romaneasca, in juriile Cannes Lions 2022. Dana Bulat, Alina Damaschin, Alexandru Teodorescu si Radu Pilat.
Miercuri, 18 Mai 2022
 Dana Bulat, Director General la United Media Services, este juratul roman la categoria Creative Media, Alina Damaschin-Ciocirlan, Creative Leader la Rogalski Damaschin, va evalua lucrarile categoriei PR, Alex Teodorescu, fondatorul Saga, la sectiunea Film si Radu Pilat, Managing Partner Heist Industries, la Brand...
1 din 4 romani declara ca obisnuiesc sa posteasca miercurea si vinerea, in timp ce doar 1 din 10 tin tot postul
Marti, 12 Aprilie 2022
 In topul alimentelor consumate in perioadele de post se afla mancarea gatita (81%), salatele de cruditati si fructele (72%), maslinele (60%) si pateul vegetal (43%). Cele mai putin consumate produse de post sunt quinoa (10%), tofu (19%) si laptele vegetal (23%). 1 din 3 romani care tin post consuma si preparate pe...
1 din 2 romani considera ca situatia lor financiara 2022 s-a inrautatit. Estimari pesimiste pentru perioada urmatoare
Joi, 07 Aprilie 2022
 Jumatate dintre romani (49,4%) considera ca situatia lor financiara din acest an s-a inrautatit fata de anul trecut, iar 43% estimeaza ca o vor duce mai rau in perioada urmatoare, rezulta dintr-un sondaj realizat de CEC Bank in parteneriat cu comparatorul bancar FinZoom.ro
Licitatia OPPO Romania a ales comunicarea cu agentia Oxygen
Joi, 17 Martie 2022
 „Romania este o piata cheie pentru dezvoltarea OPPO in regiune. Anul acesta vom continua sa ne concentram pe proiecte care sa consolideze pozitionarea si reputatia brandului OPPO pe piata romaneasca. Atentia orientata catre client si performanta sunt doar cateva dintre valorile comune care stau la baza...
Romanii sunt tot mai interesati de cadouri precum parfumuri, produse de machiaj dar si alte cosmetice.
Joi, 10 Martie 2022
 83% dintre barbati declara ca femeile apreciaza daca primesc in dar de 8 martie parfumuri, foarte aproape de asteptarile femeilor care in procent de 79% isi doresc sa primeasca parfum, conform datelor celui mai recent studiu Reveal Marketing Research.
86% - fructe, legume si produse lactate, 75% - carne. Predilectie spre alimentatie diversificata in pandemie
Joi, 02 Decembrie 2021
 Bauturile non alcoolice sunt achizitionate de 69% dintre respondent, in timp ce bauturile alcoolice (49%) se claseaza pe ultimele locuri. Produsele congelate (e.g legume, fructe, etc.) au devenit un “must-have” pentru 60% dintre respondenti.
« 1 2 3 4 5 »