Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 16 Octombrie 2007
Compania tinteste trei obiective importante: clasarea „Epee Romania” pe primul loc in topul distribuitorilor de jucarii din Romania, construirea notorietatii in randul consumatorilor, precum si asumarea rolului de formator pe piata de specialitate
Joi, 04 Octombrie 2007
Cu o medie de vanzari de 71.402 exemplare/aparitie, in prima parte a anului 2007, Gazeta Sporturilor s-a clasat pe primul loc in topul celor mai bine vandute cotidiene de sport din Romania si locul 3 pe intreaga piata, inclusiv ziarele generaliste, spun editorii GSP, citand cifrele de tiraj de la BRAT
Luni, 10 Septembrie 2007
Matanya Schwartz, Directorul General al ELITE ROMANIA, a mai afirmat pentru AdPlayers.ro ca „intregul buget anual de marketing si comunicare al companiei Elite Romania este cuprins intre 8 si 11 Milioane EUR, depinzand de planul de comunicare pe fiecare brand din portofoliul companiei”
Miercuri, 29 August 2007
Cristiana Spataru, Client Service Director, Grey spune ca proiectul de comunicare Opus Land Development “urmareste sa lanseze un brand, cu un concept rotund, declinat in media traditionala, dar si in actiuni de BTL, CRM, PR”
Miercuri, 29 August 2007
“Am fost surprinsa placut sa constat ca si in 2006 am performat mai bine decat competitorii nostri care au avantajul de a fi inceput afacerile cu cel putin 2 – 3 ani inaintea noastra”, spune Beatrice Danis, Managing Partner BrandTailors despre compania care a incheiat 2006 cu o cifra de afaceri de 506.664 USD, citand date oficiale publicate in aceasta vara pe site-ul...
Luni, 06 August 2007
130 de oameni de la agentia de publicitate Grey Romania si agentia de media Mediacom s-au mutat din acest weekend in buricul targului, in Bucuresti, in apropiere de Piata Victoriei noul sediu urmand sa aiba 1500 mp din toamna
Joi, 26 Iulie 2007
Holsten a devenit sponsor principal la Rapid in sezonul 2007-2008 pentru 0.5 Mil EUR, suma care poate ajunge si la 1,2 Mil. EUR, bugetul urmand sa reprezinte, dupa cum a declarat pentru AdPlayers Shachar Shaine - Presedinte URBB, aproximativ 30% din bugetul de comunicare al marcii germane, estimat de executivul companiei la peste 2 Mil. EUR pe an
Joi, 26 Iulie 2007
Cu 8.516.973 vizitatori in Trafic.ro, categoria "Stiri / Mass Media" s-a plasat pe locul intai in topul categoriilor si in saptamana 16 - 22 iulie, la mare distanta s-au situat categoriile "Cautare / Portal" (4.513.340 vizitatori) si "Divertisment" (3.492.613 vizitatori)
Joi, 28 Iunie 2007
Claudia Cochina (34) – este noul Manager al departamentului de Consultanta pe proiecte institutionale la Mercury360, Cristina Badea (25) -proaspat Account Executive si Diana Guta (23) – copywriter sunt noile achizitii ale agentiei
Marti, 26 Iunie 2007
"Colaborarea cu Gedeon Richter este o consecinta fireasca a experientei pe care a acumulat-o agentia pe piata farmaceutica si nu numai", spune Remus Frunza - General Manager al agentiei de publicitate The Ad Store
Marti, 05 Iunie 2007
Chiar si asa, directoarea de creatie a agentiei Graffiti BBDO este convinsa ca festivalul mai poate fi schimbat doar daca toti cei intreresati de soarta festivalului se vor aduna la o masa rotunda, schimbare in urma careia Prisca - fosta executiv de creatie Leo Burnett, crede ca Naumovici ar putea reveni asupra deciziei de neparticipare a agentiei Leo Burnett in 2008, ca sa-si masoare fortele...
Vineri, 01 Iunie 2007
Dupa o licitatie de publicitate (pitch) la care, printre participanti s-au mai numarat Lowe&Partners, Headvertising si Scala JWT din Bucuresti, agentia AD(D)VERITAS din Cluj a castigat contul producatorului de preparate din carne ardelean Elit, a declarat pentru AdPlayers, Carmen Dragan (foto) – New Business Director al companiei de publicitate
Vineri, 01 Iunie 2007
Cu 25.700 de inscrieri la festivalul de publicitate din acest an, o crestere de 3,2 % fata de anul trecut, Cannes Lions a inregistrat cea mai mare cadere din ultimii ani la sectiunea Film Lions, in scadere cu aproape 8%, in timp ce Presa a scazut si ea cu 5,5 %
Joi, 31 Mai 2007
Campania "Da, e gratis!" ce promoveaza pentru abonamente Romtelecom oricate minute gratis intre 6 seara si 8 dimineata si in weekend, se desfasoara pe principalele canale de comunicare pe parcursul a doua luni, incepand cu 28 Mai
Luni, 21 Mai 2007
Seful celei de-a doua clasete in ultimii doi ani la rand in festivalul autohton de publicitate, Felix Tataru - Managing Director la agentia GMP, vorbeste despre faptul ca Leo Burnett a luat cele 5 titluri de Agentia Anului la AdOr cu orice pret (subliniaza el), inclusiv acela de a fura 3 din 4 echipe de creatie de la GMP, cu care Bogdan Naumovici, Directorul de Creatie al Grupului Leo...
Marti, 15 Mai 2007
"Momentul acesta reprezinta o asumare publica a rolului nostru de agentie integrata si o obligatie, auto-impusa, de a aplica abordarea 360 de grade ori-de-cate-ori avem de rezolvat o problema a unui brand sau a unui marketer", afirma Radu Miu, General Manager Mercury360, seful companiei cu 140 de oameni si 12 Mil. EUR, anul trecut
Luni, 02 Aprilie 2007
"Ma bucur foate mult ca Leo Burnett este cea mai premiata agentie din Romania la Effie, adunand cele mai multe premii in cele patru editii Effie", mai afirma, intr-o informare remisa AdPlayers, Razvan Matasel, Deputy Managing Director & Head Of Planning Leo Burnett
Luni, 02 Aprilie 2007
"Silver Effie reprezinta pentru noi un premiu de echipa, si apartine in egala masura clientului care a crezut in ideea noastra", afirma Laura Tampa, Managing Director la Grey Worldwide Romania
Vineri, 30 Martie 2007
Din cele 71 de campanii de publicitate inscrise in festival, Effie Awards Romania 2007 a adus pe lista nominalizarilor 54 de finaliste si a acordat 37 de premii (1 Grand Effie, 14 Gold Effie, 12 Silver Effie, 10 Bronze Effie)
Miercuri, 21 Martie 2007
Cu o experienta de peste 9 ani în comunicare si management, potrivit agentiei, Mirela Loghin (foto), noul PR Director Grey Worldwide România a detinut în ultimii ani pozitii senior în cadrul Deloitte (România & Moldova), Citibank, Zapp
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: