Rezultatele cautarii dupa : "top"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Conceptul street photography scoate din comun imaginea digitala a casei de avocatura Peli Filip
Joi, 10 August 2017
„In designul noului website am pus accent pe prezentarea echipei si a valorilor care ne definesc” spune Cristina Filip, Managing Partner al casei de avocatura Peli Filip, care a contribuit la listarea publica a companiei Digi Communications NV, actionarul majoritar RCS / RDS SA, la Bucharest Stock Exchange.
Cinema City si NEPI investesc 700,000 de euro la Braila Mall in cea de-a patra sala 4DX din Romania
Vineri, 04 August 2017
 „Ne mandrim cu faptul ca, odata cu noul 4DX din Braila, Cinema City deschide cel de-al 4-lea 4DX din Romania, parte din cele 400 de sali din intreaga lume” a declarat Ioana Ionescu, Marketing Manager Cinema City Romania
2 milioane euro in media, crestere 50% la indicatori de brand si 4% cota de piata. J&B Blending Spirits
Miercuri, 02 August 2017
 „Comparativ cu anul 2016, in acest an am atins o cota de piata pentru J&B de 17,2% conform Nielsen Report ON16, bautura care a devenit, in acelasi timp, cel mai vandut whisky din Romania” a afirmat pentru adplayers Raluca Oana Sava, Regional Brand Manager Diageo Romania, Croatia, Slovenia,
Betano.com pariaza pe Liga 1 peste 700,000 euro. Surse adplayers.
Miercuri, 26 Iulie 2017
 Potrivit unor surse adplayers apropiate parteneriatului, investitita Betano in asocierea de imagine cu Liga 1 ar putea sa depaseasca si 700.000 de euro, cel mai probabil la o valoare conditionata de performantele de audienta si spectatori ale meciurilor de fotbal.
Grupul PRO (CME) vrea sa reuneasca cele sase canale sub acelasi concept grafic, vizual si denumiri
Vineri, 14 Iulie 2017
 Potrivit comunicarii reprezentantilor CME, grupul PRO va avea o singura identitate, un singur concept, in lumina caruia vor fi dezvoltate toate elementele de branding ale celor sase canale TV. 
40% vor lichidari de stoc, 30% reduceri peste 35%. Pretul si promotiile conving in achizitiile online
Miercuri, 12 Iulie 2017
Cei mai multi cumparatori online, aproximativ 40%, sunt influentati intr-o mare masura de campaniile de lichidari de stoc sau cele care se incadreaza in umbrela campaniilor de tip „Black Friday”, in timp ce 30% dintre persoanele chestionate isi indreapta atentia catre acest tip de campanie doar daca produsele pe care intentioneaza sa le cumpere au o reducere mai mare de 35%, arata...
Noul packaging Skol Nepasteurizat a fost semnat de Bloom Communication (Unity Group)
Marti, 27 Iunie 2017
 1,2 milioane de euro a investit, potrivit companiei, UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD, in modernizarea liniei de productie a fabricii pentru fabricarea noului sortiment de bere Skol Nepasteurizata,
Doua Gold EFFIE Awards pentru campania AQUA Scanner semnata de Cohn&Jansen JWT
Joi, 22 Iunie 2017
 AQUA Scanner a avut peste 150.000 de download-uri, cu peste 4.500 de sesiuni pe zi in timpul campaniei si a reusit sa genereze vizibilitate problemei nitratilor din apele imbuteliate, generand un reach organic de 1.3 milioane de vizualizari. 
Tudor-Constantin Neagu a castigat competitia The Alternative School pentru Roger Hatchuel Academy
Joi, 15 Iunie 2017
 Tudor-Constantin Neagu va reprezenta Romania la Roger Hatchuel Academy, in urma competitiei dedicate de la The Alternative School, anunta reprezentantii de comunicare ai scolii.
TVR lider cu Nationala. 1 din 4 romani din publicul comercial cu ochii pe TVR 1 la Polonia - Romania
Luni, 12 Iunie 2017
 In mediul urban, partida Polonia-Romania a fost urmarita de 914.000 de telespectatori (rating mediu 9,4%, share mediu 23,5%), dintre care 378.000 reprezinta targetul comercial (8,3% rating mediu, respectiv 24,4% cota medie de piata).
PR
McCann PR promoveaza noul val de influenta cu GREATEENS
Miercuri, 12 Aprilie 2017
 Intr-o lume in care tehnologia digitala si internetul social ne transforma pe toti in creatori de continut, McCann PR lanseaza GREATEENS – o initiativa menita sa descopere, sa cureze, sa sprijine si sa promoveze urmatorul val de influenceri, arata agentia de relatii publice si comunicare parte a  McCann WorldGroup.
CEVA de la KFC semnata de McCann Worldgroup, cea mai creativa reclama a lunii martie, ADC*Ro
Joi, 06 Aprilie 2017
 Campania a fost dezvoltata McCann Worldgroup Romania si a fost implementata pentru KFC. Echipa care a lucrat la proiect a fost formata din Ioana Munteanu (Senior Copywriter) si Alin Sirbu (Art Director).
In top 10 difuzari radio si TV, Gypsy Rock cu In statie la Lizeanu ia Discul de Aur Universal Music
Vineri, 24 Martie 2017
 Albumul “Gypsy Rock (Change Or Die)” contine 16 piese, iar  primul single extras este “In statie la Lizeanu (Domnisoara, Domnisoara)”, featuring Smiley, piesa care depaseste 15 milioane de vizualizari pe YouTube si se afla in TOP 10 difuzari pe radio si TV
 Brandient castiga Graphis Platinum pentru designul de identitate romanesc Tinmar
Miercuri, 08 Martie 2017
 La aceeasi competitie Graphis (Logo Design 9), designul Brandient a fost remarcat si cu un Graphis Merit pentru logoul Team Romania, conceptualizat pentru Comitetul Olimpic si Sportiv Roman.
10 milioane de abonati; 984,7 mln. euro venituri consolidate; 175,2 mln. euro EBITDA. Rezultatele financiare Telekom Romania 2016.
Joi, 02 Martie 2017
 370.000 clienti pentru serviciile convergente MagentaONE (Telekom Romania Communications), Venituri totale in crestere cu 4,2%, la 457,1 milioane euro, pentru intreg anul 2016 la Telekom Romania Mobile Communications
Realitate virtuala, augmentata, inteligenta artificiala si masini autonome in noul sezon iLikeIT! Pro TV.
Joi, 16 Februarie 2017
 iLikeIT revine intr-un nou sezon la Pro TV sambata, 18 februarie, de la ora 10:00  cu subiecte precum realitatea virtuala, realitatea augmentata, inteligenta artificiala, masinile autonome si casele inteligente, dupa ce George Buhnici si Marian Andrei au fost in Statele Unite ale Americii, in Las Vegas, pentru Consumer Electronics Show.
71% Cota de Piata, 3 productii de divertisment in top si 96 din 100 de filme. Audiente Pro TV 2016
Marti, 17 Ianuarie 2017
 Pro TV a obtinut, in anul 2016, cea mai mare cifra pentru media de cota de piata in prime time din ultimii ani 14 ani si a avut un program care a obtinut cea mai mare cota de piata din istoria masuratorii moderne a audientelor, anunta responsabilii de comunicare ai postului.
Bugetul de comunicare Philips TV pentru Europa, la Weber Shandwick. In Romania, la McCann PR.
Luni, 09 Ianuarie 2017
 TP Vision a desemnat Weber Shandwick ca agentie de lifestyle PR si social media in Europa, pentru brandul licentiat Philips TV.
Protagonistii publicitatii Catena, amfitrionii revelionului TVR 1
Marti, 27 Decembrie 2016
 La aniversarea de 60 de ani a TVR, actorii Stela si Arsinel dau super-petrecerea de Revelion la TVR 1!
Seful operatiunilor Coca-Cola Romania si Moldova, Sandru numit Country Manager Coca-Cola Irlanda
Joi, 22 Decembrie 2016
 Dupa un mandat de 3 ani in functia de Director de Operatiuni Coca-Cola Romania si Moldova, Petre Șandru va prelua pozitia de conducere la nivel international din ianuarie 2017