Rezultatele cautarii dupa : "toma iulian"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Pro TV vrea costuri nete si fara “Rebate in 2013. Exclusiv adplayers.
Vineri, 11 Ianuarie 2013
 Intr-o comunicare trimisa la sfarsitul lunii decembrie agentiilor de media partenere se arata ca, incepand cu 1 ianuarie 2013, pentru a crea un climat transparent, costurile (tarifele) spatiilor media contractate sunt nete iar bonusul pentru volumul de agentie (AVB) va fi eliminat din relatia intre agentii si ProTV S.A.

JC Decaux s-a intors la Budapesta. A cumparat Epamedia Ungaria.
Joi, 10 Ianuarie 2013
 Achizitia are loc la scurt timp dupa ce Raiffeissen vanduse EPAMEDIA Ungaria catre compania slovaca JOJ Media House
Crestere de 71% intr-o luna cu email marketing.
Joi, 13 Decembrie 2012
 White Image a fost premiata cu Argint la MarketingSherpa's Email Marketing Awards 2013 pentru ca in doar o luna a crescut cu 71% baza de date a vanzatorului de jucarii Noriel

UAPR a strans peste 35 de agentii si 3 televiziuni mari impotriva Ordonantei
Miercuri, 12 Decembrie 2012
 Peste 35 de agentii de publicitate membre UAPR alaturi de  Kanal D, Prima Tv si, mai nou, Pro TV, au facut corp comun in solicitarea catre Guvernul Romaniei de a reevalua proiectul de ordonanta de urgenta privind modificarea si completarea legii audiovizualului nr. 504/2002.

 

Kanal D se alatura UAPR impotriva Ordonantei
Miercuri, 12 Decembrie 2012
 Dupa Prima TV, postul de televiziune din grupul Dogan este a doua mare statie care sustine eforturile industriei de comunicare impotriva Oronantei de Urgenta privind modificarea Legii Audiovizualului.

 

Tradati in publicitate. Prima TV se alatura eforturilor de oprire a Ordonantei
Vineri, 07 Decembrie 2012
 Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania solicita sprijinul posturilor de televiziune pentru oprirea publicarii Ordonantei de Urgenta privind modificarea Legii Audiovizualului nr.504/2002.

Raiffeisen a vandut Epamedia. Exclusiv adplayers.
Miercuri, 28 Noiembrie 2012
 Cu afaceri in Slovacia si Republica Ceha in TV, outdoor si online, cumparatorul slovac JOJ Media House urmareste expasiunea afacerii in Europa Centrala si de Est.

AMPRO Design estimeaza peste 300.000 de euro
Luni, 26 Noiembrie 2012
 Irinel Ionescu, managerul si patronul companiei, aproximeaza ca firma pe care o detine va trage linie sub o cifra de afaceri de 1,4 milioane lei
Zvonuri de scoatere a Eurosport din pachetele TV. Dolce: NU. Digi: nu comenteaza.
Vineri, 23 Noiembrie 2012
 Iesirea unui canal de sport din pachetele de cablu ar putea antrena pierderi de milioane de euro pe an in vistieria canalului

Primul flash mob comercial cu 450 de artisti din Romania. Productie Romprest de 80-100 mii EUR.
Vineri, 16 Noiembrie 2012
 Creatia semnata de atelierul de productie Sunshine Media, o marca detinuta de Lieberman & Partners, a intrat pe Tv la Romania tv, Antena 1, Antena 3 si B1 TV, insa urmeaza ca in curand sa fie difuzata si de alte posturi

Nou in emisie: Domo arunca in media 250.000 EUR in campania Cumpara Destept. Exclusiv adplayers.
Joi, 15 Noiembrie 2012
 Cu o productie de estimata de surse din piata la 40-50.000 de euro, spotul vrea sa lamureasca sloganul Domo. Cumpara destept.
INFO: Ex marketing la ING si Millenium, acum la Godmother.
Marti, 13 Noiembrie 2012
 Cu 11 ani de marketing si comunicare, Ioana Popa se alatura agentiei full–service si preia pozitia de Client Service Director, dupa ce a fost la ING Bank, Millenium Bank si Marketing si IBP Group
Dual Promo scoate din buzunar 200.000 USD pe echipamente de tipar digital
Joi, 08 Noiembrie 2012
 Cu un business de 3,5 Mil. EUR pe an, compania vrea mai mult: „In urma investitiei estimam o crestere a cifrei de afaceri cu cel putin 10% in primul an si o amortizare a investitiei in cel mult trei ani” a declarat Ciprian Faraon, Managing Partner, DUAL Promo.

175.000 de euro in noua campanie Whirlpool
Joi, 08 Noiembrie 2012
 Campania „Upgradeaza ce conteaza” este sustinuta de magazinele partenere din intreaga tara si este promovata in mediul online prin instrumente specifice dar si in media printr-un spot TV.
Doi romani in juriul Eurobest 2012
Joi, 08 Noiembrie 2012
 Catalin Dobre, Executive Creative Director la McCann Erickson si Alina Damaschin, CEO al agentiei Rogalski Grigoriu, fac parte din juriul festivalului de publicitate in sectiunile Radio / Outdoor respectiv PR.

Branding Melliris, de la Brandtailors. Buget estimat: 50.000 euro
Vineri, 02 Noiembrie 2012
 Compania de strategie si design de brand Brandtailors a creat, pentru unul dintre cei mai importanti producatori de miere autohtoni, brandul...
Investigatii pe piata de media. Consiliul Concurentei a “calcat pragul mai multor agentii.
Vineri, 26 Octombrie 2012
 Potrivit unor surse din piata, plangerea a pornit pe marginea practicilor dintr-o recenta licitatie in categoria telecom. Din informatiile adplayers, mai mult de 10 agentii au facut deja obiectul verificarilor

And the 2012 Cresta Awards, Grand Prix Winner, Integrated Campaigns is: McCann Erickson Romania
Marti, 23 Octombrie 2012
 McCann Erickson a mai ridicat o data „Romanii sunt Destepti” pe cea mai inalta treapta a podiumului unui festival de publicitate. Grand Prix, Campanii Integrate, Cresta Awards 2012.
Cheltuielile de publicitate online monitorizate in 2007 – 2012
Miercuri, 17 Octombrie 2012
 Chiar daca vorbim de 11 editori in urma cu cinci ani, sau 22 de editori si peste 1500 de site-uri monitorizate in prezent, evolutia publicitatii...
Pleaca de la 5 Mil. EUR pe an. Alexandru Dona paraseste Sanoma Hearst. Exclusiv adplayers.
Vineri, 12 Octombrie 2012
 Exclusiv adplayers. Dupa trei ani de conducere a departamentului de vanzari, managerul de publicitate Sanoma Hearst Romania Alexandru Dona paraseste editorul de reviste