Rezultatele cautarii dupa : "tineri"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Ogilvy Public Relations a castigat procesul de selectie al casei de avocatura RTPR
Miercuri, 30 Mai 2007
In urma unei licitatii, societatea de avocati RTPR (Radu Taracila Padurari Retevoescu) a selectat Ogilvy Public Relations sa dezvolte strategia de comunicare si relatii publice, precum si identitatea corporate a societatii
Taxi Advertising controleaza 40% din piata de publicitate in taxi din Bucuresti
Joi, 24 Mai 2007
Procentul se traduce intr-o acoperire media de aproximativ 4 milioane de persoane transportate lunar, potrivit informatiilor oferite de companiile de taxi partenere ale serviciului de publicitate Taxi Ad, furnizat de compania Taxi Advertising
Romtelecom asociaza ClickNet cu Underground-ul
Joi, 03 Mai 2007
Sub sloganul "Music. The ClickNet way.", serviciul de Internet de banda larga oferit de Romtelecom este sponsorul principal al evenimentului muzical Underlondon, format din patru evenimente muzicale care se vor desfasura pe parcursul anului 2007
Arctic a decis sa continue cu Loco
Marti, 24 Aprilie 2007
Urmare a succesului primei campanii de brand din 2006, potrivit companiei, Arctic a decis sa continue si in 2007 cu agentia Loco Branding & Communication
Filter Design trimite un designer roman la agentia globala de creatie a marcii Peroni Nastro Azzurro - The Bank
Marti, 03 Aprilie 2007
Marius Grigore, castigatorul premiului I la categoria DESIGN GRAFIC din cadrul Filter Design Competition va beneficia de un stagiu de 2 saptamani la Londra la The Bank, agentia globala de creatie a marcii Peroni Nastro Azzurro, premiul fiiind oferit chiar de catre Ian Cassie (foto), Creative Director al The Bank
Vodafone face o oferta accesibila si adaptata obiceiurilor de comunicare ale tinerilor
Miercuri, 21 Martie 2007
Promovata in perioada 9 martie - 29 aprilie 2007, oferta speciala este dedicata tinerilor cu varste pana in 26 de ani, obiectivul fiind de a propune acestui segment de clienti o oferta accesibila si adaptata obiceiurilor de comunicare ale tinerilor, a declarat, pentru AdPlayers, Ken Campbell, Chief Marketing Officer, Vodafone Romania
Mihail Vârtosu poate dezvolta si alte proiecte pe cont propriu
Joi, 15 Februarie 2007
"Aranjamentul meu contractual cu Grey Global Group lasa deschisa posibilitatea dezvoltarii altor proiecte, pe cont propriu", a afirmat pentru AdPlayers, fondatorul Grey România si fostul sef al Grey în Balcani, acum Strategic Advisor, Grey Global Group Balcans
BIC, la Brands&Bears, fara licitatie
Joi, 15 Februarie 2007
BIC România a ales sa lucreze pentru doua conturi cu Brands&Bears, fara a mai face pitch ( licitatie ) pe BIC Papetarie si  BIC Aparate de ras
Prima promotie a doua companii PepsiCo, in Romania
Joi, 08 Februarie 2007
Promotia "Pepsi si Lay’s dubleaza distractia!" este prima campanie nationala Pepsi desfasurata in Romania, in care s-au asociat doua produse diferite si doua companii distincte, ambele fiind aflate sub umbrela PepsiCo
Mihai Scortea, Cristalex: Spot-ul TV sau comunicatul de presa nu îsi mai ating cu atâta precizie tintele
Miercuri, 13 Decembrie 2006
Marketing Manager la Cristalex, Mihai Scortea (foto) mai crede, vorbind pe marginea evenimentului Teacher`s Film Festival, semnat de Publicis Dialog (BTL) si Action Global Communications (PR), ca "astfel de proiecte, care vor reusi sa implice si sa construiasca povesti de succes împreuna cu publicul tinta, vor fi din ce în ce mai prezente pentru ca publicul receptor a devenit mai rafinat"
Adtv Crowdvertising duce televizorul în orice multime tinta
Joi, 16 Noiembrie 2006
Initiatorii noului concept spun ca noul canal media neconventional ADtv consta în sisteme audio-video portabile, mobile si autonome, purtate în spate de promoteri în orice multime tinta - statii de metrou, mall-uri, concerte, campusuri universitare, dar mai ales la punctele de vânzare
Vel Pitar Roll4Ever, în Atractie de Grey
Miercuri, 18 Octombrie 2006
Campania de comunicare care marcheaza lansarea pe piata româneasca a noii game de minirulade Roll4Ever de la Vel Pitar a fost lansata pe 14 octombrie 2006 si cuprinde spotul TV "Atractie", machete de presa, Internet si POSM-uri
GMP a sedus Monte Banato
Joi, 12 Octombrie 2006
Sub sloganul "Seducator de bune", campania GMP pentru pastele Monte Banato contine un spot TV care se deruleaza in luna octombrie pe principalele posturi de televiziune, la care se adauga materiale la punctele de vanzare
A fost natural, fara pitch Serban Alexandrescu, despre Orange
Vineri, 28 Iulie 2006
Dupa cinci ani de Connex, Headvertising semneaza trei proiecte speciale pentru Orange (Divertis, Enescu si Maratonul de Film Orange), ultimele 2 fiind proiecte pentru evenimente concepute si implementate de Rock'n'Roll”, label-ul de activare interactiva creat de Headvertising
PR, TV, Auto, Lowe, TVR
Noul Cif Power Cream Spray comunica prin Lowe, MindShare si BrandsOn
Marti, 25 Iulie 2006
Comunicarea noului Cif Power Cream Spray se face cu Lowe Worldwide ( agentia de publicitate) si Mindshare (agentia de media), activitatile BTL fiind sustinute de agentiile BrandsOn iar cele de PR de catre Creative Brand Communication
Campofrio la Grey si Optimedia
Duminca, 25 Iunie 2006
Grey Worldwide Romania semneaza noile spoturi dupa ce contul a fost castigat in urma unei licitatii de publicitate desfasurate luna martie, campania fiind derulata in media de agentia de media Optimedia
Unde beau adolescentii?
Vineri, 16 Iunie 2006
Campania "Alcoolul nu te face mare", desfasurata in perioada 15 mai – 15 iunie avand ca scop informarea adolescentilor cu privire la riscurile consumului de alcool, a raspuns si la intrebari legate de comportamentul privind consumul de alcool al celor cuprinsi intre 15 si 19 ani
Senior expat la FRIENDS Advertising
Joi, 15 Iunie 2006
Pe langa Razvan Soare, Senior Copywriter (ex Publicis Romania, Tempo) , "cea mai mare agentie mica", l-a adus in echipa pe Matt Hingley, Senior Art Director si designer britanic cu peste 20 de ani de publicitate care a lucrat pentru Saatchi & Saatchi (New York), M&C Saatchi (New York), Berlin Cameron (New York), Toolbox (New York), TR6 Group Communications (New York), CAS Marketing...
Badcat:Alcoolul nu te face mare
Luni, 15 Mai 2006
Intr-o campanie semnata de agentia de publicitate Badcat_, Asociatia Berarii Romaniei si Politia Romana l-au convins pe Leonard Doroftei sa le vorbeasca liceenilor despre riscurile consumului de alcool
BIC- BTL si PR, raman la Brands&Bears
Marti, 09 Mai 2006
Agentia se va ocupa si in acest an de componenta de BTL si de PR de la BIC, pe categoria Razoare