Rezultatele cautarii dupa : "timp"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
Telekom Romania Mobile devine reteaua 100% nelimitata pentru utilizatorii de cartele prepaid
Marti, 15 Februarie 2022
 Potrivit companiei, urmandu-si promisiunea "Mobil asa cum vrei. Simplu si corect", facuta clientilor in luna noiembrie, Telekom Romania Mobile anunta o noua surpriza pentru sezonul iubirii, destinata de aceasta data utilizatorilor de cartele preplatite, care isi doresc sa fie conectati nelimitat cu cei pe...
Vodafone Romania a incheiat ultimul trimestru 2021 cu 191,5 milioane de euro si 11,2 milioane de clienti
Joi, 03 Februarie 2022
 „In 2021, ne-am concentrat, pe de o parte, pe a minimiza impactul contextului actual asupra companiei, si, in acelasi timp, ne-am extins si consolidat reteaua pentru a ne asigura ca atat clientii din mediul urban, cat si cei din cele mai indepartate zone raman conectati, cu acces fiabil la servicii fixe si...
Jocurile Olimpice Beijing 2022, la TVR. Evenimentul va reuni 90 de comitete olimpice nationale, iar numarul atletilor in concurs a ajuns la 2.900.
Luni, 31 Ianuarie 2022
 De peste 50 de ani, Televiziunea Romana transmite Jocurile Olimpice, iar traditia continua si in 2022, din 4 pana in 20 februarie. 109 evenimente sportive la 15 discipline din 7 sporturi - patinaj (patinaj artistic, patinaj viteza si patinaj viteza pe pista scurta), schi (schi alpin, schi fond, schi acrobatic,...
PROFI a devenit partener principal al Federatiei Romane de Handbal
Miercuri, 12 Ianuarie 2022
 “Sustinand echipa nationala feminina timp de mai multi ani am putut remarca eforturile consecvente ale FRH, iar asta ne-a determinat sa ne extindem sutinerea catre toate tipurile de activitati pe care le promoveaza federatia: loturile masculine si feminine, echipele nationale de seniori, tineret, cadeti,...
600.000 de consumatori in 8 luni. Tappy, promoterul digital preferat al brandurilor din FMGC.
Joi, 23 Decembrie 2021
 In cele 30 de campanii implementate, au fost acordate 10.000 de premii, iar 12.000 de formulare de feedback au fost completate.
Libertatea de a fi sincer. Europa Libera si Zaga Brand invita audienta la propria poveste despre momentul in care a trebuit sa spuna lucrurilor pe nume.
Vineri, 17 Decembrie 2021
 Cu aceasta provocare a inceput campania de comunicare a newsletter-ului „3 MINUTE” al Europa Libera Romania, o redactie care isi asuma ea insasi libertatea de a fi sincera. Timp de o luna, oameni obisnuiti, alaturi de 12 personalitati din Romania au impartasit onest propriile povesti si experiente in...
Numire la varf Dentsu, inclusiv peste operatiunile din Romania. Florian Skala - primul Chief Commercial Officer, Grupul Dentsu, Europa de Sud-Est.
Vineri, 03 Decembrie 2021
 Cu o experienta doua decenii pe pozitii de conducere in media si vanzari in regiunea Europei Centrale si de Est, recent Florian Skala a ocupat pozitii de management in cadrul grupului Central European Media Enterprises (CME), mai intai ca Director de vanzari al Markiza Group din Slovacia, iar apoi ca CEO al bTV...
86% - fructe, legume si produse lactate, 75% - carne. Predilectie spre alimentatie diversificata in pandemie
Joi, 02 Decembrie 2021
 Bauturile non alcoolice sunt achizitionate de 69% dintre respondent, in timp ce bauturile alcoolice (49%) se claseaza pe ultimele locuri. Produsele congelate (e.g legume, fructe, etc.) au devenit un “must-have” pentru 60% dintre respondenti.
Profit TV devine asociat Bloomberg, cu acoperire nationala. Legile Afacerilor, Joi seara de la 21.30 si trei reluari in prime-time.
Miercuri, 03 Noiembrie 2021
 Asocierea cu Bloomberg se transpune atat in continut editorial, cat si in preluarea si uniformizarea graficii postului, aceeasi cu toate cele 14 statii operate in asociere cu Bloomberg Television pe toate continentele.
Bunurile de consum, cea mai mare crestere a clientilor loiali (75%) in 2021 comparativ cu 2020
Vineri, 29 Octombrie 2021
 Sectorul retail este singurul cu o crestere neta a loialitatii in perioada 2020 – 2021 (in anul 2021 romanii se declara cu 22% mai loiali comparativ cu anul 2020), in timp ce sectorul bunuri de consum a inregistrat cel mai mare procent al clientilor loiali (75%). Cu alte cuvinte, consumatorii sunt atrasi de...
Fundatia Vodafone si DreamLab cauta parteneri. 2 milioane de utilizatori pentru identificarea de solutii impotriva COVID-19, cancer si schimbari climatice
Joi, 28 Octombrie 2021
 DreamLab foloseste puterea de calcul comuna a telefoanelor inteligente pentru a analiza date complexe cat timp dispozitivele nu sunt utilizate sau se afla la incarcat. 2 milioane de utilizatori din 17 tari si-au pus telefoanele inteligente in slujba accelerarii cercetarii pentru identificarea de tratamente pentru...
GroupM lanseaza INCA, platforma de influencer marketing WPP de automatizare data-driven bazata pe AI. Costin Cocioaba, INCA Romania, Lead.
Miercuri, 20 Octombrie 2021
 Costin Cocioaba, INCA Romania, Lead: ,,INCA ofera neutralitate si planificare, precum si un proces de implementare mult mai usor, prin folosirea tehnologiei in toate etapele unei campanii, de la zona de discovery, pana la amplificare si raportare integrata si in timp real, toate acestea in premiera pentru piata din...
Cheil | Centrade, in crestere cu 20% pe primul semestru 2021. AdPlayersREPORT cu Radu Florescu, CEO, Cheil | Centrade.
Luni, 18 Octombrie 2021
 ,,De la inceputul anului, ne-am consolidat portofoliu existent cu proiecte noi pentru clientii nostri pe termen lung, precum Samsung, NN, First Bank, Raiffeisen Bank, Engie sau Dr. Oetker. In continuare lucram si atragem proiecte din afara Romaniei - in principal din Marea Britanie si Statele Unite. Feedback-ul a...
Timp de livrare cat mai rapid si calitate in curierat. Sameday Romania eficientizeaza cu Vodafone.
Vineri, 15 Octombrie 2021
 Vodafone a furnizat solutii de ultima generatie pentru automatizarea si imbunatatirea fluxurilor operationale ale Sameday Romania, care contribuie la eficientizarea proceselor companiei de curierat. Centrul logistic Sameday din Rudeni dispune de tehnologii de ultima generatie care scurteaza pana la de trei ori...
6 din 10 romani nu intentioneaza sa se vaccineze. 40% intentia de vaccinare in randul romanilor, comparativ cu 36% in ianuarie.
Miercuri, 13 Octombrie 2021
 La nivel national, 6 din 10 romani nu intentioneaza sa se vaccineze, aceste persoane provenind in special din randul tinerilor cu varste cuprinse intre 16-24 ani (68%). Similar cu datele din ianuarie 2021, femeile declara ca nu se vor vaccina, un procent mai mare dintre acestea refuzand mai degraba din cauza...
Romanii cu 10% mai putin furiosi in septembrie, decat in perioada verii. Cercetare Romanii Azi.
Marti, 28 Septembrie 2021
Relatiile sociale se afla in continuare pe primul loc in ceea ce priveste motivatiile romanilor si inregistreaza procente mai ridicate (38%) fata de media vara acestui. Derulat de Reveal Marketing Research, studiul Romanii Azi are loc lunar si reda aspecte de moment legate de romani, dar si evolutia lor in timp.
Mihaela Petrovan, fondatoarea More than Pub si a evenimentelor ,,Marketing in Direct ,  cedeaza managementul si actionariatul Catalinei Georgescu
Joi, 23 Septembrie 2021
 Potrivit agentiei, transferul a 100% actiuni More than Pub va fi facut anul viitor catre Catalina Georgescu, timp suficient ca clientii actuali si viitori ai agentiei sa se obisnuiasca cu noul management si noua viziune.
31% din totalul platilor electronice sunt efectuate prin mobil sau smartwatch. PayU lanseaza serviciul Google Pay care estimeaza cresteri si in Romania
Marti, 21 Septembrie 2021
 “In Romania, tendinta efectuarii platilor cu telefonul depasise cu mult comenzile online realizate de pe laptop inca din 2019, diferenta dintre aceste doua canale de plata fiind atunci de 63,6% prin intermediului telefonului vs. 36,4% prin laptop / desktop. In acelasi timp, deja 31% din totalul platilor...
James Bond, No Time to Die, joaca in noua campanie DHL, semnata de agentia 180 Amsterdam
Luni, 06 Septembrie 2021
 Inainte de lansarea noului film James Bond, No Time to Die, compania lider in servicii de logistica DHL a lansat o noua campanie cu agentia 180 Amsterdam, sarbatorind parteneriatul de lunga durata si prezentand esenta unor servicii de livrare excelente
Irina Ionescu este noul Director General, Green Point Management, cu rol activ in dezvoltarea grupului
Miercuri, 01 Septembrie 2021
 Timp de 18 ani, in diverse pozitii de management in cadrul companiilor Coca-Cola Romania si Coca-Cola HBC Romania, Irina Ionescu urmeaza sa fie implicata activ si in dezvoltarea viitoare a companiilor din acelasi Grup care include Green PC Ambalaje, GreenPoint Management, Green Knowledge, Servicii Salubritate...
« 2 3 4 5 6 »