Sabina Stirb (foto), PR Manager, Raluca Ene, PR Manager, si Ana-Maria Guidea, Senior PR Executive, s-au alaturat de curand agentiei de relatii publice fondate de Felix Tataru si Ioana Manoiu
Schimabarea de la 1 octombrie a afectat si unele din companiile din cadrul grupului care foloseau numele Matsushita sau National
Pozitia va fi preluata de la 1 februarie 2009, si ii urmeaza lui Sergiu Toader, Presedintele in exercitiu al grupului
Publicatia de afaceri editata de Business Media Group (BMG) aniverseaza implinirea a 500 de editii la putin timp dupa implinirea a 10 ani de publishing, in luna martie a anului curent
Cu 7 ani copywriter in publicitate si realizator de emisiuni radio si TV, Filip Stoler a semnat cea mai recenta campanie a programului de radio „Marele mic dejun”, matinalul de la National FM
Simona Costea lucreaza in BBDO din 2001
Conceptul campaniei se desfasoara intre intre „zahar dulce de tot” si „the dark side of sugar”
Dezvoltata integral de echipa Ziarului Financiar, campania de comunicare incepe din 15 septembrie, sub sloganul “ZF. De 10 ani prima pagina in afaceri”
Cu 7 ani de Ursus Breweries, Ioncica a fost anterior Senior Brand Manager Timisoreana
Consiliul de Onoare al Clubului Roman de Presa ( CRP) sprijina editorii ale caror drepturi au fost incalcate, inclusiv prin sesizarea organelor de ancheta, daca problemele nu se pot rezolva prin mijloace amiabile
Sustinut in limba engleza, programul de training va avea loc in perioada 29-30 Septembrie 2008, la Hotel Hilton din Bucuresti
Daca ar interzice fumatul in spatii publice, Romania ar putea scadea numarul fumatorilor cu cel putin 370,000 persoane, intr-un singur an
Din august, compania schimba numele abonamentelor pentru serviciile de telefonie din „Confort” in „Voce”
Fiica lui Ion Iepureanu, care lucreaza in aceeasi agentie, Ioana Iepureanu (24 de ani) vine la DRAFTFCB pe pozitia de junior art director
Teledonul organizat de Realitatea TV si UNICEF a strans pentru victimele inundatiilor 490.000 de euro si alte ajutoare materiale, in valoare de peste 56.000 de euro
Dupa 43,8 milioane LEI pe intreg anul trecut, compania a inregistrat o...
De 80 de ani partener al Olimpiadei, Coca-Cola a decriptat mesajul marcii din limba tarii gazda a Jocurilor Olimpice: “Fericire delicioasa”
Agentia Lowe PR a fost desemnata castigatoarea unei licitatii recente in urma careia va administra contul relatiile publice pentru procesul de rebranding ABN AMRO