Rezultatele cautarii dupa : "timp"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Ziarul Financiar face 1 din 4 euro in divizia de publishing a grupului
Vineri, 15 Octombrie 2010

Sefa diviziei de publicatii a mai precizat ca in structura business-ului ZF, ponderea publicitatii (print, online, evenimente) este de 75%; in timp ce veniturile din circulatie reprezinta 25%, majoritatea din abonamente.

Va e foame? Fresh Food marketing pentru 4 Milioane EUR pe an, si 90% din piata
Joi, 07 Octombrie 2010
 Cu o afacere inceputa in Elvetia avand ca target principal consumatorul preocupat de sanatate si stil de viata activ, compania Eisberg a facut din femei atat un ‘driver’...
Politia derapajelor jurnalistice, prima pagina de media a implinit 2 ani
Miercuri, 06 Octombrie 2010
In cei doi ani de existenta, site-ul editat de Petrisor Obae, fost jurnalist Mediafax, Capital si Evenimentul Zilei , a reusit sa dea pe prima pagina macar o parte din disperarea mediei de a face audienta, de multe ori imposibil de asociat cu publicitatea
Wave Division: retail marketing de 1,7 Milioane EUR in primele 6 luni din 2010
Marti, 05 Octombrie 2010
 Cu o cifra de afaceri de 2,35 Milioane EUR in 2009, Al Kamara, fondatorul si CEO al Wave Division, estimeaza ca ar putea sa se apropie de 3 Milioane EUR
Academia Catavencu semneaza cu regia care vinde Adevarul Holding. F5, inca in negocieri.
Marti, 05 Octombrie 2010
 Titlul saptamanal urmeaza sa fie reprezentat de regia Media Point inca din aceasta saptamana
De ce se fac licitatii in 2 saptamani in Romania, si in 3 luni in Franta ?
Marti, 05 Octombrie 2010
 In timp ce in Romania o licitatie are loc, de cele mai multe ori, pe parcursul a 2 saptamani, Asociatia Franceza a Agentiilor de Publicitate (AACC) a dat publicitatii de curand un catalog online in 64 de pagini, din care toti cei intersati pot invata de ce o licitatie dureaza 3 luni.
Titi Amzar despre Ad’Or: Publicitatea autohtona nu s-a bazat pe facut bani prin creativitate
Luni, 04 Octombrie 2010
 „Marea problema pleaca de la temelia pe care s-a construit aceasta industrie - si sa ma ierte batranii ei, nu a fost una care sa se fi bazat pe facut bani prin creativitate... A plecat stramb - acum merge stramb”, 
DONCAFE: 4,5 Mil. EUR in marketing si comunicare
Joi, 30 Septembrie 2010
 Estimat la un comision de agentie cuprins intre 100.000-200.000 EUR pe an, contul de creatie si strategie este administrat de Leo Burnett, comunicarea online - de acelasi grup de comunicare, in timp ce media este administrat de mediaedge:cia, iar PR-ul la Image
Regia de vanzari a holdingului Adevarul, in negocieri cu Sorel Radu
Marti, 21 Septembrie 2010
 Controlata 100% de Odyssey, Media Point - regia de vanzari Adevarul Holding - este in negocieri de consultanta de specialitate cu fostul director de vazari la Media Pro si mai apoi Realitatea Catavencu, Sorel Radu
Retrospectiva pierderilor de bani si audiente TVR
Joi, 16 Septembrie 2010
 TVR a inregistrat o cadere a cotei de piata pe segmentul urban de la 15% (2002) la 3,7% in 2009, in timp ce pierderile au avoluat intre 4,8 Mil. EUR (2006), 8,8 Milioane EUR (2007),...
1.7 Milioane EUR din mobile si interactive marketing la un an de Syscom Digital
Vineri, 10 Septembrie 2010
Compania de mobile marketing si servicii interactive infiintata de Maia Novolan in 2009 a lansat la aniversarea de 1 an produsul SMS WebLink „primul serviciu comercial care permite...
Schimbari la varful Euroexpo. Daniela Tarsay revine ca Deputy GM, de la Affiche
Miercuri, 01 Septembrie 2010
 Daniela Tarsay revine la Euroexpo ca Deputy General Manager, dupa ce a mai ocupat functia Director Executiv in cadrul  companiei in perioada 2003-2006, timp in care a organizat evenimente precum Luxury Show, Advertising Show, Print Show si Kidex
Enoiu despre BCR Open Romania: Nu l-am facut niciodata pentru bani, ci ca sa castigam noi clienti
Miercuri, 01 Septembrie 2010
 Cu un buget de 200.000-300.000 EUR de la BCR, intrebat cati bani face ca organizator al BCR Open Romania, Bogdan Enoiu a declarat: „Nu l-am facut niciodata pentru bani, ci ca...
Yahoo! Mail pierde teren pe newslettere Business to Business
Miercuri, 25 August 2010
 Potrivit studiului Inbox Review 2010 realizat de compania de email marketing White Image, dintre utilizatorii abonati la newsletterele B2B, aproximativ 50% dintre cititorii abonati...
Fosta Saatchi & Saatchi, Mona Lisa Caravaniez preia conducerea Ogilvy & Mather de la Gina Leu
Joi, 05 August 2010
 Caravaniez a fost numita Managing Director al agentiei de publicitate, dupa ce in perioada 2008 - 2010 a lucrat pentru Saatchi & Saatchi
AdEvolution & Beyond Group are peste 3 Mil. EUR pe prima jumatate din 2010
Luni, 26 Iulie 2010
Parte ale aceluiasi grup, cele doua companii insumau acest volum pe intreg anul 2009 (AdEvolution...
Evenimentul de lansare CIUC nefiltrat, cu Ogilvy Public Relations
Joi, 22 Iulie 2010
 Disponibila in 100 de locatii Horeca din tara, lansarea Ciuc Nefiltrat a avut loc la Lost Society si a adus din Olanda un maestru in turnarea perfecta a berii, intr-un eveniment...
Alina multumeste donatorilor
Joi, 22 Iulie 2010
 „Am reusit sa strang mai mult decat necesarul pentru transfuzie. Tuturor le multumesc”
Field Marketing de 30.000 - 50.000 EUR Claritine Alergino
Vineri, 16 Iulie 2010
 Administrata de agentia Evenimento, seria de evenimente Claritine „Alergino” are loc in Bucuresti si alte 5 orase din Romania, avand ca obiectiv sa atraga atentia asupra...
Cum a facut Internet Corp 1,5 Mil. EUR din publicitate online?
Joi, 15 Iulie 2010
 In totalul veniturilor, aproximativ 60% a fost atras din display advertising, 35% din volumul de business este reprezentat de proiectele speciale de publicitate online, in timp ce reclamele contextuale si alte venituri au fost sub 5%, estimeaza Mihai Seceleanu, CEO al Internet Corp