Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 19 Septembrie 2017
Belodan preia functia de Executive Director la GMP Advertising, dupa ce Nemens a ales la sfarsitul lunii iunie o cariera in afara induratriei de publicitate
Luni, 09 Martie 2009
Fairbrother Lenz Eley, compania de audit media folosita la nivel global de grupul SABMiller, din care face parte compania Ursus Breweries, a asigirat auditul de media iar know-how-ul local a fost asigurat de All in Media, partenerul exclusiv al Fairbrother Lenz Eley in Romani
Joi, 22 Ianuarie 2009
Prezenta pe piata romaneasca prin All in Media, reprezentata de Irena Tolontan (ex TBWA, OMD), compania Fairbrother Lenz Eley auditeaza investitii in media de peste 15 Miliarde de euro in intreaga lume
Marti, 20 Mai 2008
Mai degraba "O Scrisoarea Pierduta saptamana trecuta de catre 2 membri ai juriului EFFIE catre ceilalti 70", o Scrisoare Deschisa semnata de McCann Erickson si Leo Burnett, doua dintre...
Miercuri, 13 Februarie 2008
Cu cifra de afaceri in Grecia de 700.000 EUR, noua agentie de relatii publice din Romania este condusa de Spiros Rizopoulos - General Manager si de Ruxandra Florea, in functia de Country Manager
Duminca, 27 Ianuarie 2008
„Ii multumesc Mirelei (Angelescu, n.r.) ca a acceptat provocarea de a se dedica in intregime consumatorului. Sunt convins ca va face diferenta asa cum a facut-o din pozitia de Client Service Director”, a...
Joi, 09 August 2007
Promotia „De 3 secole ii rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana” a fost dezvoltata impreuna cu agentiile GMP Advertising (ATL), GMP PR, Mercury360 (BTL) si Zenith Media si a fost sustinuta prin promovare la punctele de vanzare si printr-o campanie nationala de out of door (OOH)
Joi, 28 Iunie 2007
Sub sloganul "de 3 secole ii rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana" promotia va oferi premii constand in 20 de automobile Dacia Logan MCV si 10.000 de baxuri de bere Timisoreana la sticle de 2 litri, campania fiind dezvoltata impreuna cu agentiile GMP Advertising (ATL), GMP PR si Mercury Promotions (BTL)
Miercuri, 26 Iulie 2006
Cu sprijinul promovarii Lowe & Partners, Timisoreana lanseaza Timisoreana Nefiltrata, "o bere dedicata exclusiv timisorenilor", berea nefiltrata revenind dupa 80 de ani, din 1925, data la care a fost introdusa filtrarea
Marti, 13 Septembrie 2005
Mihai Barsan, Senior Brand Manager Timisoreana a declarat ca "vanzarile Timisoreana Lux au crescut cu 70% peste aceeasi perioada a anului trecut, in mare parte si datorita acestei promotii"
Marti, 19 Iulie 2005
Campania BTL si PR a brandului de la Ursus Breweries a fost in grija Mercury Promotions, seria de evenimente ajungand in Timisoara, Iasi, Buzau, Pitesti, Giurgiu si Baia Mare
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: