Rezultatele cautarii dupa : "teva"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 »
Sanoma Hearst România vrea portalul de femei nr.1
Luni, 08 Ianuarie 2007
"Obiectivul Sanoma Hearst Romania este ca www.femeia.ro sa devina portalul pentru femei numarul 1 din România", a declarat, pentru AdPlayers, Adina Vasilescu (foto), Digital Publisher la Sanoma Hearst Romania, legat de tinta proaspat lansatului femeia.ro
The Adgency pune pe chronotime.ro 160 de ceasuri elvetiene
Vineri, 22 Decembrie 2006
Lansat în prag de Sarbatori, site-ul www.chronotime.ro pentru Chronotime International vorbeste despre Breguet, Parmigiani, Blancpain, Jaquet Droz, Hublot, Omega, Breitling, Porsche Design, Rado, Longines, Gucci, Tissot, Victorinox Swiss Army, Calvin Klein Watches & Jewelry, Swatch, Mango, Timberland, Flik Flak, Underwood London, Buben & Zoerweg, Oregon Scientific
vezi 14.300 de fotografii Orange
Vineri, 15 Decembrie 2006
3730 de participanti s-au batut pe premiile concursului de fotografie vezi Orange, în valoare de peste 20.000 de dolari, care au fost înmânate câstigatorilor de Thierry Millet, Director Comercial al Orange Romania
Dolce lucreza cu Headvertising, Rock’n’Roll si MediaCom România
Vineri, 08 Decembrie 2006
Proaspat lansata televiziunea digitala totala, Dolce lucreaza cu Headvertising (agentie de publicitate), Rock’n’Roll (BTL) si MediaCom România (agentie de media), iar designul site-ului www.dolce.ro este semnat de Karakter Londra, întretinerea acestuia fiind responsabilitatea unei echipe Romtelecom
Vesti de la Friends, something hard to find
Miercuri, 06 Decembrie 2006
FRIENDS Advertising îsi tine la curent prietenii cu proiectele recente ale companiei printr-o depesa electronica intitulata "Vesti de la Friends"
Affichage Holding a achizitionat Romanian Billboard Network
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Dupa preluarea de la începutul anului a Churchill View - numarul 3 pe piata publicitatii stradale autohtone, acum Affichage Romania, oficialii companiei spun ca, prin achizitionarea RBN, cota de piata a grupului Affichage a crescut de la 17% la 21%
Catavencu face peste 30% din volumul de business al Realitatea Media
Miercuri, 29 Noiembrie 2006
General Manager la Divizia de Publishing, Dragos Stanca (foto) estimeaza ca Grupul Catavencu, inclusiv Guerrilla, concentreaza peste 30% din volumul total de business al Realitatea Media, trust din care mai fac parte, printre altele, si posturile de televiziune Realitatea Tv si The Money Channel
Ogilvy da click pe WWF
Miercuri, 22 Noiembrie 2006
Campania media integrata "Salvati Parcurile Nationale din România" vine sa sustina prima initiativa locala de anvergura a organizatiei internationale WWF, si include mai multe medii de comunicare: tv, radio, print, internet, outdoor si public relations
Industria de publicitate si interactiva naste IAB România
Vineri, 17 Noiembrie 2006
Editori online si retele de vânzari online, alaturi de clienti, agentii si regii de publicitate vor nasterea eminentei cenusii pe internet – Interactive Advertising Bureau (IAB) România care ar trebui sa fie punctul de pornire pentru masurarea audientelor si monitorizarea consumului de publicitate online
Mass-Media are 5 din primii 9 Cei Mai Bogati Români, peste 500 milioane USD
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Sorin Ovidiu Vântu cu 850-900 milioane USD, Familia Paunescu cu 830-850 milioane USD, Fratii Micula cu 750-790 milioane USD, Dinu Patriciu cu 550-600 milioane USD si Familia Voiculescu - 500 milioane USD sunt 5 din primii 9 Cei Mai Bogati Români cu peste 500 milioane USD în Top300 Capital, care au investitii în Mass-Media
UPC a lansat The MGM Channel
Joi, 09 Noiembrie 2006
Printr-o colaborare MGM Networks cu compania Chellomedia, UPC România a lansat si în România The MGM Channel - un canal destinat pentru 1,5 milioane de clienti de televiziune prin cablu si satelit din România, Republica Ceha, Ungaria si Slovacia
Libertatea si ProSport: 45% în Ringier
Marti, 07 Noiembrie 2006
Lucian Romascanu, Director Executiv al diviziei Ringier, Publicatii Bulevard si Sportive spune ca cele 2 produse (Libertatea si ProSport n.r.), cu toate extensiile de brand, înseamna aproximativ 45% din cifra de afaceri a companiei (Ringier România n.r.)
Seful de marketing BCR Asigurari, Marius Floarea a demisionat
Luni, 06 Noiembrie 2006
Marius Floarea (foto), Director de Marketing si Administrare Retea, BCR Asigurari a demisionat de la compania de asigurari, dupa 12 ani de asigurari si din prima zi de la înfiintarea companiei
Mihaela Pascu, fost Creative Director la Saatchi&Saatchi este noul Director de Creatie al Mercury Promotions
Luni, 06 Noiembrie 2006
Ex Creative Director la Saatchi&Saatchi, Pascu are 10 ani de publicitate si a lucrat pentru Azimut (la fosta D’Arcy), Dialog, Elita (la Saatchi&Saatchi), sau Basescu (la GMP)
Politia cauta adolescenti Treaz.Net-i. Recompensa: 4000 RON !
Sambata, 28 Octombrie 2006
Concursul organizat în cadrul programului "Alcoolul nu te face mare", de catre Asociatia Berarii României si IGP, premiaza în echipamente IT si gadget-uri în valoare de 4.000 RON cel mai bun site care va transmite catre adolescenti mesajul campaniei cu acelasi nume
Graffiti BBDO produce Logan Break
Luni, 23 Octombrie 2006
BBDO a fost agentia nominalizata sa dezvolte campania de lansare Dacia Logan MCV, Break-ul modelului Logan, dupa ce proiectul a facut obiectul unui pitch international, productia fiind coordonata de Graffiti BBDO care a colaborat cu casa de productie franceza Sequencis
Donna Karan da 700.000 EUR pe Baguci
Joi, 19 Octombrie 2006
Românca Elena Baguci a câstigat un contract pe trei ani, în valoare de 700.000 Euro pentru imaginea celui mai recent parfum Donna Karan care apare pe piata din Septembrie 2006, potrivit MRA, agentia care a lansat-o
Gabriela Lungu: Un rau necesar
Joi, 19 Octombrie 2006
La câteva zile înainte de plecarea din companie, sefa Ogilvy PR spune ca i-au placut spiritul oamenilor agentiei, filozofia de lucru, valorile, si nu i-a placut, "dar e un rau necesar", birocratia tipica oricarei mari companii internationale
Scala JWT ia Group Creative Director nou, de pe Madison Avenue
Miercuri, 18 Octombrie 2006
Dupa 7 ani de experienta la agentii ca BBH si Mother, din New York, Gabriela Dobre revine la Bucuresti pe pozitia de Group Creative Director la Scala JWT
Publicis România citeaza o cifra de afaceri de 13,5 milioane EUR pe 2005
Marti, 10 Octombrie 2006
Potrivit unor informatii si a unui clasament publicate în revista Capital, citate de catre Publicis România, compania condusa de Teddy Dumitrescu spune ca se afla pe locul 2 în topul marilor agentii de publicitate din România
« 1 2 3 »