Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 21 Mai 2018
Unul dintre cele mai bune proiecte internationale de marketing ale marcii, Ziua Familiei la ŠKODA a crescut de la 8 show-room-uri anul trecut, la 14 show-room-uri in 2018
Luni, 14 Mai 2018
Cu experienta in servicii de marketing si comunicare in categoria auto inca de la infiintare, agentia fondata de fratii Alex si Andrei Cernatescu preia integral comunicarea full service pe piata locala a brand-ului japone
Miercuri, 16 August 2017
Clientii cumpara lucruri vandute ca 100% custom, care de fapt sunt template-uri sau platforme open source personalizate, unde 70% din treaba este deja facuta de altii
Miercuri, 10 Mai 2017
Potrivit autorilor, 170.000 de dispozitive cu acces la Internet din Romania au intrat numai in ultima saptamana in contact cu Internet_HIV, fisierul cookie inofensiv.
Vineri, 05 Mai 2017
Emisiunea este difuzata in fiecare sambata de la 10.30 ora la care, pe langa noile modele de masini, cei doi realizatori promit si teste surprinzatoare cu modelele prezentate.
Vineri, 30 Decembrie 2016
Academia Titi Aur (ATA) lanseaza campanie sociala “ViATA e a ta” adresata soferilor pentru salvarea vietii participantilor la trafic
Miercuri, 23 Noiembrie 2016
Agentia de marketing digital parte a McCann WorldGroup Romania a castigat in competitia industriilor creative digital
Joi, 21 Iulie 2016
Cu o cifra de afaceri de 850.000 de euro pe an in 2015, Interact opereaza si programul de certificare de business Emergenetics cu Geil Browning, pentru care clientii scot din buzunar 2.700 euro + TVA.
Vineri, 06 Mai 2016
Trei intrari semnate de echipa de creatie condusa de Jorg Riommi au ajuns in finala festivalului de publicitate in sectiunile ACTIVATION & ENGAGEMENT, DIGITAL si MEDIA pentru Automobil Clubul Roman.
Marti, 03 Noiembrie 2015
“In prima faza, adica pana la finalul anului 2015, ne-am setat un target de 800-1000 de teste platite. Asta ar insemna incasari de aproximativ 20.000 euro”, a declarat pentru adplayers Valentin Vacarus, initiatorul proiectului si managing director al agentiei Godmother, autoarea proiectului.
Joi, 25 Iunie 2015
Raluca lupta de-acasa. Urmatoarele analize la jumatatea lunii iulie. ""Cand am deschis poarta casei, mi-a intrat direct in suflet tot verdele gradinii si tot albastrul cerului."
Vineri, 04 Iulie 2014
Cei 14 speakeri interantionali invitati de Godmother la evenimentul la „Tendinte si inovatii in agricultura” organizat pentru Agricover au avut ca auditoriu mari fermieri, membri ai Clubului Fermierilor si specialisti din agricultura
Vineri, 27 Ianuarie 2012
De la audientele furnizate de Gfk pana la cele furnizate de Kantar, programe cu greutate in grila TVR pierd in audienta chiar si 30-40%, in publicul comercial, discrepante care nu sunt explicate, cel putin pentru moment, de catre furnizorul de date.
Miercuri, 07 Decembrie 2011
Cu un buget de creatie, strategie si implementare estimat de AdPlayers intre 7.000 si 10.000 de euro, proiectul de vanzare online...
Vineri, 01 Octombrie 2010
Cu al saselea trofeu de Agentia Anului castigat la ADOR 2010, alaturi de alte 5 editii acordate in urma cu cativa ani, agentia confirma ca pe piata romaneasca creativitatea nu se gaseste in orice pravalie. 6 din 9 trofee ale festivalului Ad’Or sunt in conference la Leo Burnett.
Joi, 11 Iunie 2009
The World Federation of Advertisers (WFA) si The European Association of Communication Agencies (EACA), al carei membru este si UAPR
Marti, 17 Februarie 2009
Televiziunea de la Intact a fost cea mai aspru penalizata de CNA pentru Test de Fidelitate, si „Un show pacatos”, la distanta de Realitatea TV (5.000 lei), OTV (5.000...
Marti, 11 Noiembrie 2008
Serialul s-a clasat ieri pe locul trei in prime time, in intervalul orar 20:15-22:00 inregistrand un rating mediu de 5.2% si o cota de piata de 13%, pe targetul comercial, conform datelor furnizate de GFK.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: